Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם

 

הכנסתי היום את האוטו של העבודה להתקנת קודן. בנוסף ישנם רעשים מיום רכישת הרכב מכיוון המנוע, שמגיעים בהאטה והורדת הילוך ונעלמים בהאצה או לחיצה על הקלאץ'.

 

במוסך טענו כי חיזקו את המתלה הקדמי וזהו. הרעשים נעלמו. אממה, הרעשים לא נעלמו.

 

הם לא היו מוכנים לקרוא למכונאי שטיפל באוטו כי הוא היה עסוק. בושה וחרפה.

 

מישהו יכול לעזור עם זה? תודה מראש

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אכן משהו משוחרר שם, או לחליפין בעיה בתיבת הילוכים.

כתבת שבהאצה או לחיצת קלאצ' נפסק הרעש (לחיצה מבטלת/מנתקת את העברת הכח ולכן הייתי שולל מיתלים או רעש מהמנוע או כול חארטה שינסו לשכנע אותך.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם
אכן בעיה.

 

2 פתרונות:

1. מכתב תלונה/פייסבוק ליבואן ולאחר מכן סביר להניח שיתייחסו אלייך במוסך אחרת.

2. מראש תלך למוסך אחר.

 

הרכב חדש. עלה לפני 8 חודשים על הכביש. הם המוסך המורשה היחיד :(

 

אכן משהו משוחרר שם, או לחליפין בעיה בתיבת הילוכים.

כתבת שבהאצה או לחיצת קלאצ' נפסק הרעש (לחיצה מבטלת/מנתקת את העברת הכח ולכן הייתי שולל מיתלים או רעש מהמנוע או כול חארטה שינסו לשכנע אותך.

 

אני חשבתי על צירייה או משהו קרוב.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

עדכון:

 

שלחתי להם הועה בפייסבוק ביום 7.3 - עד היום לא הגיבו ולא חזרו אליי. שירות פח.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

ברור, כשאתה קונה רכב Low-cost, מה אפשר לצפות שיתנו לך שירות ברמה גבוהה?

עם מחירים כאלה הם יכולים לא לתת שירות בכלל ועדיין יקנו מהם.

פורסם

אולי כדאי רק לגשת למוסך אפילו לא מורשה רק כדי שיאבחן את הרעש ואז אתה תוכל להגיע למורשה עם האבחנה המדוייקת ומה שיישאר להם זה רק לסדר את הבעיה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

 

בפייסבוק נשלחה ה"פ עם בקשב לטלפון לפני יותר משבוע. עד היום אף אחד לא חזר אליי. אם הבחור של דאצ'יה כאן בפורום, כדאי לך מהר להתעורר - השירות שלכם מזעזע!

 

הייתי במוסך אחר, כנראה שיש בעיה בתיבת ההילוכים עצמה ולא במערכות נלוות. נחכה לדאצ'יה.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אם תחכה אתה היחיד שתפסיד מזה.

פנה שוב למוסך שיבדוק את הבעיה או שתפנה למורשה אחר.

פורסם

אם יש בעיה בתיבת ההילוכים של הדוקר שלך, אני מכיר עוד שניים שכבר החליפו תיבות הילוכים בדוקרים שלהם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עדכון:

 

בפייסבוק נשלחה ה"פ עם בקשב לטלפון לפני יותר משבוע. עד היום אף אחד לא חזר אליי. אם הבחור של דאצ'יה כאן בפורום, כדאי לך מהר להתעורר - השירות שלכם מזעזע!

 

הייתי במוסך אחר, כנראה שיש בעיה בתיבת ההילוכים עצמה ולא במערכות נלוות. נחכה לדאצ'יה.

 

תשמע חבר, אני לא כל כך מבין אותך.

 

נראה שאתה לא רוצה לעזור לעצמך.

 

אם המטרה היא לפתור את התקלה באוטו - אתה לא בכיוון.

 

אם המטרה היא למשוך בקוקיות של נציג דאציה שקיים או לא קיים פה, תמשיך ככה [emoji1305]

פורסם

אני גם מאוכזב מאופן הפעולות של פותח השרשור.

די מפתיע ממשתמשים ותיקים יחסית או פעילים יחסית, שכך הם פועלים, מעניין אותי כיצד מייעצים לאחרים.

פורסם

עדכון: האוטו היה היום במוסך בירושלים. מנהל טכני בדק אותו ואמר לנו להכניס את האוטו מחר לטיפול ושיראו מה זה. נראה מה קורה.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

×
×
  • תוכן חדש...