Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פצצה !!!

מתי החוק המוטורי מתייייי ?????

למה שדברים כאלה לא יהיו חוקיים .

רוני הצילום והעריכה ברמה מצויינת .

שרק ירבו כאלה דברים .

ים long time no

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוני,

 

קבל ח"ח רציני.

אם היית מזמין את אריק, אני בטוח שהוא היה מוכן לערוך:wink:.

 

 

תודה רבה שמישהו נזכר שבכל הסיפור הזה יש גם נהג ברכב ולא רק צלם....:wink:

רוני, פעם הבא אני קושר אותך לגלגל....

אלון

אכן, נהיגה מרשימה.

 

צבי

פורסם

יפה יפה יפה יפה!

 

נתחיל מהראלי... נראה כאילו היה שם ארגון מצויין... סימון הדרך, המרשלים וכד'... אחלה דבר שבעולם!

 

והעריכה יצאה סבבה! הקטע מתוך הרכב יצא באמת טוב... רק חבל שהנהג לא משהו! :wink: סתאאאאאאאאם...

 

השיפור היה אחלה! יפה מאוד!!!

 

מתי כבר זה יהיה ח-ו-ק-י!!!!!

שיהיה בכיף!

פורסם

ואיי סוף סוף!!!

סרטון ממש ממש על רמה כל הכבוד!!!

רק לדעתי פחות מוזיקה יותר רעשי מנוע, כל אחד והטעם שלו.

סה"כ יצא חבל"ז.

גם אני רוצה להיות שם בפעם הבאה!!!

 

 

L.A

פורסם
זה היה שיפור של בסביבות ה 6 שניות נכון?

?

הוא שיפר ב-3 שניות.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
זה היה שיפור של בסביבות ה 6 שניות נכון?

זה נשמע ממש משמעותי, זה נבע מכך שהכרת את המסלול טוב יותר בפעם השניה?

כמו שאמר קונדסון זה היה שיפור של 3 שניות. זה נבע משתי סיבות עיקריות:

1. זו היתה הפעם הרביעית על המסלול - לעומת הפעם השלישית בזמן הקודם.

2. אחרי כל פעם המסלול נעשה יותר "נקי" מחצץ בגלל ה"ניגוב" של האימפרזות ושאר הרכבים ולכן מאפשר אחיזה טובה יותר.

כל פעם שהוזנקנו מחדש, הצלחתי לשפר את הזמנים ב 3 שניות כל פעם בערך (כמו גם נהגים אחרים ששיפרו) ואפילו היה שלב במירוץ שה 106S16 "העגלה" שלי, הייתה מהירה יותר מאימפרזה אחת או שתיים. לצערי לבסוף, סיימתי ראשון רק בין מכוניות ה 2X4 עד 2000 סמ"ק (כולל הויזה 4X4 של ג'קי) ולא הצלחתי להיות מהיר יותר מכמה אימפרזות - למרות שבמסלול כזה הדבר בהחלט בהישג יד.

אם רק המשטרה לא הייתה מפסיקה אותנו באמצע.... אולי.... :wink:

טוב, תמיד יש את האירוע הבא.

אלון


×
×
  • תוכן חדש...