Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אתמול הייתה לי התראה של חום מי קירור, אז לטיפשותי הרבה ניגשתי לפז ורכשתי נוזל קירור (ירוק). הוספתי ממש מעט (לא יותר מ-100cc). הנוזל קירור שהייתי צריך זה G13 הורוד.

 

האם לדעתכם נדרש לבצע FLUSH של כל הנוזל קירור ולשים G13 / מים מזוקקים בלבד?

 

תודה,

נתאי

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רצוי, לדעתי האישית כמות כזאת אינה משנה את התרכובת הכימית של הזול.

אבל אם יבואן בעיתי כמו צ'מפיון עדיף לגשת ואליהם ושיעשו רענון נוזל קירור.

פורסם
שלום רב,

 

אתמול הייתה לי התראה של חום מי קירור, אז לטיפשותי הרבה ניגשתי לפז ורכשתי נוזל קירור (ירוק). הוספתי ממש מעט (לא יותר מ-100cc). הנוזל קירור שהייתי צריך זה G13 הורוד.

 

האם לדעתכם נדרש לבצע FLUSH של כל הנוזל קירור ולשים G13 / מים מזוקקים בלבד?

 

תודה,

נתאי

האם צבע נוזל הקירור השתנה במיכל התפשטות ?

 

ההאם ההתראה הייתה על טמפ' נוזל קירור גבוהה או מפלס נוזל קירור נמוך ?

איזה כייף לי :)

פורסם

הצב השתנה, אני מניח כי זה ירוק וזה ורוד... עכשיו זה ורוד כהה... אני לא בטוח לגבי סוג ההתראה. במוסך יראו התרעות שקרו?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

תודה. הטיפול עוד חודש. אני מכניס את האוטו מחר לבדיקת נזילה. לא שווה כבר לרענן מחר? זה סיפור יקר?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

אני לא הייתי מחליף את כל נוזל הקירור בגלל 100 סמ"ק.

 

טיפ להמשך הדרך: ברגע שיש לך הודעה לא רגילה על המסך, צלם אותה באמצעות הטלפון.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
אני לא הייתי מחליף את כל נוזל הקירור בגלל 100 סמ"ק.

 

טיפ להמשך הדרך: ברגע שיש לך הודעה לא רגילה על המסך, צלם אותה באמצעות הטלפון.

לגמרי. ולפתוח את ספר הרכב!! כתוב שחור על גבי VW לא להוסיף שומדבר אחר. על טמטום משלמים, לצ'מפיון

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם
תודה. הטיפול עוד חודש. אני מכניס את האוטו מחר לבדיקת נזילה. לא שווה כבר לרענן מחר? זה סיפור יקר?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

לא ימצאו שום נזילה. לדעתי עלות החלפת תכולת כול נוזל הקירור עשוייה להיות כ-600-800 שקלים תלוי בכמות הנוזל במערכת הקירור ובהנחה שלא כול נוזל הקירור מתנקז.

עלות של מיכל נוזל קירור מקורי G13 מתאים להכנה של 3 ליטר נוזל קירור הוא כ-140 שקלים.

איזה כייף לי :)

פורסם

דעתי שתכנס למוסך מורשה כללי ותחליף נוזל קירור במחיר שפוי.

לא כל דבר צריכים לדעת בצ'מפיון.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
אני הייתי יותר דואג למה הייתה התראה על חום מי קירור, זה לא צריך לקרות, האם נסעת חזק ברכב ?

 

גם אותי זה היה מדאיג ברכב בן שנה או מקסימום מעט פחות משנתיים על הכביש.

הטעות של פותח הנושא היתה,שלא נגש לשם קודם כי היו משלימים לו נוזל מקורי ואם אכן יש דליפה,הרכב באחריות והם צריכים לתקן את הבעיה ללא תשלום.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.


×
×
  • תוכן חדש...