Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לחבר בעצמי מצלמת רכב כך שלא אצטרך לחבר אותה לשקע המצית(שלא יתפוס את המקום שלו) וגם להעביר את החוט דרך הקורות בצורה אסתטית שלא יראה לעין, איזה כלים דרושים לי? או שכדאי ללכת לבעל מקצוע וזהו?

אני קצת חושש שמישהו יפרק לי ויגע לי בפלסטיקה של הרכב, מעדיף לעשות את זה לבד אם אפשר.

 

פורסם

בגדול יש 2 דרכים (דרך פיוז או ישירות)

אני בד"כ מזמין קבל מEBAY שגם עושה המרה מ12v ל5v וגם יש בו פיוז

את הקבל הזה אני מחבר לחוט צהוב/כתום (נקרא ACC) שמתחת להגה ומינוס לאחד החיבורים בשלדה

אצלי הקליפסים מתפרקים ללא כלים פרט למברג שיהיה נוח לפתוח ובתקרה פשוט דחפתי את החוט ליד השמשה

 

יש יותר יפה יש פחות יפה

ויש בכלל קבל מיוחד שמתחבר לOBD ובצד שני למצלמה (אולי שווה לבדוק)

פורסם

תיכנס לטמבוריה ותבקש איזולירבנד שחור וכבל וילון לבן ותשתמש בזה כחוט השחלה בכדי להעביר בקלות את הכבל חשמל של המצלמה מדיפון הגג של הרכב דרך העמוד של החלון (A PILLAR) לתוך אזור קופסאת הפיוזים שמתחת לחופת ההגה.

 

את החוט של המצלמה דרך דיפון הגג אתה דוחף בעדינות עם האצבעות.

לאחר מכן אתה פותח את הדלת ומסיר את הגומיה לאורך המסגרת העליונה של החלון ויורד לכוון הדש-בורד.

 

לחלק מהמכוניות יש בצדדי הדשבורד מכסים מתפרקים - זה פותח לך גישה קלה מאוד לאזור תיבת הפיוזים ובעיקר לחיבור הארקה.

ומעבר לכך תפתח את החיפוי של מכסה הפיוזים.

 

ציוד שכדאי להצטייד בו -

 

איזולריבנד + כבל וילון

סט שולפנים\חלצנים מפלסטיק בכדי לפתוח חלקי פלסטיקה מבלי לשרוט את הפלסטיק

טסטר 12V בכדי לאתר פיוז שהוא לפני סוויץ' ופיוז שהוא לאחר סוויצ'

מברג\מברגה וסט ביטים תמיד טוב שיש

בורג קודח ושייבה משוננת בכדי ליצור נקודת הארכה + נעל כבל לחיווט ההארקה אלא אם כן מגיע מוכן.

 

מאוד ממליץ - בכל התקנה שקשורה לחשמל ברכב - מגנט מתקינים במידה ותפיל איזה בורג...

 

עבודה פשוטה - תעבוד לאט, בסבלנות,תיקח את הזמן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...