Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

בעקבות מצב בריאותי ירוד של אחד השותפים

הוחלט על סגירת חנות חלקי חילוף.

 

אנחנו מוכרים את כל הסחורה בחנות במחירים שלא יחזרו.

 

החנות נמצאת בראשון לציון, ויש הכל בחנות, סחורה איכותית.

 

משולשים וחלקי פרונט תוצרת ספרדית

דיסקיות hiq , umust , ferodo , wagner

משאבות מים kwp , assign , קיטים טיימינג rubile, techno tech, innova GMB , מותחנים , רצועות וכד׳.

 

לדוגמא :

 

שמן castrol edge בצמיגות 5W30 \ 5W40 ב 150 ש״ח בלבד.

דיסקיות מאזדה 3 (2005-2009) ב 90 ש״ח בלבד

 

 

כרגע אנחנו עובדים על לסדר שירות משלוחים בהתאם להענות (כנראה בתוספת של כ 30-35 ש״ח לכל חלקי הארץ למעט אילת)

 

אם אתם צריכים חלקים , עומדים לפני טיפול תרגישו חופשי לרשום פה או בפרטי.

 

תודה לכולם.

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, יש פנסי עבודה , ג׳ק עגלה ,ג׳ק רגיל, פותח גלגלים חשמלי (מהמצת) , קומפרסורים 2 בוכנות , מפתחות פלאגים , וכמה פנסי עבודה שנשארו במלאי

 

ד״א

נשארו במלאי גם מערכות בעיקר רמקולים, מגברים, סאבים

 

תודה.

פורסם

מאחל רק בריאות לשותף ובהצלחה בהמשך הדרך!

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

Elic25 שלחתי לך בפרטי

ליאל , אשלח לך את הפרטים שלי גם.

 

תודה. לכל המגיבים.

פורסם

פתוח בשישי , אבל באופן עקרוני אשמח אם תדבר איתי בפרטי, ככה אני מוודא שחברי הפורום מקבלים הצעה כמו שצריך

ונותן לנו זמן לארגן מראש את ההזמנה , אם תרצה לקפוץ לבקר אשלח לך פרטים בפרטי.

פורסם

היי חברים , תודה על ההיענות

אם לוקח לי טיפה זמן לענות זה כי אני מכין לכם הצעות מחיר.

אם פיספסתי מישהו , עדיף שתשלחו לי בהודעה פרטית (איזה רכב, שנה , נפח) , ככה יש לי מעקב אחרי הדברים, ואני אוכל לשלוח לכם ישר הצעות.

 

לכל מי שרצה בוקים , אין לי, אני מנסה להשיג לכם במחיר טוב.


×
×
  • תוכן חדש...