Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין סופרב 16/17 ללקסוס IS300H 15/16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ערב טוב,

 

חברים אני קצת אובד עצות בימים האחרונים,

אני מתלבט בין שני הרכבים המופעים מעלה.

 

כיום אני נוהג בסופרב שנת 2012, אני יכול להעיד על עצמי כי אני יותר ממרוצה מהרכב שברשותי, פשוט חווית נהיגה, הרכב מאובזר בכל טוב, אך יחד עם זאת תמיד צריך להשתדרג, וכאן נכנסת הדילמה.

 

מצד אחד הסופרב רכב שאני מאד מרוצה ממנו מקל וחומר בגרסת 16/17, מהצד השני לקסוס IS300H שמבחינת תג מחיר הוא בערך די זהה והרכב פשוט מהמם ביופיו ובאבזורו הכולל.

 

נתונים על הנהיגה שלי- אני חיי כביש אני מגיע בממוצע ל1500-2500 ק"מ בשבוע. הסופרב מצד אחד שואבת דלק, מצד שני הלקסוס בגרסה הנוכחית עושה 1/15-16 על אף היותה היברידית.

חשוב לי רכב מרווח, גדול, בעיקר דגמי המנהלים, מהיר, חזק (שני הרכבים בעלי אוטו כוחות סוס אם כי המנוע של הלקסוס גדול יותר 2500 לעומת 1800 טורבו).

 

נדרש לעזרתכם המלומדת והמועילה.

עריכה אחרונה על ידי Yossi Daga
פורסם

היה לי IS300 וזה הרכב הכי טוב שהיה לי עד היום. חסכוני מאוד 1/17, נוח בצורה מדהימה, יפה, איכותי, אמין ואם לא הייתי רוצה לחזור לגיפון אז עד היום הייתי נשאר איתו. כמובן שבמרווח הרגליים במושב האחורי הוא נחות מהסופרב.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

יש לחבר שלי את הלקסוס, אכן יפה מבחוץ. מבפנים התחושה של איכות חומרים מעורבת משהו (בסלון הכהה). לטעמי סופרב L&K עם סלון בהיר עדיפה עליה. כמו כן אני לא סגור על מערכות הבטיחות הקיימות בלקסוס.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

יוסי - מה הגובה שלך?

שואל כי בלקסוס המרחב לרגליים ממש מצומצם.

חבר שלי קנה is250 ואני ממש לא מצליח לשבת במושב הנהג בצורה נוחה - נבנתה לדרדסים כניראה :lol: ולא לגירפות 195

ממליץ שתשב ברכב ותיראה כמה נוח לך

קובי

:-)

פורסם
יוסי - מה הגובה שלך?

שואל כי בלקסוס המרחב לרגליים ממש מצומצם.

חבר שלי קנה is250 ואני ממש לא מצליח לשבת במושב הנהג בצורה נוחה - נבנתה לדרדסים כניראה :lol: ולא לגירפות 195

ממליץ שתשב ברכב ותיראה כמה נוח לך

 

תאמת שחשבתי שזה רק אני, יצא לי לבקר בc-class ובA4 וההרגשה בהשוואה ל"משפחתיות+" ממש מצומצמת כאילו אתה נוסע בסופר מיני במיוחד אם משווים אותן לסופרב.

פורסם

עשית נסיעת מבחן על 2 הרכבים?

אם לא, אז מומלץ לעשות ולהחליט.

לפי מה שאני מבין, חוץ מהמראה, הכוח והתחושה חשוב לך מאוד המרווח פנים ובמיוחד מרווח תא הנהג.

רק אתה יכול להחליט מה יותר נוח/מתאים לך ואת זה תעשה בנסיעת מבחן (או לפחות ישיבה ברכבים הרלוונטיים בסוכנות).

בהנחה ש-2 הרכבים עונים לך על כל הצרכים, גם אני אישית הייתי הולך על ה-IS300h ולו רק בשביל הגיוון. בילית כ"כ הרבה זמן וק"מ בסופרב, לעבור לעוד סופרב (גם אם חדשה ושונה במקצת) ירגיש כמו אותה גברת בשינוי אדרת.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
ערב טוב,

 

חברים אני קצת אובד עצות בימים האחרונים,

אני מתלבט בין שני הרכבים המופעים מעלה.

 

כיום אני נוהג בסופרב שנת 2012, אני יכול להעיד על עצמי כי אני יותר ממרוצה מהרכב שברשותי, פשוט חווית נהיגה, הרכב מאובזר בכל טוב, אך יחד עם זאת תמיד צריך להשתדרג, וכאן נכנסת הדילמה.

 

מצד אחד הסופרב רכב שאני מאד מרוצה ממנו מקל וחומר בגרסת 16/17, מהצד השני לקסוס IS300H שמבחינת תג מחיר הוא בערך די זהה והרכב פשוט מהמם ביופיו ובאבזורו הכולל.

 

נתונים על הנהיגה שלי- אני חיי כביש אני מגיע בממוצע ל1500-2500 ק"מ בשבוע. הסופרב מצד אחד שואבת דלק, מצד שני הלקסוס בגרסה הנוכחית עושה 1/15-16 על אף היותה היברידית.

חשוב לי רכב מרווח, גדול, בעיקר דגמי המנהלים, מהיר, חזק (שני הרכבים בעלי אוטו כוחות סוס אם כי המנוע של הלקסוס גדול יותר 2500 לעומת 1800 טורבו).

 

נדרש לעזרתכם המלומדת והמועילה.

 

מדובר במכוניות שונות מאד האחת משניה - מעריך שנסיעת מבחן תתיר את הספקות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הבעיה בלקסוס אל מול הסופרב היא שהלקסוס צפופה משמעותית.

אם אכן כך הדבר ואתה מחפש רכב בגודל של הסופרב אך יותר חסכוני, הייתי שוקל את הקאמרי הייבריד.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני אנסה את שני הרכבים בטרם אחליט לאיזה רכב אעבור.

 

לעניין הלקסוס, בגדול אין לי בעיה שהיא יותר צפופה היות ואני נהג כמעט יחידי מקסימום מתלווה אלי עוד מישהו שיושב לידי, כל שפחות אכפת לי הרווח בחלק האחורי, היותר אכפתי זה מושב הנה- שיהיה רחב, בכל אופן אקח את שניהם לסיבוב.

 

תודה על העזרה (:

פורסם
למה להחליף רכב ברכב כמעט זהה? עדיף ללכת על הלקסוס אם אתה יכול להרשות לעצמך.

אתה מכיר ונהגת בדגם הקודם ובחדש שאתה אומר בכזו בטחה שמדובר ברכב כמעט זהה? תן לי לנחש...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אתה מכיר ונהגת בדגם הקודם ובחדש שאתה אומר בכזו בטחה שמדובר ברכב כמעט זהה? תן לי לנחש...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

צודק לחלוטין. הבדלי שמיים וארץ. גם מבפנים, גם מבחוץ, גם מבחינה בטיחותית, מנוע 1.8 משופר ומה לא. אבל תמיד שווה להגיב.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...