שלום לכולם,
המזגן ברכב לא מקרר והגז בורח תוך כ-3 שעות.
בבדיקה אצל חשמלאי רכב, באמצעות חומר זרחני (או לא זרחני, העיקר שהוא זוהר....), נמצאה הדליפה מה"יחידה הפנימית". החשמלאי אמר שהוא לא מתקן את זה, כי צריך לפתוח את כל הדאשבורד.
הוא ציין שהמחיר שאקבל הוא סביב ה-3000 ש"ח.
שאלתי היא, האם זה באמת המחיר? והאם יש מישהו שמומלץ ללכת אליו? כיוון שהבנתי שברוב המקומות לא יתעסקו בזה.
בנוסף, האם דליפה ביחידה הפנימית אומרת בהכרח שצריך להחליף אותה לגמרי?
תודה מראש.