Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחלה פירסומת חבל שבארץ לא יודעים לשווק ולפרסם כך

 

ביום בו השתמשו בשיר של ליאור נרקיס ("ערב טוב לך, את מוצ'למת") עבור פרסומת לשברולט זבארק, הבנתי שאיבדנו את זה.

פורסם
מה שניסו לעשות בפרסומת הזו זה להראות שלדצ'יה יש יכולות דינאמיות

 

אין שם מילה על יכולת דינאמית.

בהתחלה מראים איך האוטו מתמודד עם מזג אוייר חורפי, מראים התנעה מרחוק שמאפשרת להפשיר חלונות לפני שיוצאים מהבית.

אחרי זה על כביש עפר אבא מלמד את הבן שלו לנהוג ואומרים שהאוטו בטוח וקל לשליטה גם למי שאין הרבה ניסיון.

 

הקטע של מסלול מרוץ נמשך רק 3-4 שניות, לאוטו יש "צ'קלקה" על הגג, ברור שהוא לא חלק מהמרוץ ולכן זה לא בא להראות יכולת דינאמית. סתם סיום ציורי של הפרסומת.

 

 

פורסם

פרסומת היא לא מדע מדוייק וניכר שוני בין התחושות שנובעות מהפרסומת מאדם לאדם.

 

רוב האנשים שראו את הפרסומת הנ''ל קיבלו אותו רושם כמוני, שאכן יש פה יומרנות מסויימת מההבט הביצועיסטי של המכונית.

 

שוב, בשיווק, אין תשובה חד משמעית ואובייקטיבית, מה שיגרום תחושה מסוימת לאחד וגרום לאחרת אצל השני.

פורסם

לדעתי חכם לעשות את ההפרדה בין רנו לדאצ'יה.

ישראלים נתפסים על ה"מותג" וזה להפוך את רנו ליבואן של רכבים פשוטים ומיושנים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אני בטוח שכל מי שמושפע ולו קצת מסטיגמות כאלו לא חושב אפילו בצחוק על לקנות רנו.

 

בעיקר כי האינסטלטור אמר לו שזה חרא של אוטו והוא מבין בחרא, הוא 30 שנה אינסטלטור.

פורסם
הרכב עולה 25 אלף ש"ח..

בישראל 70 אלף, כלומר גם כ-35 אלף לפני מיסים.. מחיר הזוי, מעניין אם ברוסיה זה נחשב זול או יקר

 

קורולה 1.6 מאובזרת עולה כ80 אלף ש"ח.

https://www.toyota.ru/configure/corolla#/carconfig/exterior/65bfd91d-f2a8-4cbb-bdbc-3834b400492a/a25a9a0c-04a4-47da-98c9-ebc57979ce3f

 

לשם זה יקר.

לכסף שלנו ולמחירים שלנו זול.

פורסם

מנסיון, יש לרוסים נטייה לעשות פרסומות מפגרות לכל דבר...

אם הם יכולים לפרסם בטלוויזיה מיונז שהופך אותך לבן אדם המאושר בעולם הפרסומת הזאת לא כזאת נוראית.

פורסם
ברוסיה לוגאן לא נמצאת בנשיה משלה כמו בארץ כמעט ללא מתחרות אלא מתחרה בשורה ארוכה של דגמים זולים - גירסאות של קיה ריו וינדאי אקסנט/i25 שמורכבים שם

במפעלים מקומיים ולכן ועולים פחות, דגמים חדשים של לאדה, דגמים סיניים שלא מוצעים במערב, דגמים מבוססים על שברולט אוואו/סוניק שמיוצרים במפעל שפעם ייצר דגמי דייהו ועוד.

 

לידיעתך, זה לא יבוא מצרפת או רומניה - רנו מייצרת ברוסיה את הלוגאן, סנדרו ודאסטר, ואגב, גם מגאן ופלואנס. בעבר, היצרנית נקראה Avtoframos והיא כעת יצרנית הרכב השלישי בגודלה ברוסיה, ונמצאת במוסקבה.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

תודה, את כל זה אני יודע, אני קורא הרבה בעיתונות רכב ברוסית וגם בפורומים שונים.

 

ראיתי אפילו באיזה פורום פוסטים של עובד בפס ייצור באותו מפעל הרכבה, הוא טוען שרמת המוצר אצלם יותר נמוכה ממה שיורד מפס הייצור ברומניה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...