Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ראיתי כמה סרטונים ביוטיוב ועלו לי מספר שאלות -

1. באמת כדאי למלא בשמן את הפילטר החדש ולהחסיר את הכמות הזאת מהשמן שמכניסים למנוע?

2. ראיתי שכדאי להחליף את הבורג שבאגן שמן, מאיפה מביאים אחד חדש? זה בא עם הפילטר שמן או משהו?

3. בהחלפת בלמי דיסק, יש קטע שבאים להרכיב את הרפידות החדשות לוחצים את הבוכנה עם כלי 'מיוחד' כזה, השאלה מה עושים אחרי הדחיפה? היא נשארת כך?

4. למה צריך לפתוח את מיכל נוזל הבלם?

 

תודה מראש!:-D

פורסם

1. היה פה אשכול בנושא, לא חייבים למלא את הפילטר בשמן, כן חייבים למרוח על הגומיה שלו שמן.

אני אישית ממלא את הפילטר, במיוחד במצבים שהוא אנכי ואפשר למלא אותו עד הקצה.

 

2. את הבורג לא צריך להחליף, רק את השייבה. בחנות חלפים כבר יתנו לך אחת, בד"כ בחינם.

 

3 ו-4 פותחים את פקק מיכל נוזל בלם כדי לאפשר לנוזל לעלות בזמן שדוחפים את הבוכנה של הקליפר, בלי ליצור לחץ מיותר במערכת.

 

כל עוד אף אחד לא לוחץ על הדוושה, הבוכנה תישאר בפנים אחרי שדחפת.

Stay Dirty

פורסם

2. ראיתי שכדאי להחליף את הבורג שבאגן שמן, מאיפה מביאים אחד חדש? זה בא עם הפילטר שמן או משהו?

תודה מראש!:-D

זה תלוי ביצרן הרכב.

ישנן יצרנים שדורשים החלפת בורג, דוגמת וואג\פורד.

ישנם יצרנים שלא דורשים החלפה כלל, דוגמת פיאט.

אצל שאר היצרנים ישנה שייבה שיש להחליף.

יתכן ששכחתי עוד כמה יוצאים מהכלל.

על איזה רכב אתה שואל?

יום טוב גם לך

פורסם

תודה לשניכם, אני מדבר על סוזוקי סוויפט 2008, אם צריך להחליף שייבה, איך אני יודע איזו שייבה אני צריך חח? קצת בעיה לבוא עם הישנה כי האוטו יהיה בלי פקק שמן במהלך הנסיעה :-D

 

שאלה נוספת ברשותכם, מאיפה ניתן להשיג ספר רכב לטיפולים? הכוונה SERVICE MANUAL, הבנתי מיוטיוב ששם מצוינים כל הדברים הקטנים כמו איזה מומנט להדק כל בורג, איך לבצע טיפולים קצת יותר מסובכים מהחלפת שמן וכו'...

פורסם

אין יותר טוב ממראה עיניים והתנסות מעשית שלך. אם תתמקד על מומנט לכל בורג אתה תגמור טיפול פשוט על יום עבודה שלם. לגביי השייבה בחנות חלפים אמורים לדעת מה לתת לך. מה שאתה גם יכול לעשות זה למצוא מישהו שמבין ואתה תעשה בעצמך והוא ייסתכל ויפקח.

×
×
  • תוכן חדש...