Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דעתי, לחברות הביטוח אין הבדל ביטוחי בין דגם 3 הדלתות לבין דגם 5 הדלתות.

בכל מקרה, פנה לאלמוג סוכנות לביטוח- הם תמיד פותרים לי בעיות 08-6466664

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בדקתי עכשיו וזה באמת אותו מחיר כמו ל 5 דלתות

מה שכן הביטוח ממש יקר כי זה נחשב רכב גניב וחלקים יקרים

יצא מקיף סביבות 8000

פורסם

בן כמה אתה וכמה שנים יש לך רישיון?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

את הביטוח אני רוצה לעשות על שם אחד ההורים כי על שמי לא היה ביטוח ולעשות ביטוח המצב הזה יעלה לי הרבה יותר.

יצא 8000 על שם ההורים שזה מוזר.

בכל מקרה אני בן 26 עם 7 - 8 שנים רשיון בערך.

פורסם

לא, כרגע אני רק רוצה לברר בכללי ולא לסגור על משהו.

שאני אדע אם עדיין משתלם לרכוש את האוטו.

פורסם

סבבה עקשני, פנה אליו וראה איזה הצעה הוא מציע לך באותם התנאים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אתה לא חייב לעשות על שם ההורים.

אפשר על שמך ולהצהיר שנהגת ברכב של ההורים ב-3 שנים האחרונות ולהסתמך על היעדר התביעות שלהם.

אם תבטח על שמם לא תתחיל לצבור עבר ביטוחי.

פורסם (נערך)

מעבר לתגובה הראשונה של edan - אני בכללי ממליץ לפנות לאלמוג ולא משנה איזה רכב זה.

אני תמיד מקבל מהם הצעות מחיר באלפי (בלי הגזמה) שקלים מתחת לשאר הסוכנים.

וגם האנשים עצמם שעוסקים בדבר שם הם אנשים אכפתיים שבאמת אפשר לסמוך עליהם.

 

לשם ההשוואה:

רכב שהביטוח הזול ביותר שלו דרך Wobi היה 7000₪ רק למקיף, קיבל הצעת מחיר של 3500₪ דרך אלמוג.

בקיצור - כמו שאמרו לך כבר, תרים טלפון לאלמוג, תדבר עם אריק או דור או לירז ותראה שתקבל הצעה טובה בהרבה מה 8000 האלו (שזה מחיר לא סביר בעליל).

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
פורסם

אתה יכול תמיד לדבר עם אלייד שזה סוכנות הבית של צ'מפיון, לפעמים יש להם מחירים טובים מאוד.

על הבמ.וו דרשו ממנו בזמנו 12 אלף שקל דרך WOBI , דרכם זה היה 7800.

 
 

 

 
 
פורסם

מתעלק בקטנה - WOBI הפך לכמעט לא רלוונטי, כל ההצעות שם מגוחכות, וגם כשהתקשרתי לחברות קיבלתי הצעות יותר נמוכות בטלפון..

אני גם בחיפוש רכב שלא מצאתי מי שיבטח, אז תודה על ההפניה לאלמוג ננסה לבדוק דרכו.

Opel Adam S 2017

פורסם

ידוע שיש בעיה עם הביטוח של רמת גימור FR בגלל התדמית הספורטיבית והפוחזת של הנהגים שלה...

פעם סיאט FR באמת היה רכב ספורטיבי. היום זו רק רמת גימור אבל הסטטיסטיקה כנראה מצביעה על סיכון יותר גבוה לתביעות והתמחור של חברות הביטוח בהתאם.

פורסם
אתה יכול תמיד לדבר עם אלייד שזה סוכנות הבית של צ'מפיון, לפעמים יש להם מחירים טובים מאוד.

על הבמ.וו דרשו ממנו בזמנו 12 אלף שקל דרך WOBI , דרכם זה היה 7800.

 

סיפור הפוך..שקניתי את ה208 שלי לוביט של לובינסקי רצו מחיר ביטוח של 7800 שקל...אצל סוכנת הביטוח שלנו קיבלתי מחיר של 5800 שקל.

 

בכל מקרה כמו שכתבו פה...סוכניות ביטוח ישיר לרוב לא מבטחות מכוניות שכאלה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

תעשה בדיקה בכל החברות לגבי עלות הביטוח.

לא כל החברות מופיעות בWOBI.

אני כמעט נפלתי בגלל וWOBI במקיף של אלפיים שקל יותר ממה שאני משלם כרגע.

בפוקס שמעתי דרך חבר שעשה בחברה אחרת בדקתי גם וקיבלתי הצעה הרבה הרבה יותר טובה בתנאים טובים גם.

×
×
  • תוכן חדש...