Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שבת האחרון (1.7.2017) בסביבות השעה 23:30 ( לפי הסרטון של המצלמה באוטו) התרחשה התאונה על כביש 20 מתחת לגשר ההלכה.

אני הייתי בנתיב הימני נסעתי במהירות 80-85 קמש בערך, שפתאום שמעתי צפירה ארוכה מאחוריי.

ישר הסתכלתי במראה להסתכל מה קרה וראיתי שרכב פרייבט מסוג שברולט קרוז נכנס בגיפ והגיפ נדחף עלי.

הגיפ פגע בי בכנף האחורית בצד של הנהג וכתוצאה מהפגיעה במהירות הזאת הוא גרם לרכב שלי (שברולט אופטרה) להכנס לסחרור עצמי ..

מצאתי את עצמי מתחיל להסתובב עם הרכב על כביש איילון בין הנתיב הימני עד שנעצרתי בנתיב השמאלי ( במזל מהשמיים לא היו רכבים אחרים בנתיב האמצעי והשמאלי כי זה היה יכול להגמר הרבה יותר גרוע).

הנהגת שפגעה בגיפ שהעיף אותי יום אחרי האירוע לא מודה בכך בפני חברת הביטוח שהיא אשמה בתאונה.

הבעיה שלי שברוב טיפשותי חשבתי שביטוח מקיף זה סתם ולא באמת צריך אותו מה שהבנתי כהבחנה לא נכונה בכלל...

השמאי העריך שהנזק של האוטו הוא כ 11,200 שח

עכשיו השאלה שלי מה עושים במצב שהיא לא מודה באשמה ?

חשוב לציין שישלי מצלמת דרך ברכב שמתעדת את רגע הפגיעה בי ואת הכניסה של הרכב למצב סחרור אבל לא רואים את הרגע שהיא פגעה בגיפ.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה תובע את הביטוח שלה - נזק של 11 אלף לשברולט אופטרה משמע הורדה מהכביש אני מאמין(יותר מ50% נזק), אתה תובע את הביטוח שלה בכל מצב וייתכן ותיאלץ להשתמש בעורך דין במידה והביטוח שלה לא מוכן לשלם.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אתה תובע את הביטוח שלה - נזק של 11 אלף לשברולט אופטרה משמע הורדה מהכביש אני מאמין(יותר מ50% נזק), אתה תובע את הביטוח שלה בכל מצב וייתכן ותיאלץ להשתמש בעורך דין במידה והביטוח שלה לא מוכן לשלם.

 

וזה ללכת איתה לבית משפט ?

פורסם
אתה קודם כל מתקשר לביטוח שלה ותובע אותה.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

אני דיברתי עם הביטוח שלי.

לא הם צריכים לתבוע את הביטוח שלה ? או שאני צריך להתקשר אליהם?

פורסם (נערך)

חברת הביטוח שלך אמורה לטפל לך בכל הפרוצדורה מול חברת הביטוח שלה או של הרכב שפגע גם בה. הם אמורים לעשות ה-כ-ל בשבילך (ככה היה אצלי). במקרה שהם לא יצליחו אתה כמובן יכול להמשיך לבית משפט בעצמך. כמובן שאתה יכול לנסות בעצמך לאסוף ראיות דרך שיחה בטלפון או ממקומות אחרים - שום דבר לא מזיק.

 

כמה שאלות:

זה תאונה שהיו בה שוטרים/בוחן תנועה? הנהג הראשון כן מודה שהוא נכנס בנהגת שלפניו? זה נשמע כמו סיפור פשוט מאוד להוכחה, יש כאן יותר מאדם אחד שמעורב + מצלמת דרך.

עריכה אחרונה על ידי בוני03
פורסם
חברת הביטוח שלך אמורה לטפל לך בכל הפרוצדורה מול חברת הביטוח שלה או של הרכב שפגע גם בה. הם אמורים לעשות ה-כ-ל בשבילך (ככה היה אצלי). במקרה שהם לא יצליחו אתה כמובן יכול להמשיך לבית משפט בעצמך. כמובן שאתה יכול לנסות בעצמך לאסוף ראיות דרך שיחה בטלפון או ממקומות אחרים - שום דבר לא מזיק.

 

כמה שאלות:

זה תאונה שהיו בה שוטרים/בוחן תנועה? הנהג הראשון כן מודה שהוא נכנס בנהגת שלפניו? זה נשמע כמו סיפור פשוט מאוד להוכחה, יש כאן יותר מאדם אחד שמעורב + מצלמת דרך.

 

אני אסביר פשוט איךזה היה

אני הייתי המוביל "בשיירה״ נסעתי בנתיב הכי ימני מהירות 80-85 הגיפ נסע מאחריי אבל בנתיב האמצעי והגברת נסעה בנתיב השמאלי מאחורי הגיפ

לפי התיאור של בעל הגיפ היא נכנסה לנתיב שלו ופגעה בו מאחורה ( לא יודע איך היא לא שמה לב ועברה נתיב ופשוט העיפה אותו ) והוא כתוצאה מההדף של הפגיעה עף עלי ופגע בי בחלק האחורי של הרכב ואז התחיל הסחרור שלי ועפתי עד הנתיב השמאלי ששם נעצרתי עצירה מוחלטת .

אני לא אשם בתאונה זה ברור לי וישלי הוכחות שמעידות על כך אבל בעל הגיפ מאשים אותה והיא אומרת שהיא לא אשמה

וכן היו מעורבים שוטרים אך לא הסכימו להזעיק למקום בוחן תנועה למרות שביקשתי .

גם השוטר היה ממש חצוף הוא רצה לתת לי דוח על הפרעה לשוטר בגלל שהוא דרש ממני להזיז תאוטו ואני כמובן אחרי תאונה לאיודע ( אני בן 20 אין לי מי יודע כמה ניסיון בתאונות) מה לעשות אז אמרתי לן שאני לא מזיז ושאם הוא רוצה שיחכה שאבא שלי יגיע והוא יזיז

פורסם (נערך)

במידה ואין פגיעה בנפש(גם פציעה) - לא באחריות המשטרה לדאוג לבוחן תנועה,

אתה תובע באופן ישיר את הביטוח שלו(כי אין לך ביטוח שיתבע את הביטוח שלו) - זה הכל, במידה ועושים בעיות בתשלום אז אפשר לערב עורך דין.

 

אתה חייב דוח שמאי מלא(לא רק חבר שלי המוסכניק העריך נזק בX) - במידה וזה אובדן להלכה(60% מערך הרכב) , אין לתקן את הנזק מכיוון שהרכב צריך ללכת להשבתה.

 

במידה והנזק הוא תיקון - אתה מתקן ומעביר את הדוח שמאי פלוס החשבונית מהמוסך לדוח של היבטוח.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
במידה ואין פגיעה בנפש(גם פציעה) - לא באחריות המשטרה לדאוג לבוחן תנועה,

אתה תובע באופן ישיר את הביטוח שלו(כי אין לך ביטוח שיתבע את הביטוח שלו) - זה הכל, במידה ועושים בעיות בתשלום אז אפשר לערב עורך דין.

 

אתה חייב דוח שמאי מלא(לא רק חבר שלי המוסכניק העריך נזק בX) - במידה וזה אובדן להלכה(60% מערך הרכב) , אין לתקן את הנזק מכיוון שהרכב צריך ללכת להשבתה.

 

במידה והנזק הוא תיקון - אתה מתקן ומעביר את הדוח שמאי פלוס החשבונית מהמוסך לדוח של היבטוח.

 

אני אומנם לא התפנתי למיון ישר אחרי התאונה אבל כמה שעות לאחר מכן הגעתי למיון ואבחנו שיש לי צליפת שוט וקיבלתי חמישה ימי מחלה ..

כמוכן אבא שלי עירב את העו״ד שלו שמתמחה בפגיעות גוף וזה אמר לי להביא כל מסמך שאני מצליחה לשיג שקשור בכאב שאני מרגיש . והוא מכין את התביעה.

מה שמעניין אותי בעיקר שהביטוח של הנהגת ישלם על הנזק

פורסם

מדובר ב2 תביעות שונות! את התביעת גוף תובעים את הביטוח חובה - את התביעה על הנזק תובעים את הביטוח מקיף\צד ג' של הרכב הפוגע!

 

ע"מ להעביר תביעה נדרש דו"ח שמאי(שוב, לרוב ברכבים כאלה - נהוג להכריז אובדן להלכה ומשאירים את זה להחלטה שלך , זה לטובתך כי עדיף לקבל מחירון על הרכב הזה מהביטוח מאשר לנסות למכור רכב לאחר תאונה בעצמך) - האם לקחת את הרכב למוסך והוצאת דוח שמאי?

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
מדובר ב2 תביעות שונות! את התביעת גוף תובעים את הביטוח חובה - את התביעה על הנזק תובעים את הביטוח מקיף\צד ג' של הרכב הפוגע!

 

ע"מ להעביר תביעה נדרש דו"ח שמאי(שוב, לרוב ברכבים כאלה - נהוג להכריז אובדן להלכה ומשאירים את זה להחלטה שלך , זה לטובתך כי עדיף לקבל מחירון על הרכב הזה מהביטוח מאשר לנסות למכור רכב לאחר תאונה בעצמך) - האם לקחת את הרכב למוסך והוצאת דוח שמאי?

 

היום היינו אצל המוסך שהחברת ביטוח שלחה אותנו והשמאי העריך את הנזק ב11,200 שח

השארנו את הרכב אצל הבעל מוסך והוא צריך לחזור אלינו ב24 שעות הקרובות אם הוא יכול לעמוד במחיר שהשמאי העריך.

להכריז על האוטו טוטאלוסט זה בעייתי מבחינתי כי לפי דברי השמאי האוטו שווה נכון להיום 20,400 שח

אם אני מאשר להשבית אותו אני מקבל רק 10% מערך הרכב ואת השאר בתקווה שהחברת ביטוח תצליח לתבוע אם בכלל מה שלא אןפצייה בשבילי להפסיד 18 אלף שח

פורסם

שווי השוק של האופטרה היום גם במצב מושלם ממקם אותה באיזור ה15 אלף שקל - אחת אחרי תאונה שכזאת?(נזק מאחורה הוא בעל משמעות בעייתית אלא אם מדובר במכת פגוש - האם נקבעה אחוז ירידת ערך? האם יש נזק לפח האחורי? נדרש יישור? תמונות יעזרו).

11 אלף מתוך 20 זה לא רחוק מ60% נזק - ולכן לדעתי אפשר לקבוע אובדן להלכה, אתה צריך להתייעץ עם עורך דין שלך על הסיכויים לקבל את מלא ערך הרכב מהחברת ביטוח של צד ג׳, גם אם תקבל 70% (ז״א יקבעו לך אשמה תורמת לצורך העיניין) ככל הנראה תצא ״מרווח״ ביחס ללנסות למכור מתישהוא את הרכב עם הנזק אחרי תיקון.

 

מה שכן תצטרך זה סבלנות עד שתקבל את הכסף מחברת הביטוח של צד ג׳.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
שווי השוק של האופטרה היום גם במצב מושלם ממקם אותה באיזור ה15 אלף שקל - אחת אחרי תאונה שכזאת?(נזק מאחורה הוא בעל משמעות בעייתית אלא אם מדובר במכת פגוש - האם נקבעה אחוז ירידת ערך? האם יש נזק לפח האחורי? נדרש יישור? תמונות יעזרו).

11 אלף מתוך 20 זה לא רחוק מ60% נזק - ולכן לדעתי אפשר לקבוע אובדן להלכה, אתה צריך להתייעץ עם עורך דין שלך על הסיכויים לקבל את מלא ערך הרכב מהחברת ביטוח של צד ג׳, גם אם תקבל 70% (ז״א יקבעו לך אשמה תורמת לצורך העיניין) ככל הנראה תצא ״מרווח״ ביחס ללנסות למכור מתישהוא את הרכב עם הנזק אחרי תיקון.

 

מה שכן תצטרך זה סבלנות עד שתקבל את הכסף מחברת הביטוח של צד ג׳.

 

k2unnftm1omj.jpg

 

ek3itjmvrtym.jpg

 

c2gmtidmm25z.jpg


×
×
  • תוכן חדש...