Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
באמת - איפה החומר שלהם, אלון?

אצל מישל יש קלטת וידאו שצולמה בעמדה 6 [אחרי היציאה מהיער, הסיבוב שמאלה עם הקפיצה באמצע, לפני תחילת הישורת הארוכה]. אני עדיין לא ראיתי אותה [אז אני גם לא יודע עד כמה היא איכותית], והאמת אין לי גם מושג איך אני מעביר את זה לקובץ במחשב.

ישנו עוד דיסק עם סרטונים מהאירוע שיגיע אלי בימים הקרובים שצולם ע"י אחד מהמרשלים, אם יהיה שם משהו מעניין, אשלח את זה לרוני.

מעבר לזה, לא ידוע לי על עוד מישהו שצילם.

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

קודם כל סחטיין ובגדול .

 

חוץ מזה אני גם הייתי מעדיף לשמוע יותר את הרכבים אבל חפיף...

 

ובתור מדריך טיולים ניסיתי לזהות את המיקום ,ולא ממש הצלחתי ,נשאר לי רק ניחוש אבל אני אשמור אותו לעצמי למקרה שהוא נכון....

 

אני גם רוצה לבוא פעם הבאה (מבטיח לצלם)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

וואו !

כל הכבוד על הצילום והעריכה רוני, יצא ממש אחלה !

 

מאוד נהנתי לצפות בסרטון ולהאזין למוסיקה. שתדע שהקטע שבו צילמתם מתוך הרכב ממש הזכיר לי את הצילומים שאפשר לראות בערוץ יורוספורט כאשר הם סוקרים את מרוצי הראלי. זה ממש יפה לראות זווית שקרובה מאוד לזווית שבה רואה הנהג את הדרך. גם הקטע שבו צילמת את דף התוצאות יצא באיכות ממש מעולה, וממש אפשר היה לקרוא את התוצאות בבירור. אני חושב שאתה צריך לשקול קריירה נוספת. אני בכל אופן אשמח לראות עוד סרטים שתצלם, עם התחלה כזאת..... :wink:

אתה מאוד יציב בצילומים, גם בעמידה. יש גם לציין שהמצלמה בהחלט עשתה את שלה עם התוצאות הנהדרות האלה.

 

המשך כך ! :mm_yeah:

!AWDSOME

פורסם

כל הכבוד רוני ,יבורך כל מי ששותף לקח חלק ושם ידו בדבר.

ישר כוח !:wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אחלה סרט שבעולם , כל הכבוד למשתתפים ולמארגנים !!!

כן יירבו!

רק חבל רוני שאתה לא מככב בסרט , כבר שכחתי איך נראה כבודו ...:wink:

אני הייתי מתבל את האירוע בעוד כמה אלפא סוד כמו בשנות השמונים הטובות , אל זה רק אני ... :-)

Il Futuro ha un passato legendario

8C Competizione

 

Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2000

Alfa Romeo 75 1.6 Carb.1990

Lancia Dedra 1.6 1997

פורסם
אתה מאוד יציב בצילומים, גם בעמידה. יש גם לציין שהמצלמה בהחלט עשתה את שלה עם התוצאות הנהדרות האלה.

 

המשך כך ! :mm_yeah:

 

תודה רבה לכולם על המחמאות. בנוגע ליציבות בצילומים - מצחיק שאתה אומר את זה, תמיד כשהייתי מצלם דברים עם חברים שלי (פעם, כשהיינו ילדודס, עכשיו אנחנו סתם תינוקות) אז הם היו כועסים עלי שיש לי פרקינסון. כנראה שזה השתנה... (או שפשוט למצלמה הזאת יש מייצב תמונה מעולה). אל תשכח שהקטע בתוך האוטו הוא עם המצלמה מחוברת להתקן, כך שזה לא ממש אני...

 

רק חבל רוני שאתה לא מככב בסרט , כבר שכחתי איך נראה כבודו ...:wink:

 

בוא נגיד שאם הייתי נראה כמו בראד פיט אז כנראה שלא הייתי כאן :-P

וברצינות (עלק) - תביא לי אוטו עצבני לנהוג בו, ותוכל לראות אותי נוהג בו כמה שתרצה :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מגיעות לך כל המחמאות....8)

 

יש שם שתי סצינות של צילומים מהרכב נכון? בפעם הראשונה רואים שהמצלמה לא מחוברת, הצילום יצא עם קפיצות ובצדק, זה לא פשוט להחזיק מצלמה ברכב שנוסע לא על כביש חלק. במקרה שלנו לא על כביש בכלל :-P . בפעם השניה כאשר, לפי מה שהבנתי מהסרטון, אתם משפרים את הזמן בכמה שניות (כל הכבוד ד"א), כאן יש שיפור עצום שהמצלמה מחוברת לתושבת...

!AWDSOME

פורסם
מגיעות לך כל המחמאות....8)

 

יש שם שתי סצינות של צילומים מהרכב נכון? בפעם הראשונה רואים ......זה לא פשוט להחזיק מצלמה ברכב שנוסע לא על כביש חלק. במקרה שלנו לא על כביש בכלל :-P . בפעם השניה כאשר, לפי מה שהבנתי מהסרטון, אתם משפרים את הזמן בכמה שניות (כל הכבוד ד"א), ......

תודה רבה שמישהו נזכר שבכל הסיפור הזה יש גם נהג ברכב ולא רק צלם....:wink:

רוני, פעם הבא אני קושר אותך לגלגל....

אלון

פורסם

זה היה שיפור של בסביבות ה 6 שניות נכון?

זה נשמע ממש משמעותי, זה נבע מכך שהכרת את המסלול טוב יותר בפעם השניה?

!AWDSOME


×
×
  • תוכן חדש...