Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ורסו 2014 ,שנגמרה לה האחריות לפני 3 חודשים.באמצע נסיעה פתאום עבר לי לניוטרל,כשאני מכניס לd או לr לוקח 4 שניות עד שנכנס להילוך,וגם באמצע נסיעה יש לפעמים פתאום רעידות חזקות.הכנסתי למוסך מורשה,מה זה יכול להיות?

פורסם

לרכב חדש יחסית לא הגיוני,שיהיו שבבים בשמן ואם זה מה שקרה- כתוב מכתב ליבואן,שיקח אחריות מלאה ויטפל ברכב לשביעות רצונך ללא תשלום/תשלום השתתפות עצמית מוקטנת מצידך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

המוסך אמר ששלחו מכתב לטויוטה העולמית והסכימו לממן 70%,דיברתי אם המוסך והוריד לי 1500 שקל בערך.עדיין נשאר לי 10500 שקל,שזה המון.שלחתי ליוניון מוטורס,לא ענו לי כלום.יש סיכוי שייתנו משהו?

פורסם

מה עלות הגיר שאחריי 70 אחוז נשאר לשלם עוד 10 אלף?

במידה והיצרן הסכים לשלם על 70 אחוז כנראה שיש איזה תקלה ידועה שהם מנסים לחפף מתחת לשטיח.

דרוש מהיבואן שיתוקן ללא עלות מצדך הרי היצרן כבר הסכים.

זה שיטת מצליח אל תוותר להם.

פורסם

אין לי את הדף מולי.אבל הגיר עלה 20000 לפני מעמ ועבודה,והיה עוד משהו ששיך לגיר לא זוכר את השם.הם כתבו שזה מתוך רצון טוב.וטויוטה ישראל לא מתיחסים לאיימיל שלי ,רק כתבו שזה בטיפול.

פורסם (נערך)

"היפנית מס' 1 בעולם " , " היום מחר"...

חבל שלא יודעים לעמוד מאחורי סלוגנים.

אפילו צ'מפיון,יבואן מושמץ בפורום ידעו לקחת אחריות על התקלות הסדרתיות שלהם והחליפו לאנשים גירים ושרשראות תזמון.

בניסאן,גירים רציפים טופלו בהשתתפות מינימלית של הלקוח.

הנה מקרה רק מהזמן האחרון :

http://www.carsforum.co.il/vb/archive/index.php/t-629864.html

בפורד- החליפו מצמדים,מחשבי הפעלה של הגיר והאריכו אחריות ל 10 שנים

שמישהו יעיר אותם בטויוטה ,כנראה חושבים שהשמש זורחת להם ....

הייתי אומר להם,קחו את הרכב ושברו את הראש מול היבואן ממני לא תראו כסף ובטח לא כאלו סכומים.

לא יעזור ? מכתב מעו"ד ליבואן ומהר- הוצאה של 200 ש"ח כאן תשתלם מאוד בהמשך.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מה קשור הסלוגנים למקרה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מה קשור הסלוגנים למקרה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

יבואן,שמפרסם שהוא שואף להיות מס' 1 יואיל בטובו להתנהג כך גם ללקוח אם ברצונו לשמור על המוניטין.

בצ'מפיון האחריות על הרכבים היא רק שנתיים ואת האחריות לגיר האריכו ל-5 שנים..

 

פותח הנושא,מכתב עו"ד יעלה לך 200 ש"ח -זה הסיכון לעומת תשלום של 10,000 + .. תחליט מה עדיף...

לטעמי,היבואן,אם הרכב טופל אצלו עד כה, יקח אחריות של רצון טוב ויתקן את הרכב ללא תשלום או שתשלם השתתפות עצמית סמלית

וסמלית בעיני מאוד רחוק מרבבה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...