Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

10 שנים/120kkm-- אלו ההוראות הכי הזויות ששמעתי בחיי..

זה הולך כנראה יחד עם ה'טיפול כל 30k' שלהם..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אכן,טעות בהתנהלותו של פותח השרשור.

לו אני במקומו,הרכב שלי היה שוכב במוסך,הייתי מבקש מהם חלופי או שוכר בעצמי ושומר את הקבלה.

כמובן,שהם לא מפרקים שום דבר ברכב עד שיש אישור טיפול ברכב באחריות וטהם לא היו מקבלים ממני יותר משבוע זמן לטפל בזה.

יש ? מצויין. אין ? לוקח עו"ד שידאג כבר לטפל ביבואן "המדהים" ותאמינו או לא,מכתב מעו"ד ליבואן,שעלותו ללקוח 200 ש"ח יכל היה לעשות כאן פלאים.

יש כאן חבר פורום מטעם הקבוצה,מאוד מסקרן אותי לשמוע את תגובתו לאירועים.

הרי שבהנחה ופותח השרשור דובר אמת,יש הרבה מאוד רכבים כאלו שנמכרו וזה לא ממש עושה שם טוב ליבואן -לא עכשיו (כאשר רוכשי יד שניה פוטנציאליים יברחו מהרכב הזה, ביחוד שהבעיה כנראה סדרתית -זה כבר לא מקרה ראשון וככל הנראה גם לא אחרון) ובטח שלא במכירה של דגמים עתידיים כי לקוחות פוטנציאליים יעשו חושבים פעמיים,לפני שיקנו את "התוצרת החדשה המהוללת שלהם".

לצערי,דודתי היתה מנפגעות החברה,בזמנו בפיגו 307,התקלקל אטם ראש מנוע (האטם החל לנזול ולא מהתחממות כבר ב 42,000 ק"מ ואם החברה היתה מעט ישרה והגונה לא היו לוקחים מעל 3000 ש"ח על החלפת אטם ראש ללא שיפוץ ראש).

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.


×
×
  • תוכן חדש...