Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, כולם.

אז אחותי הקטנה מחפשת רכב ראשון לנסיעות בינעירוניות בעיקר.

לאחר שכמעט נפלה בפח של סוחר בקניית I20 שחוטה מהשכרה שאלוהים יודע מה עבר עליה,

אני נכנסתי לעסק.

עברתי ביומיים האחרונים על יד 2 אך ללא הועיל.

היצע המכוניות מקשה עליי להינעל על רכב ספציפי (כמו גם רצונה לרכב "קטן" שיהיה לה קל איתו).

 

הנסיעות שלה יהיו בעיקר בינעירוניות, הרצליה - חדרה - עפרה.

מכיוון שהתקציב ממש גבולי, בין לבין כזה, אין יותר מדי מציאות.

הראש שלי הוא כזה שהיא צריכה הרבה יותר רכב

מאשר רכב מיני עקב הנסועה שלה.

שמתי עין על קיה סיד משנתון 2010-2011, אך אין לי מושג מה לגבי האמינות שלה,

סוזוקי סוויפט משנתון ישן יותר ומאזדה 3 האצ'בק גם משנתון ישן יותר או מאזדה 2.

לא מצאתי טויוטה שעונה לקריטריונים האלה.

שוב, רכבים שלא באים בחשבון הם כל הפיקנטואים והמיקרות למינהן,

אבל עדיין שיהיה רכב יחסית קטן שיעשה את העבודה בנסיעות ארוכות.

ידני לא בא בחשבון כי עשתה רישיון על אוטומט בלבד.

 

יש לציין שמאז שהיא הוציאה רישיון (5 שנים) כמעט ולא נהגה ברכבים.

הניסיון שלה בכביש שואף ל-0 וכך גם הידע של ברכבים (אם תתקע עם הרכב, לא תדע מה לעשות.

אני בספק אם תשים לב בכלל אם תידלק לה נורה כלשהי או שהרכב יתחמם).

הפרמטרים הכי חשובים מבחינתי זה אמינות, בטיחות וכוח סביר.

 

תודה לכל העוזרים וחג שמח :)

עריכה אחרונה על ידי Wixer
פורסם

בתקציב הזה, הייתי מחפש פיאסטה מ-2012. שים לב שב-2013 הפיאסטה קיבלה את הגיר הרובוטי הלא מוצלח של הפוקוס (וגם מנוע חדש), אז חפש רק את הפיאסטות עם מנוע 1.4.

 

היא מהבטוחות בקבוצה, אמינה ופחות מבוקשת מהמקבילות האסיאתיות, אז אתה מקבל רכב חדש יותר באותו מחיר. בשנתון הזה היא כבר קצת מתחת לתקציב שלך, אז ישאר לך קצת ליישור קו.

 

חוץ מזה, היא גם די נעימה לנסיעה (יחסית לקבוצה), ולא גדולה מדי.

 

חשוב כמו תמיד לחפש רכב מטופל (עם קבלות) ושמור.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

תודה על המענה.

חשבתי על הפיאסטה.

הבעיה היא שהרוב שמוצעות למכירה הן ידניות ו\או יוצאות ליסינג.

לא מצאתי אחת פרטית אוטומטית אחת מ-2012, כל השאר הן מ-2013.

פורסם

אכן הרבה מהפיאסטות כמו גם 20 יוצאות ליסינג/השכרה.

היייתי בודק גם מזדה 2 ברמת איבזור דינמיק וסיוופט שהייתה פחות פופלרית בליסינג.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היא תהיה די דומה לשאר המתחרות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...