Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היום הגעתי לחנות על מנת לאסוף חלפים לטיפול באסטרה שלי ורציתי לשבח ולומר שהייתי מאוד מרוצה מהשירות ומהיחס האישי שקיבלתי מבחור בשם רותם המחירים שקיבלתי ממנו היו זולים משמעותית אחרי שעשיתי סקר שוק קטן בין חנויות שונות תודה רותם ואם לבסוף החנות לא תסגר אני בטוח שבקצב הזה החנות תצליח!!

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

תודה על הפירגון , מעריך את זה מאד !! היה כיף להפגש...

 

יש חלפים לפיאט אונו? תודה

 

כן , תשלח בבקשה מה שאתה צריך

 

היי

האם יש תושבת מנוע עליונה מקורית למאזדה 3 2009 דור שני

צורה של השנים 2009-2012

 

לא במלאי , אוכל לבדוק לך מחיר אם תשלח מספר רכב בפרטי.

 

 

היי ,

 

שברולט אוואו 2008 גיר ידני..

 

צריך דלת לפתח מילוי דלק .

מותחן רצועת אביזרים.

תושבות מנוע

בולמי זעזועים

 

וכמה עולה אצלך גק 2 טון ?

 

תודה מראש..ורק בריאות

 

בולם קידמי או אחורי?

דלת לדלק בוודאות אין

ג׳ק עולה 160

 

תודה לכולם.

פורסם

ניסאן טידה 2008 4 דלתות בנזין 1600

 

רדיאטור חימום מקורי / חליפי

4 צלחות מקוריות

 

תודה ורפואה שלמה!

פורסם
תודה על הפירגון , מעריך את זה מאד !! היה כיף להפגש...

 

 

 

כן , תשלח בבקשה מה שאתה צריך

 

 

 

לא במלאי , אוכל לבדוק לך מחיר אם תשלח מספר רכב בפרטי.

 

 

 

 

בולם קידמי או אחורי?

דלת לדלק בוודאות אין

ג׳ק עולה 160

 

תודה לכולם.

גם וגם..תודה.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם
ניסאן טידה 2008 4 דלתות בנזין 1600

 

רדיאטור חימום מקורי / חליפי

4 צלחות מקוריות

 

תודה ורפואה שלמה!

 

 

לא זכיתי לתשובה

פורסם

מחירים לא זולים ..בדקתי כמה דברים בחנות אחרת צמודה לשלהם שבראשון לציון והמחירים בחנויות אחרות היו זולים יותר על מוצרים איכותים יותר.

השאלה האם אין כאן סיפור כדי לקדם מכירות.

פורסם
סט מצמד מיצובישי לנסר 1.5 88-93 180מ"מ

מותג EXEDY

מחיר 440

 

 

 

היי

אשמח ליותר פרטים על מנת לוודא שזה החלק המתאים

עקרונית

סט מצמד סיטרואן C3 מ04-11 C4 02 נמו מ08 גיר רובוטי 1007 מ05 206 מ00 207 מ06 307 מ00 ביפר מ08 קובו

ב LUK

מחיר 800 כולל מעמ

 

 

לכל מי שלא הגבתי או פיספסתי, מצטער

אתם מוזמנים לשלוח הודעה פרטית או להתקשר

תודה.

 

לא הבנתי לגבי הסט קלאץ אם יש לך את הדגם שלי.

זה כולל את המיסב לחץ החשמלי או רק הפלטות?

מה הטלפון שלך?

פורסם
מחירים לא זולים ..בדקתי כמה דברים בחנות אחרת צמודה לשלהם שבראשון לציון והמחירים בחנויות אחרות היו זולים יותר על מוצרים איכותים יותר.

השאלה האם אין כאן סיפור כדי לקדם מכירות.

 

אתמול היה רק מישהו אחד מהפורום שקנה שמן של קסטרול במחיר שפרסמתי.

אני לא יודע מה בדקת ועם מי ואיזה חלפים בדיוק, אבל תמיד אני מדגיש גם את היצרן וגם את החברה וגם את המחיר כולל מעמ

אני מכיר את כל החנויות מסביבי ויודע בדיוק מה כל אחד מהם מוכר ובכמה, זולים יותר הם לא (אולי אם אתה משלם בלי חשבונית)

ומעבר לזה , אף אחד לא מכריח אותך לקנות, אני פרסמתי כי אני יודע שבפורום הזה קונים חלקים שיהיה לי יותר קשה למכור לאנשים פרטיים (קלאצים,בולמי זעזועים) , אני לא פושט רגל אני לא מוכר את החלקים בהפסד , מוכר במחיר נמוך ויש הבדל גדול.

מעבר לזה אני מזמין את מי שכן קנה לבוא ולפרסם , אם

user-offline.png יסכים , אפרסם את המחירים שנתתי לו לגבי האופל אסטרה.

 

לא הבנתי לגבי הסט קלאץ אם יש לך את הדגם שלי.

זה כולל את המיסב לחץ החשמלי או רק הפלטות?

מה הטלפון שלך?

 

היי, הטלפון שלי מופיע בחתימה, ביום ראשון אדבר עם הספק ואבדוק מה בא בדיוק בקיט.

 

לכל מי שלא זכה למענה עדיין

אני ממש מתנצל היה לי שבוע טיפה קשה, אנסה להגיע לזה בהקדם.

 

שבת שלום.

פורסם
פילטר לתיבת הילוכים- מקט 35330-12040.

קיים?

פילטר אוויר לא סיני, קיים?

 

בדקת לי?

תודה!

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.

×
×
  • תוכן חדש...