Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח,

כבר שנה +- יש לי בעיה מוזרה במזגן.

אם אני שם אותו על הכי קר - עובד מעולה

אם אני שם אותו על הכי חם - עובד מעולה

 

הבעיה היא כשאני מכוון על מעלות מסויימות בין לבין.

נניח 22 מעלות - נותן את מה שאמור לתת ואחרי 10 שניות מתחלף לחום איימים, וחוזר בחזרה למה שאמור לתת וכן הלאה

 

מדי פעם קורה לי שהוא נתפס על מצב מסוים עד שמניעים את הרכב מחדש, נניח לא משנה כמה מעלות - הוא יהיה הכי קר שיש.

מניע את הרכב מחדש, הכל בסדר.

 

הייתי במוסך לטיפול ועל הדרך הזכרתי להם את זה, אמרו שעשו כיוון למזגן, וש"אם זה חוזר הפתרון כנראה להחליף מזגן, לפתוח את הדאשבורד, במילים אחרות תנסה להפטר מהרכב"

 

נראה לי דיי הזוי שרכב שעשה סך הכל 80,000 זה רכב ש"עשה את שלו", ושמזגן שבסך הכל עובד, צריך להיות מוחלף בגלל בעיה כזו

 

מישהו מכיר ? יודע מה זה אומר ? למה זה יכול לקרות?

פורסם
תצלם את המדחס יש סוג מסויים שעושה צרות צרורות אני לא יודע אם זה התחיל ב 2013....

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 

איפה נמצא התענוג הזה ?

במידה וזה אכן זה, במה זה כרוך ? באמת לפתוח את הדשבורד וברמה שכדאי למכור את הרכב? (נראה לי שהוא קצת נסחף ואולי זה קשור לעובדה שהמוסך הוא גם סוכנות רכב)

פורסם

להערכתי התקלה בחיישן טמפ' שבתא הנוסעים וזו תקלה מינורית למדי.

 

הסבר- במצבי קיצון של המזגן המערכת מתעלמת מקריאות החיישן ופועלת כנדרש ממנה. כשאתה מבקש טמפ ביניים המערכת צריכה לווסת את עצמה בהתאם לטמפ שבתא הנוסעים ואז מתחיל הטירוף, החיישן מודד פעם קר ופעם חם דבר שמשנה את התנהגות המערכת.

 

בקיצור, לדעתי תתחיל בחיישן טמפ תא נוסעים

פורסם

חולגי, תחושת בטן שלי אומרת שסורק תקלות לא יימצא דבר.

 

הסיבה לכך היא שקריאות הטמפ' הלקויות נחשבות מבחינת המערכת למצב תקין (מבחינתה - השמש השתגעה).

 

אולי צריך לחבר מחשב נייד שתוך כדי נסיעה יירשום את החיוויים שמתקבלים מהחיישנים.

פורסם
להערכתי התקלה בחיישן טמפ' שבתא הנוסעים וזו תקלה מינורית למדי.

 

הסבר- במצבי קיצון של המזגן המערכת מתעלמת מקריאות החיישן ופועלת כנדרש ממנה. כשאתה מבקש טמפ ביניים המערכת צריכה לווסת את עצמה בהתאם לטמפ שבתא הנוסעים ואז מתחיל הטירוף, החיישן מודד פעם קר ופעם חם דבר שמשנה את התנהגות המערכת.

 

בקיצור, לדעתי תתחיל בחיישן טמפ תא נוסעים

למה המערכת צריכה לווסת? אם הגדרתי 22 מעלות היא אמורה להוציא 22 כמו שהיא מוציאה 16 (בלע תקלות) כשאני בוחר LOW

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

כי אם ביקשת 22 מעלות ופתאום היא מקבלת חיווי מתא הנוסעים על 32 מעלות היא תפעיל מיזוג בעצמה מלאה.

אם פתאום החווי יתהפך ל- 12 מעלות אז המחשב יעבור למצב חימום.

 

כאמור, מבחינת מחשב בקרת האקלים אין ברכב שום תקלה, זו השמש שנותנת מכות חום.

פורסם

דורקי צודק לגמרי, חיישן טמפרטורה הוא אחראי על וויסות מערכת מיזוג ברכב.

אפשר להיתחבר עם סורק ולבדוק את הפלט של טמפרטורה שלו ולהשוות אותה עם טמפ' אמיתית,

ולראות אם יש קפיצות פה ושם.

מבחינת תקלות, לא יהיה שום דבר.

פורסם

חיישן טמפרטורה לא תקין מעבר לכל ספק. יתכן מאוד שהמחבר לא תקין, כי בחיישן עצמו אין הרבה מה שיתקלקל. תמצא את המחבר, סביר שקצת W40 יפתור את הבעייה

פורסם

קצת מתעלק על הפוסט, אבל דבר זהה קורה גם אצלי מבחינת הסרקולציה הפנימית/חיצונית, שהמזגן על דעת עצמו מחליף בין הפנימית לחיצונית, ללא רצוני וידיעתי.

דבר לכשעצמו נראה לא תקין ומעצבן, אבל התברר שזה תקין...

אני באופן אישי הייתי מעדיף שתהיה אפשרות לבטל את השליטה האוטומטית של המזגנים, או החיישנים האלו.

מקווה שאצלך זה בר תיקון.

פורסם
קצת מתעלק על הפוסט, אבל דבר זהה קורה גם אצלי מבחינת הסרקולציה הפנימית/חיצונית, שהמזגן על דעת עצמו מחליף בין הפנימית לחיצונית, ללא רצוני וידיעתי.

דבר לכשעצמו נראה לא תקין ומעצבן, אבל התברר שזה תקין...

אני באופן אישי הייתי מעדיף שתהיה אפשרות לבטל את השליטה האוטומטית של המזגנים, או החיישנים האלו.

מקווה שאצלך זה בר תיקון.

עדיין ניתן למצוא רכבים חדשים עם בקרה מיצוז ידנית אז תתכלל לזה ברכב הבא שלך

 

התקלה המתוארת בשרשור היא לרוב של חיישן טמפרטורה תא נוסעים מנותק או לא תקין.

פורסם
דורקי צודק לגמרי, חיישן טמפרטורה הוא אחראי על וויסות מערכת מיזוג ברכב.

אפשר להיתחבר עם סורק ולבדוק את הפלט של טמפרטורה שלו ולהשוות אותה עם טמפ' אמיתית,

ולראות אם יש קפיצות פה ושם.

מבחינת תקלות, לא יהיה שום דבר.

יש מקום שמתחה בדברים האלה?

עמוס מזגנים?

 

זה באמת בעיה שמצריכה החלפת מזגן או שהוא סתם קישקש כדי שארצה לקנות רכב חדש?

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

אתה צריך לגשת למוסך מומחה שיש בידיו ציוד איבחון וגם את הידע הנדרש והכירות עם מערכת המיזוג ברכבך. קפוץ למוסך רון.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...