Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

תמיד עניין אותי לדמוע מכם, שאתם קונים רכב חדש, כמה זמן נמשכת ההרגשה החדישה?

זאת אומרת הריח החדש, השטיפות היומיות, כל פעם לבחון שמישהו לא שרט את הרכב וכו'.

 

אני מחכה לחיפושית שלי וכבר חושבת על איפה להחנות, איך לטפל, וכיצד לשמור עליו חדיש לאורך זמן.

 

תודה!

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חוץ מהריח - לא יותר משעתיים.

במכונית שקניתי לפני 9 חודשים גם החבר'ה הטובים מעכו דאגו להזכיר לי זאת אחרי שבוע, עם שריטה ארוכה בצד ימין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אצלי זה כמה חודשים,השריטה הראשונה הכי כואבת,השניה מעט פחות.

אבל מי שאוהב רכבים ואוהב דייטלינג תמיד שומר על הרכב ,ומקפיד לטפח.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

בשבילי הרגשה של רכב חדש זה ניהוג שלו. אם הרכב מרגיש בניהוג שלו כמו חדש - מבחינתי יש את ההרגשה של חדש. הריח לא מעניין אותי.

אצלי זה נמשך לאורך כל הזמן שהרכב אצלי כי אני מוודא שמצבו הטכני יהיה כל הזמן כמו חדש.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אצלי ברכב הקודם זה נמשך 7 שנים. עד שנמכר.

הנוכחי 3 שנים וזה עדיין כך.

יש לנו גם רכב בן 8 שלא התחיל את דרכו אצלנו והוא לא הרגיש כך אף פעם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מחזק , עניין של תרבות רכבים.

 

אפשר לנהוג על רכב ישן יחסית,לתחזק אותו- בתמורה, תקבלו הרגשה של רכב חדש/שמור/כיף לנהיגה.

אפשר גם הפוך -רכב חדש שיראה כמו גרוטאה.

 

ותחסכו ממני שרכב צריך לשרת אותך ולא הפוך. שטוית במיץ עגבניות.

פורסם

אצלי הרכב נשאר תמיד חדש. בינתיים עברו רק 10 חודשים... הוא תמיד מבריק ושמור בחניה סגורה, וגם פנים הרכב נשאר חדש ומריח חדש וטוב בזכות החומר של סונקס לריפודי עור. יש לו ריח מדהים. מי שדואג לטפח את הרכב, יכול להחזיק את "תחושת החדש" במשך שנים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

יש לי שכן שמחזיק אופל אסטרה משנת 95 הוא יד 1.

חח בשנים הראשונות היה משתחווה לאוטו שלו ממש,כל היום

מנקה ומטפח,מחנה רחוק,ומשקיף עליו מהמרפסת...

בוקר אחד אני והאקסית יצאנו למרפסת לעשן בשעה 0500 בבוקר,

אנחנו רואים אותו מלטף את האופל עם ג'ילדה באהבה,(אולי גם התנשק

איתה) חח ככה שעה ארוכה,

אח''כ עשה 3 רונדלים איטיים מסביב למלכה

כדי לראות שלא פיספס שריטה חלילה,

הכי מדהים שבסוף הוא לא הפנה גב

לרכב,אלא פסע לביתו עם העיניים שלו על הרכב כאשר הוא הולך הפוך(!!)

כל זה רבאק בשעה 5 בבוקר,חח

בהתחלה אני והאקסית צחקנו מאד אח''כ הבננו שמדובר במקרה חולני קיצוני.

אפשר היה להפיק עליו אייטם בתוכנית טאבו נשיונל ג'אוגרפיק.

עד היום הרכב שלו נראה מצויין,עדיין הוא שומר ומטפח אותו,ולא מוכן למכור אותו

לאיש,הוא פשוט מאוהב.נרא לי הוא חוגג לו ימי הולדת,חחח

אגב,איש מקסים.

 

אני בדיוק הפוך אבל אני מקפיד מאד על טיפולים,ניקיון כולל שואב אבק,

והכי חשוב לי זה האמינות והנסיעה עצמה,לזה אין זמן,

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

עם המיאטה שהייתה לי 4 שנים של ההרגשה הזו.

עם ה-3 חצי שנה ולא נראה שזה ישתנה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אצלי אין את הבעיה הזאת - כל הרכבים שלי כבר באו אליי שרוטים וחבוטים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תלוי בבנאדם, מצב הרכב בדרך כלל מעיד גם על סגנון האדם שנוהג בו, אצלי רכב חדש כבר שנתיים ו-3 חודש, עדיין בכל פעם מרגיש לי כרכב חדש (גם נראה כך) לעיתים ממעבר הרכב המשפחתי אני עוד זוכה להרגיש את הריח שהיה מאוד ניכר במיוחד בהתחלה, זה תענוג, קשה לי להעריך אנשים שלא שומרים על הרכב שלהם (מסריח, מלוכלך), אם ככה היחס לרכוש שלהם, איך יהיה היחס שלהם לרכוש האחר?.. נקודה למחשבה, וכתשובה לשאלתך, כמו שציינתי בהתחלה תלוי בך, זה יכול להמשך גם כמה שנים טובות.


×
×
  • תוכן חדש...