Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הכל בסדר, אך דאגה. במערכת אין יותר מ4-5 ליטר והבקבוקים הם 1/2

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

לא ידעתי שקיימים בקבוקים של 0.5 ליטר של נוזל קירור מקורי. האם הנוזל בבקבוקים של 0.5 ליטר הוא מוכן לשימוש או שיש לדלל אותו במים מזוקקים ?

יש לך את המק"ט של הנוזל ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אין מצב שיש לך 4-5 ליטר ב-כ-ל המערכת, רק הרדיאטור לבד אוגר כ 3-4 ליטר נוזל קירור ועוד לא התחלת לדבר על מה שנשאר בתוך הבלוק\רדיאטור חימום.

 

 

עריכה:

 

מה דגם המנוע שלך ונפח?

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם
אשמח לראות איפה ראית שיש 8-10ליטר

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

האם קוד המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב הוא CHHB או CHHA ?

איזה כייף לי :)

פורסם
לא ידעתי שקיימים בקבוקים של 0.5 ליטר של נוזל קירור מקורי. האם הנוזל בבקבוקים של 0.5 ליטר הוא מוכן לשימוש או שיש לדלל אותו במים מזוקקים ?

יש לך את המק"ט של הנוזל ?

 

התכוונתי שיחס זה 1-2, ליטר חומר ו-2 ליטר מים מזוקקים. 2 בקבוקים (אני צריך להסתכל אחכ בחשבונית אם מפורט איזה גודל בקבוק) של ליטר לצורך העניין, זה 6 ליטרים של נוזל סה"כ.

 

אין מצב שיש לך 4-5 ליטר ב-כ-ל המערכת, רק הרדיאטור לבד אוגר כ 3-4 ליטר נוזל קירור ועוד לא התחלת לדבר על מה שנשאר בתוך הבלוק\רדיאטור חימום.

 

 

עריכה:

 

מה דגם המנוע שלך ונפח?

 

זה GTI, מנוע 2.0 ליטר

 

לא עשו FLUSH מסיבי כמו שעושים בהחלפת סוג נוזל (העברת מספר גדול של ליטר מים מזוקקים במערכת לשטיפת הכל, ריקון ומילוי מחדש). מראש במוסך אמרו לי שלא יעשו את זה - לא זה לא היה קריטי במקרה עסקינן, כי מדובר פה ב-100CC של נוזל אחר.

 

האם קוד המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב הוא CHHB או CHHA ?

 

אין לי מושג, אני אבדוק אחכ. ד"א, למה אתה שואל?

פורסם

במקרה הזה הכמות הטוטאלית במנוע שלך היא באיזור ה 8 ליטר.

 

אף אחד לא אמר שצריך לבצע FLUSH, פשוט טענת שהחליפו את כל הנוזל, רק היה חשוב לי לציין ש4-5 ליטר זה לא כל הנוזל.

 

קוד המנוע הוא כדי לוודא באמת כמה נוזל קירור יש במערכת.

פורסם
התכוונתי שיחס זה 1-2, ליטר חומר ו-2 ליטר מים מזוקקים. 2 בקבוקים (אני צריך להסתכל אחכ בחשבונית אם מפורט

היחס המקובל הינו 1:1 כלומר בקבוק של 1.5 ליטר נוזל קירור ל-1.5 ליטר מים מזוקקים או מקסימום 60 אחוז נוזל קירור ו-40 אחוז מים.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...