Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

307 2007 מזגן לא מקרר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי בערך חודש שלא הדלקתי מזגן על קירור היום הדלקתי אותו והוא לא מקרר בכלל. יוצא אוויר רגיל.

בדקתי וראיתי שהמדחס עובד אבל החלק האלומניום שאמור להזיע היה חם ויבש.

לפני חודש עבד יופי

מה יכולה להיות הסיבה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

עכשיו עשיתי בדיקה וראיתי שהמאוורר לא עובד כשאני מדליק את המזגן.

באופן כללי המאוורר כן עובד.

אני רוצה לציין שלפני כחודש החלפתי רדיאטור חימום אם יש קשר אולי

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

אין דבר כזה חסר גז גם לא אחרי 10 שנים , זאת מערכת סגורה ואמור להיות גז אלא אם כן מי שהחליף לך רדיאטור חימום ניתק את כל היחידה הפנימית ושלף אותה מהרכב , והחליף אותה ובזמן הזה רוקן לך את הגז ולא החזיר.

יש עוד המון אפשרויות למה המזגן לא עובד אבל תוכל לגשת לאיש מזגנים רוב הבדיקות הם ללא עלות.

פורסם

אין דבר כזה חסר גז?

נזילות ובריחות למיניהן הן תקלות נפוצות במערכות מיזוג.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אין דבר כזה חסר גז גם לא אחרי 10 שנים , זאת מערכת סגורה ואמור להיות גז אלא אם כן מי שהחליף לך רדיאטור חימום ניתק את כל היחידה הפנימית ושלף אותה מהרכב , והחליף אותה ובזמן הזה רוקן לך את הגז ולא החזיר.

יש עוד המון אפשרויות למה המזגן לא עובד אבל תוכל לגשת לאיש מזגנים רוב הבדיקות הם ללא עלות.

 

אני החלפתי לבד את הרדיאטור חימום.

לא נגעתי בשום דבר שקשור לגז.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם
אולי במהלך החלפת הרדיאטור נפגע צינור של מזגן, כי זה נשמע כמו חוסר גז

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

 

איפה יש צינור שקשור למזגן באיזור של הרדיאטור חימום?

אני שואל כי אני באמת רוצה לדעת ואז לבדוק אם יש מצב שפגעתי בו.

להחליף רדיאטור ב307 זה ממש פשוט.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

רדיאטור החימום יושב באותה קופסה של יחידת המיזוג, בה מורכב גם המאדה.

עם זיעזעת יותר מדי את הרדיטור החימום והקופסה (יחידת החימום/אוורור/מיזוג) יש מצב שגרמת לסדק בצנרת אלומיניום של המאדה.

 

זאת השערה כמובן ואם באמת אין קרר במערכת, זה הדבר הראשון שהייתי בודק בבדיקת הדליפות.

פורסם
רדיאטור החימום יושב באותה קופסה של יחידת המיזוג, בה מורכב גם המאדה.

עם זיעזעת יותר מדי את הרדיטור החימום והקופסה (יחידת החימום/אוורור/מיזוג) יש מצב שגרמת לסדק בצנרת אלומיניום של המאדה.

 

זאת השערה כמובן ואם באמת אין קרר במערכת, זה הדבר הראשון שהייתי בודק בבדיקת הדליפות.

 

אני ממש מופתע מזה

הרדיאטור חימום נראה שהוא יושב בתוך גומחה פרטית כזו ושאין כלום שקשור אליו.

בכל אופן לא חושב שזעזתי אותו יותר מידי.

אז מה בעצם אתה מציע? ללכת למלא גז ולפי זה לראות?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

המעבה מזגן יושב צמוד לרדיאטור ואליו מחוברים הצינורות מזגן, לא יודע לגבי הרכב שלך, אבל בדכ שמחליפים רדיאטור קורה שיש צורך להזיז קצת את המעבה או את הצינורות כדי להושיב את הרדיאטור במקומו.

הכי פשוט ללכת לבדוק אם יש חוסר בגז

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

  • ספונסר פורום
פורסם

לא סביר שעשית נזק לצינורות או למאדה. צריך לבדוק את מערכת המיזוג עצמה. המאוורר לא עובד כי אין לחץ במיזוג שיגרום להפעלתו. אתה יכול להעזר בנו לבדיקה קצרה ללא עלות שתמנע ניחושים והוצאות מיותרות

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

פורסם
אני ממש מופתע מזה

הרדיאטור חימום נראה שהוא יושב בתוך גומחה פרטית כזו ושאין כלום שקשור אליו.

בכל אופן לא חושב שזעזתי אותו יותר מידי.

אז מה בעצם אתה מציע? ללכת למלא גז ולפי זה לראות?

אניח מציע לגשת למוסך או מזגנניט ולבדוק למה לא עובד המזגן, זה יכול להיות בגלל חוסר קרר, נתיך שנשרף ועוד.

×
×
  • תוכן חדש...