Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה עפ"י דין צריך לתבוע אך ורק את הג'יפ שפגע בך, כי הוא הגורם הישיר שעשה לך נזק.

הביטוח שלו יתבע את הנהגת ויגלגל את כל החוב עליה.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

א. חד משמעית אל תתקן את האוטו.

 

ב. אין שום סיבה בעולם שבסופו של תהליך לא תקבל את הכסף. אתה לא אשם, ויש לך הוכחות. מבחינתך, הג'יפ נכנס בך. הוא רוצה להפיל אחריות עליה? שהביטוח שלו ישלם לך, ויתבע אותה אח''כ.

 

ג. ממליץ להתייעץ עם עו''ד בקיא בתחום.

 

 

 

ד. העיקר שאתה בריא ושלם.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
אתה עפ"י דין צריך לתבוע אך ורק את הג'יפ שפגע בך, כי הוא הגורם הישיר שעשה לך נזק.

הביטוח שלו יתבע את הנהגת ויגלגל את כל החוב עליה.

 

א. חד משמעית אל תתקן את האוטו.

 

ב. אין שום סיבה בעולם שבסופו של תהליך לא תקבל את הכסף. אתה לא אשם, ויש לך הוכחות. מבחינתך, הג'יפ נכנס בך. הוא רוצה להפיל אחריות עליה? שהביטוח שלו ישלם לך, ויתבע אותה אח''כ.

 

ג. ממליץ להתייעץ עם עו''ד בקיא בתחום.

 

 

 

ד. העיקר שאתה בריא ושלם.

 

שדיברתי עם הסוכנת ביטוח היא אמרה בגלל שהגיפ נהדף עלי כיביכול הוא לא אשם ושצריך לתבוע את הרכב שנכנס בגיפ ..

לפי מה שאתם אומרים אני אמור לתבוע את הגיפ גם אם הוא לא הגורם הישיר שאשם בתאונה?

פורסם

תתייעץ עם חברת הביטוח שלך, בשביל זה בדיוק הם נמצאים שם. הם אמורים להסביר לך בדיוק מה לעשות ואיזה פעולות לבצע ואפילו לשמור עבורך את החומר שיועיל לך וישמש לטובתך - משיחות מול נהג הגי'פ ועד להסרטה ממצלמת הרכב.

 

אם אתה לא מקבל מהם שירות נורמלי לא תהיה לך ברירה אלא לפעול לבד (אתה יכול גם עו"ד אבל לא חייב) תאסוף טוב טוב את כל החומר, תקליט שיחה עם בעל הגיפ, אם אתה יכול לקבל את כל הפרטים של המעורבים בתאונה כולל דוח משטרתי אם היה או תיעוד קריאה של המשטרה שהגיעה למקום, ועם כל זה יחד לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות - התביעה שלך נראית פשוטה וקלה מאוד. יש לך עדים (נהג הגיפ) שהייתה תאונה ואתה לא אשם בה, יש לך צילום ממצלמת הדרך ויש דוח משטרתי/תיעוד לאירוע של תאונה (שוטרים הרי הגיעו לאירוע הזה) שתואם את מצלמת הדרך שלך.

(תתייעץ עם מישהוא שמבין בתחום יכול להיות שעדיף לתבוע בכזה מקרה לבית משפט גם את הנהגת הראשונה וגם את נהג הג'יפ ולהשאיר לשופט להתמודד עם מי צריך לשלם מה, מה שבטוח שאתה לא אשם ומישהוא אמור לשלם לך), בבית משפט לתביעות קטנות אין שום צורך בעו"ד ליתר דיוק חל איסור להשתמש בעו"ד.

פורסם (נערך)

בתור אחד שגם היה מעורב בתאונת שרשרת בתחילת חודש אפריל (רכב התנגש בי והדף אותי על רכב נוסף - נזק ברור לכל שלושת הרכבים), גם אני וגם בעל הרכב שנכנסתי בו תבענו את הפוליסה של זו שהחלה את התאונה (זו שנכנסה בי). התביעה התבצעה דרך חברת הביטוח של בעל הרכב (חבר טוב) ולא שמעתי מאז לא מזו שנכנסה בי ולא מאלו שנכנסתי בהם. הרכב תוקן עוד באותו השבוע במוסך ההסדר של חברת הביטוח, מבלי הצורך אפילו להשאיר שיק למוסך ; התבצע תהליך של גישור במוסך בין חברות הביטוח - זו של הרכב שנהגתי בו וזו של הרכב שהחל את התאונה.

 

סביר מאוד להניח שאילו הנהגת שנכנסה בי היתה מתנערת מאחריות כל הסיפור היה נראה אחרת, אך כבר מרגע התאונה נראה היה שהיא לוקחת את מלוא האחריות (ובצדק).

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
אין חיה כזו שהיא נכנסה בכם מאחורה והיא לא אשמה.

 

יש לגמרי "חיה" כזו, ומה שכתבת לא נכון בעליל.

ויעיד חבר שנכנסו בו מאחור והפסיד במשפט, כי השופט קבע שהוא בלם שלא לצורך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש לגמרי "חיה" כזו, ומה שכתבת לא נכון בעליל.

ויעיד חבר שנכנסו בו מאחור והפסיד במשפט, כי השופט קבע שהוא בלם שלא לצורך.

דיברתי על המקרה הזה שקרה, בו אין מצב כי זו לא הייתה אשמתה , דובר על נסיעה בבינעירוני במהירות מסויימת ללא בלימות.

פורסם
יש לגמרי "חיה" כזו, ומה שכתבת לא נכון בעליל.

ויעיד חבר שנכנסו בו מאחור והפסיד במשפט, כי השופט קבע שהוא בלם שלא לצורך.

 

ישלי סרטון המצלמת דרך שחד משמעית מצביע שאני נהגתי בנתיב הימני וברגע אחד מעיפים אותי בין הנתיבים ..

אין לי איפה לבלום לא היה רכב מלפניי וזה כביש מהיר

פורסם
בתור אחד שגם היה מעורב בתאונת שרשרת בתחילת חודש אפריל (רכב התנגש בי והדף אותי על רכב נוסף - נזק ברור לכל שלושת הרכבים), גם אני וגם בעל הרכב שנכנסתי בו תבענו את הפוליסה של זו שהחלה את התאונה (זו שנכנסה בי). התביעה התבצעה דרך חברת הביטוח של בעל הרכב (חבר טוב) ולא שמעתי מאז לא מזו שנכנסה בי ולא מאלו שנכנסתי בהם. הרכב תוקן עוד באותו השבוע במוסך ההסדר של חברת הביטוח, מבלי הצורך אפילו להשאיר שיק למוסך ; התבצע תהליך של גישור במוסך בין חברות הביטוח - זו של הרכב שנהגתי בו וזו של הרכב שהחל את התאונה.

 

סביר מאוד להניח שאילו הנהגת שנכנסה בי היתה מתנערת מאחריות כל הסיפור היה נראה אחרת, אך כבר מרגע התאונה נראה היה שהיא לוקחת את מלוא האחריות (ובצדק).

 

הלוואי והמקרה היה שהיא הייתה מודה אבל לצערי כנראה אבא שלה או משו הבין שבמידה והיא מודה אז הפרמיות שלו עולות אז הוא מוכן לדפוק אחרים

פורסם
אין חיה כזו שהיא נכנסה בכם מאחורה והיא לא אשמה.

 

מישהו עוד חלילה יאמין לך.

 

קודם כל, בהחלט יש כזה דבר ויש גם רשלנות תורמת.

גם אם תבלום לי בכביש מהיר בגלל חתול או ציפור ואני נכנסתי בך? תהיה לך אשמה תורמת בהתאם לכמה שיקבעו. לא משנה שטסתי לא משנה מה אני עשיתי, אתה תהיה אשם ובחלק לא קטן בכלל. למה? כי החלטת לבלום בגלל משהו "שטותי" יחסית.

יש המון מקרים שבהם אתה עלול למצוא את עצמך אשם או בעל אשמה ורשלנות תורמת באחוזים נכבדים גם אם נכנסו בך מאחור, הכל תלוי בראיות, בנסיבות ובאותו מקרה בלבד הייחודי שיהיה.

 

 

לגבי השרשור עצמו:

 

1. גש לסוכנות הביטוח שלך ותתייעץ מה אתה נדרש לעשות וסוכנת הביטוח שלך צריכה לעשות את זה עבורך, לשם כך יש לך סוכנת. במידה ולא היו לך סוכנים, אתה מקבל ייעוץ מחברת הביטוח שלך, קל ופשוט.

 

2. גש לסוכנות הביטוח שלך ותתייעץ מה אתה נדרש לעשות וסוכנת הביטוח שלך צריכה לעשות את זה עבורך, לשם כך יש לך סוכנת. במידה ולא היו לך סוכנים, אתה מקבל ייעוץ מחברת הביטוח שלך, קל ופשוט.

 

3. גבה ושמור את הראיות על 2-3 מקומות או ענן, לעולם אין לדעת מה יקרה.

 

4. רשום לעצמך במסמך וורד בדיוק את מה שקרה כל עוד זה טרי, שרשרת אירועים מי ומה ואיך, המסמך הזה יהיה בעל ערך עבורך ועבור סוכני הביטוח שלך כשיגיע הזמן.

פורסם
מישהו עוד חלילה יאמין לך.

 

קודם כל, בהחלט יש כזה דבר ויש גם רשלנות תורמת.

גם אם תבלום לי בכביש מהיר בגלל חתול או ציפור ואני נכנסתי בך? תהיה לך אשמה תורמת בהתאם לכמה שיקבעו. לא משנה שטסתי לא משנה מה אני עשיתי, אתה תהיה אשם ובחלק לא קטן בכלל. למה? כי החלטת לבלום בגלל משהו "שטותי" יחסית.

יש המון מקרים שבהם אתה עלול למצוא את עצמך אשם או בעל אשמה ורשלנות תורמת באחוזים נכבדים גם אם נכנסו בך מאחור, הכל תלוי בראיות, בנסיבות ובאותו מקרה בלבד הייחודי שיהיה.

 

 

לגבי השרשור עצמו:

 

1. גש לסוכנות הביטוח שלך ותתייעץ מה אתה נדרש לעשות וסוכנת הביטוח שלך צריכה לעשות את זה עבורך, לשם כך יש לך סוכנת. במידה ולא היו לך סוכנים, אתה מקבל ייעוץ מחברת הביטוח שלך, קל ופשוט.

 

2. גש לסוכנות הביטוח שלך ותתייעץ מה אתה נדרש לעשות וסוכנת הביטוח שלך צריכה לעשות את זה עבורך, לשם כך יש לך סוכנת. במידה ולא היו לך סוכנים, אתה מקבל ייעוץ מחברת הביטוח שלך, קל ופשוט.

 

3. גבה ושמור את הראיות על 2-3 מקומות או ענן, לעולם אין לדעת מה יקרה.

 

4. רשום לעצמך במסמך וורד בדיוק את מה שקרה כל עוד זה טרי, שרשרת אירועים מי ומה ואיך, המסמך הזה יהיה בעל ערך עבורך ועבור סוכני הביטוח שלך כשיגיע הזמן.

דיברתי על המקרה המדובר.. תנוחו.

פורסם
דיברתי על המקרה הזה שקרה, בו אין מצב כי זו לא הייתה אשמתה , דובר על נסיעה בבינעירוני במהירות מסויימת ללא בלימות.

 

אתה לא מכיר את פרטי המקרה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה לא מכיר את פרטי המקרה.

אני מכיר.

הוא סיפר שנסע בימני במהירות סבירה, שמע צפירה ואז נכנס בו גיפ מהנתיב ליד, בכנף השמאלית.

הוא לא בלם ולא עבר לנתיב שלו, אין סיבה שתהיה לו אשמה.

פורסם
הבעיה שלי שברוב טיפשותי חשבתי שביטוח מקיף זה סתם ולא באמת צריך אותו מה שהבנתי כהבחנה לא נכונה בכלל...

 

אז יש לך ביטוח מקיף או לא?


×
×
  • תוכן חדש...