Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחד מהדברים החשובים שקוסמים לי אישית ברכב מלבד נוחות ופינוק הינו בידוד רעשים מצוין.

השילוב הזה של התחום מוגדר בעגה המוטורית כ NVH- רעש,רעידות,נוקשות(מתלים),

מעטים הרכבים שמצליחים לבודד בהצטיינות את השילוש הקדוש:

1. רעשי כביש/גלגלים.

2. רעשי רוח במיוחד ממהירות תלת ספרתית.

3. רעשי מנוע.

בסקירה של פבל ברכב כמו ה BMW 330E למשל במצב חשמלי לא יהיו רעשי מנוע, עם זאת מהתרשמות שלו ושל האחרים שעשו נהיגת מבחן אני לא בטוח שהבידוד דומה לאחות הגדולה מסדרה 5 או 7.

סקודה סופרב למשל מוזכרת לטובה בסגמנט שהוא מעט מתחת לרכבי היוקרה הגרמניות אודי, מרצדס, BMW הסלוניות האם ניתן להזכיר אותן באותה נשימה...:?

 

 

איזה רכב היה לכם או בחנתם-נסעתם בו באופן חד פעמי שהרשים אותכם באופן מיוחד ?

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לקסוס במגוון דגמים. תא הנוסעים מבודד היטב מרעשי צמיגים ורוח. בגרסאות היברידיות - גם מרעשי מנוע.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מרצדס S קלאס מעולה מבחינה הזאת. כמו גם הA8 שיש לך בסימלון לא רעה בכלל במובן הזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בסונטה למיטד חדשה, יש בידוד מעולה, אין רעשי רוח במהירויות שלא צריך לשתף בהן.

וגם צמיגים לא שומעים.

מנוע חשמלי שקט מאוד , מה ששומעים זה בעצם רמקול שעושה קולות של מנוע רגיל.

את הבנזין צריך ממש לאמץ כדי לזהות את קיומו.

מפתיע מאוד לטובה

פורסם (נערך)
בסונטה למיטד חדשה, יש בידוד מעולה, אין רעשי רוח במהירויות שלא צריך לשתף בהן.

וגם צמיגים לא שומעים.

צמיגים שומעים טוב מאוד ולא רק בלימיטד, גם בגרסא הרגילה עם צמיגים צרים ומעא יותר שקטים.

זה לא רועש במיוחד, אבל לאור השקט הכללי משאר הדברים, רעש הצמיגים מאוד ניכר ומונוטוני (זה די מפריע) - זה למעשה מקור הרעש העיקרי ברכב זה. להבדיל מרכבי פרמיום כמו מרצדס וכד'.

אם תנהג במרצדס E להשוואה, כדי להבין מה זה כמעט ולא שומעים צמיגים או בS כדי להבין מה זה לא שומעים צמיגים.

סונטה כן מבודדת לא רע מהסביבה, אבל לא ממש מבודדת מהעולם כמו רכבי פאר או פרמיום. רעשי רוח כמעט ולא נכנסים, למעט כאשר יש רוחות חזקות מאוד, זה בזכות אוירודינאמיות טובה. המנוע מבודד בסדר גמור, אבל זה לא חריג גם ברכבים של רמה אחת מטה. המנוע נשמע לך שקט כי קודם היה לך דיזל.

 

תעשה בדיקה: תנהג ברכב הזה על אספלט שקט יותר ותשמע שפתאום נעלם הרעש של צמיגים. למה? כי בידוד לא מושלם מהגלגלים. למשל לפסאט יש יותר בידוד.

 

הסונטה היא מכונית די שקטה ואין לה רעשים חריגים שמתקרבים לרמות לא נוחות, אבל לא שקטה כמו משתמע ממה שרוצה פותח השרשור.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני לא כה בקיא בנושא אבל לטעמי מבחינת בידוד רעשי מנוע הטסלה תעשה עבודה טובה

פורסם (נערך)

לקסוס כבר הוזכרה, בדגש על ההיברידית. חותם על כל מילה (ממש כאן למטה...)

עריכה אחרונה על ידי X9500

The older you get, the better you used to be

פורסם
צמיגים שומעים טוב מאוד ולא רק בלימיטד, גם בגרסא הרגילה עם צמיגים צרים ומעא יותר שקטים.

זה לא רועש במיוחד, אבל לאור השקט הכללי משאר הדברים, רעש הצמיגים מאוד ניכר ומונוטוני (זה די מפריע) - זה למעשה מקור הרעש העיקרי ברכב זה. להבדיל מרכבי פרמיום כמו מרצדס וכד'.

אם תנהג במרצדס E להשוואה, כדי להבין מה זה כמעט ולא שומעים צמיגים או בS כדי להבין מה זה לא שומעים צמיגים.

סונטה כן מבודדת לא רע מהסביבה, אבל לא ממש מבודדת מהעולם כמו רכבי פאר או פרמיום. רעשי רוח כמעט ולא נכנסים, למעט כאשר יש רוחות חזקות מאוד, זה בזכות אוירודינאמיות טובה. המנוע מבודד בסדר גמור, אבל זה לא חריג גם ברכבים של רמה אחת מטה. המנוע נשמע לך שקט כי קודם היה לך דיזל.

 

תעשה בדיקה: תנהג ברכב הזה על אספלט שקט יותר ותשמע שפתאום נעלם הרעש של צמיגים. למה? כי בידוד לא מושלם מהגלגלים. למשל לפסאט יש יותר בידוד.

 

הסונטה היא מכונית די שקטה ואין לה רעשים חריגים שמתקרבים לרמות לא נוחות, אבל לא שקטה כמו משתמע ממה שרוצה פותח השרשור.

 

יש לי מקור להשוואה

פיגו 508 פרימיום חדשה, מרצדס חדשה ml350 ועוד ג'יפ מרצדס gls חדש

מספיק מקומות להשוואה.

היה גם e350 4x4 אבל כבר עבר הרבה זמן מכדי שאזכור .

פורסם (נערך)

לי היו S500, E320 (הדגם עם החלונות הכפולים שהם כמובן לא ממוגני ירי כמו שבטעות חושבים אנשים אלא בידוד) וE220. נסעתי על W212 E350.

לכן, גם אני יודע דבר או שתיים על בידוד רעשים, כולל זה שמהגלגלים. כל אחד והשמיע שלו, אבל רמת בידוד אפשר למדוד. סונטה זה ממש לא בידוד רעשים מהטובים ביותר (לסונטה בידוד רעשים בערך באותה רמה כמו לשאר רכבים בקטגוריה, למשל כמו קאמרי הייבריד, זה רמת בידוד טובה אם למישהו יש ספק, אבל לא רמה שמחפש פותח השרשור).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה לכל העונים.

לקסוס במגוון דגמים. תא הנוסעים מבודד היטב מרעשי צמיגים ורוח. בגרסאות היברידיות - גם מרעשי מנוע.

תודה רז, לקסוס GS450H ללא ספק אחד הרכבים שהומלץ כנוח מאוד ומצטיין בתחום בידוד הרעשים אני בהחלט אצטרך לעשות נהיגת מבחן, לצערי הוא יקר כחדש אז רק כרכב יד שניה.

 

מרצדס S קלאס מעולה מבחינה הזאת. כמו גם הA8 שיש לך בסימלון לא רעה בכלל במובן הזה.

זה רק בסמלון :wink:

 

דווקא הסופרב לא מובילה בסגמנט שלה בתחום זה, הסונטה והפאסאט, לדוגמה, שקטות ממנה.

ההבחנה שלך לגבי הסופרב היא הפתעה לרעה בשבילי כיוון שגרסת ה 280 כ"ס זה רכב שהיה מועמד עיקרי מבחינתי לרכישה ! אני הבנתי שהוא עומד בקנה אחד עם הפאסאט בבידוד הרעשים, כשלפאסאט אולי יתרון ממש מזערי, השבוע שוחחתי עם אדם שהיה לו סופרב(220 כ"ס) ורכש פאסאט הוא חד משמעית מצר על ההחלטה וטוען שהסופרב עדיפה. אצטרך לבחון את העניין.

לגבי הסונטה, ישבתי ברכב כנוסע אך לא נהגתי בו. הוא רכב מפנק ומאובזר מאוד, לתחושתי האישית והלא מקצועית הוא די שקט יחד עם זאת אני חושב שלא באופן יוצא דופן אלא מיישר קו עם הונדה היברידית או קאמרי היברידית, אני מחפש את האקסטרא.

צמיגים שומעים טוב מאוד ולא רק בלימיטד, גם בגרסא הרגילה עם צמיגים צרים ומעא יותר שקטים.

זה לא רועש במיוחד, אבל לאור השקט הכללי משאר הדברים, רעש הצמיגים מאוד ניכר ומונוטוני (זה די מפריע) - זה למעשה מקור הרעש העיקרי ברכב זה. להבדיל מרכבי פרמיום כמו מרצדס וכד'.

אם תנהג במרצדס E להשוואה, כדי להבין מה זה כמעט ולא שומעים צמיגים או בS כדי להבין מה זה לא שומעים צמיגים.

סונטה כן מבודדת לא רע מהסביבה, אבל לא ממש מבודדת מהעולם כמו רכבי פאר או פרמיום. רעשי רוח כמעט ולא נכנסים, למעט כאשר יש רוחות חזקות מאוד, זה בזכות אוירודינאמיות טובה. המנוע מבודד בסדר גמור, אבל זה לא חריג גם ברכבים של רמה אחת מטה. המנוע נשמע לך שקט כי קודם היה לך דיזל.

 

תעשה בדיקה: תנהג ברכב הזה על אספלט שקט יותר ותשמע שפתאום נעלם הרעש של צמיגים. למה? כי בידוד לא מושלם מהגלגלים. למשל לפסאט יש יותר בידוד.

 

הסונטה היא מכונית די שקטה ואין לה רעשים חריגים שמתקרבים לרמות לא נוחות, אבל לא שקטה כמו משתמע ממה שרוצה פותח השרשור.

לא הייתי מנסח זאת טוב יותר. חן חן.

אני לא כה בקיא בנושא אבל לטעמי מבחינת בידוד רעשי מנוע הטסלה תעשה עבודה טובה

טסלה לדאבוני לא רלוונטי...אפשר לראות רק בטלוויזיה או אם נוסעים לחו"ל, גם אם הייתי בעל ממון כרומן אברמוביץ' רכב כזה אי אפשר לייבא לארץ מבחינת תקינה.


×
×
  • תוכן חדש...