Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה GTI, חזק זה מהותו. ולא, לא נסעתי חזק כשזה קרה. וההתראה הייתה על כמות, לא טמפ'. בגלל זה האוטו עכשיו במוסך לבדיקת נזילה

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משאבת מים נוזלת /הבית שלה נוזל כנראה, דרוש במסגרת האחריות החלפתה, לי נגמרה האחריות והחלק עצמו עולה לא מעט... זה מחלה במנועים האלה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)
אני הייתי יותר דואג למה הייתה התראה על חום מי קירור, זה לא צריך לקרות, האם נסעת חזק ברכב ?

ברכב של פותח האשכול קיימות שתי התראות:

 

1. התראה על מפלס נוזל קירור נמוך. - פותח האשכול ציין שנדלקה מנורת התראה על מפלס נוזל נמוך או חום מנוע גבוה מידי. לאחר שבעל הרכב השלים את המחסור בנוזל קירור ההתראה נעלמה.

 

2. התראה על טמפ' נוזל קירור גבוהה.

 

גם אותי זה היה מדאיג ברכב בן שנה או מקסימום מעט פחות משנתיים על הכביש.

הטעות של פותח הנושא היתה,שלא נגש לשם קודם כי היו משלימים לו נוזל מקורי ואם אכן יש דליפה,הרכב באחריות והם צריכים לתקן את הבעיה ללא תשלום.

חוסר של 100 מ"ל נוזל קירור זה דבר נורמלי ברוב המקרים ובדרך כלל הדבר לא מצביע על בעיה כולשהי. אם הרכב עדיין באחריות אז ברוב המקרים לא ימצאו משהו.

אם האחריות הסתיימה בהחלט הם עלולים למצוא תקלה כולשהי (המבין יבין). :-(

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
אני הייתי יותר דואג למה הייתה התראה על חום מי קירור, זה לא צריך לקרות, האם נסעת חזק ברכב ?

 

 

זה GTI, חזק זה מהותו. ולא, לא נסעתי חזק כשזה קרה. וההתראה הייתה על כמות, לא טמפ'. בגלל זה האוטו עכשיו במוסך לבדיקת נזילה

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שלא יבלבלו לך ת'מוח :-P. נסיעה 'חזקה' לא הייתה גורמת לטמפ' נוזל קירור גבוהה.

איזה כייף לי :)

פורסם

בפעם הבאה, וזה נכון לכולם, משלימים עם מים מזוקקים או רכים (בריטה למשל) או עם נוזל תואם תקן בלבד.

 

הכי גרוע זה לערבב נוזלי קירור שונים שאינם תואמי תקן.

 

הכוונה במשלימים זה אך ורק כמויות קטנות.

יותר מזה רק נוזל תואם תקן.

פורסם

היום הכנסתי את האוטו למוטור-אפ בפתח תקווה, מוסך מורשה של צ'מפיון. לא מצאו תקלה וחייבו רק על חומרים להחלפת הנוזל. יצאו בסדר ממש.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

אם תוכל לתת לנו משוב כמה שילמת עבור 'התענוג' אשמח לשמוע.

 

* מותר לפרסם ואפילו מומלץ לפרסם מחירים בפורום.

איזה כייף לי :)

פורסם

יצאת בזול...מדי.

החליפו את כל נוזל הקירור לאחר מקורי וחייבו רק 236 שקל כולל ? מטפלים גם בסוזוקי שם ? ;)

בפעם הבאה, כשאין ברירה מוסיפים פשוט מים מזוקקים, במקרה שלך היה עדיף אפילו מי ברז ולא מים ירוקים.

 

מנורת החום אמורה להדאיג אותך, תעקוב !

פורסם
236שח כולל מעמ

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

אתה בטוח שהחליפו את כול תכולת נוזל הקירור במערכת ? אולי החליפו רק את הנוזל במיכל ההתפשטות.

 

מחירו של נוזל קירור מקורי כ-150 שקלים לליטר וחצי שממנו ניתן להפיק 3 ליטר נוזל קירור- תעשה את החשבון לבד.

איזה כייף לי :)

פורסם
הכל בסדר, אך דאגה. במערכת אין יותר מ4-5 ליטר והבקבוקים הם 1/2

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

מחיר של נוזל מקורי, לפני מעמ, 101 שח

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

ידידי היקר, אני כן מודאג :shock:

 

אין שום מצב שתכולת נוזל הקירור ברכבך עומדת על 4-5 ליטר. כפי שכתבתי קודם לכן הכמות היא יותר מ-8 ליטר.

איזה כייף לי :)

פורסם

אין מה לדאוג יותר מידי.

כנראה החליפו בערך חצי מהנוזל, זה אומר שהוציאו כ 50CC נוזל ירוק.

עכשיו יש רק 50CC מהול, כמה נזק זה כבר יכול לגרום...

פורסם
אתה בטוח שהחליפו את כול תכולת נוזל הקירור במערכת ? אולי החליפו רק את הנוזל במיכל ההתפשטות.

 

מחירו של נוזל קירור מקורי כ-150 שקלים לליטר וחצי שממנו ניתן להפיק 3 ליטר נוזל קירור- תעשה את החשבון לבד.

 

 

בהרבה מאוד מקומות ניתן להשיג את הנוזל המקורי [G13] ב 80-100 ש"ח לליטר וחצי מרוכז, 140 זה ממש יקר.


×
×
  • תוכן חדש...