Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, זה צריך להיות שילוב של פנסיונר משועמם חובב דיטיילינג שאוהב להקשיב לציפורים בבוקר.

 

לא פנסיונר הוא איש מבוגר שעובד כמו חמור כל היום,

כסף יש לו הלואי עלינו,

אני מסביר שהוא התאהב ברכב שלו,הוא אמר לי שלא מעניין אותו כלום,

הוא ישאר עם האסטרה עד הסוף.

פורסם

מדברים על תחושה!!!!

לא על ריח או מצב.

אצלי התחושה קיימת גם ברכב יד שניה, ממש לא צריך להיות חדש או יקר.

מתי זה מתמוגג מבחינתי, תלוי מאוד בסוג הרכב והשימוש בוא.

פורסם
לא פנסיונר הוא איש מבוגר שעובד כמו חמור כל היום,

כסף יש לו הלואי עלינו,

אני מסביר שהוא התאהב ברכב שלו,הוא אמר לי שלא מעניין אותו כלום,

הוא ישאר עם האסטרה עד הסוף.

אני בטוח שאם הוא יעשה נסיעת מבחן על הונדה/טויוטה (או אפילו אופל) חדשה, הוא ירצה לזרוק את האופל שלו לאלף עזאזל.

 

מולטימדיה ומובילאיי מתנה, והוא תוך חצי שעה חותם על הסכם טרייד אין [emoji14]

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא בטוח. אני יכול לומר בוודאות שאם יתנו לי במתנה רכב חדש, אני מוכר אותו וזורק את הכסף על הישן. עם מחלות אין היגיון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא פנסיונר הוא איש מבוגר שעובד כמו חמור כל היום,

כסף יש לו הלואי עלינו,

אני מסביר שהוא התאהב ברכב שלו,הוא אמר לי שלא מעניין אותו כלום,

הוא ישאר עם האסטרה עד הסוף.

 

 

הוא לא האדם היחידי, מכיר עוד כמה כאלו. (לא מחליפים את הרכב למרות שלא חסר להם כסף)

 

מעבר לזה, לא כל מה שנראה מבחוץ, זו האמת.

 

1. יש כאלו עם רכבים ישנים ויש להם ים של כסף בבנק. ("החסכנים")

 

2. יש כאלו עם רכבי יוקרה מנכרי עיניים והם שקועים בחובות עד העצמות. ("חיים על רושם חיצוני")

 

3. ויש כאלו שחיים באמצע. יש להם מעט כסף שחסכו במהלך השנים, אבל מסתפקים ברכב טוב/חדיש רק שלא יהיה מנקר עיניים. ("אנשים רגילים..")

פורסם

בפיג'ו 307 שמכרתי לא מזמן - הייתה שנת 2006 וכל מי שראה אותה חשב שמדובר ברכב שנת 2012-2013.

מטופחת ושמורה מבפנים ומבחוץ. בסוף אתה אחראי לתחושה הזו של רכב "חדש".

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם (נערך)
אני בטוח שאם הוא יעשה נסיעת מבחן על הונדה/טויוטה (או אפילו אופל) חדשה, הוא ירצה לזרוק את האופל שלו לאלף עזאזל.

 

מולטימדיה ומובילאיי מתנה, והוא תוך חצי שעה חותם על הסכם טרייד אין [emoji14]

הוא מספר שקנה לבת שלו רכב חדש,לא נראה לי שזה עיניין של כסף,

הוא פשוט מאוהב,

היו לו עם השנים מקרים שהיה צריך להחליף חלק כלשהו ברכב,

בלאי טבעי,והוא לקח מאד ללב.

 

יש סימטום כזה של התאהבות בחפץ כנראה שזה מקרה קלאסי.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

עד השריטה / מעיכה / תקלה ראשונה. כל עוד הרכב נקי הוא חדש בעיני. מהרגע שהנזק הראשון קורה ולו הקטן אני יודע שזהו, כבר לא חדש. זה לתחושתי. לפעמים מצאתי את עצמי מקווה שתהיה איזה שריטה קטנה שאני אוכל להפסיק לחשוש מתי היא ממילא תבוא בגלל מישהו לא זהיר שפותח עליך דלת בחניון וכו'.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל


×
×
  • תוכן חדש...