Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,ברצוני לספר על המקרה שקניתי רכב הונדה סיוויק יד ראשונה שהוא הבעלים הראשונים שקנה מהחברה ו90 אלף קילומטר,המוכר ציין בפניי שהוחלף רק פגוש הקדמי,נסעתי עם הרכב והרגשתי שהרכב טוב ונתן לי הרגשה טובה שהרכב שמור. המחירון שלו זה 40 אלף ומכר לי ב35 אלף,עשינו העברת בעלות ללא בדיקת רכב כי לא היה צורך לדעתי מכיוון שהרכב שלו מהחברה ועבר רק 90 אלף קמ,הכול טוב ויפה ולמחרת נזכרתי שיש טופס גילוי נאות שלחתי לו בפקס ומאז מתעלם ממני,ובהודעות אומר שלא חותם על שום דבר כי לכל דבר יש עניין משפטי.

לאחר שהוא עורר בי חדש ניגשתי לעשות בדיקת רכב מטעמי והנה התוצאות,מצורף קובץ.

עכשיו יש סעיף בעלות משמעות גבוהה ושחובת עליו היה לעדכן אותי על כך,ובעל משמעות נמוכה שהוחלף קורת רוחב.

עכשיו האם יש קייס לתבוע אותו?מהם האפשרויות שיש לי?

ויודע שטעות שלי שלא ערכתי עימו מראש לבדיקת רכב,אנא חיסכו ממני הטפות וכאלה. רק לדעת מהם אפשרויות?בדיקת רכב.jpg

פורסם
האם ניתן לתבוע את המוכר הרכב?

 

כן. לתבוע תמיד ניתן.

 

 

עכשיו האם יש קייס לתבוע אותו?מהם האפשרויות שיש לי?

מה הכוונה "עכשיו"?

בשישי בערב לא תוכל להגיש תביעה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מוכר פרטי לא מחויב לחתום על טופס גילוי נאות, בשונה מ "עוסק ברכב" ( סוחר ).

הרכב נקנה ב 12% פחות ממחיר מחירון - אחוז הפחתה די מתאים למצב מרכב הרכב ( לא בשוק יד 2 אלא לפי מה ששמאי יכול לקבוע ).

אני מצטער בשבילך ששילמת שכר לימוד על שיעור שנקרא "בדיקה עושים לפני הרכישה".

כמובן, אתה יכול לתבוע ואפילו לזכות ( אם תוכיח שהמוכר לא סיפר לך אמת על מצב הרכב ). אבל גם אם תזכה, מדובר בסכומים קטנים, גם בגלל שהרכב נקנה עם הפחתה ממחיר המחירון , וגם בגלל שלקונה יש אחריות בבדיקת הרכב לפני הרכישה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האם השיחות ביניכם מוקלטות? האם היו אנשים נוספים בעת ביצוע העיסקה שיכולים להעיד לטובתך?

 

במידה ולא ,הוא יטען בית המשפט כי סיפר לך הכל מכל כל, ולכן גם מכר לך את הרכב מתחת למחירון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני הייתי עם אבא שלי והוא יכול להעיד את כל מה שנאמר,בוודאות לא אמר כלום על התאונה חזית וחזקה.רק על החלפת פגוש .השיחות שהתקיימו אינם מוקלטות.

האם השיחות ביניכם מוקלטות? האם היו אנשים נוספים בעת ביצוע העיסקה שיכולים להעיד לטובתך?

 

במידה ולא ,הוא יטען בית המשפט כי סיפר לך הכל מכל כל, ולכן גם מכר לך את הרכב מתחת למחירון.

פורסם

אביך הוא עד טוב אבל לא מספיק טוב כי השופט חושד בעד לא נייטרלי.

 

כדי לזכות תזדקק גם לשמאות שתעריך את הנזק עקב מצבו של הרכב עם שלל התאונות שעבר

 

לפי הדו"ח מדובר במספר תאונות או בתאונת שרשרת שבו הרכב נפגע מכל צדדיו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

התאונה הרצינית עם ירידת ערך , ממה שרשום בדוח בדיקה,יש רק אחת - מקדימה.

כל השאר תיקוני פחחות מסביב .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לרכב הזה אין חלק אחד שלא נפגע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...