Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה לקנות רכב חדש מהיבואן שיהיה אוטומטי ובעל מנוע 1200 לפחות.

מתלבט בין הפיקנטו הi10 והספארק.

הספארק פחות כי היא ידועה בחוסר אמינותה למרות האיבזור המדהים שלה והמנוע ה1400.

נסיעות בעיקר בעיר ולפעמים מחוץ לעיר.

מחפש רכב עם חלקים זולים וחסכוני כמה שיותר בערך אוכל 1 ל13.

מחפש להחזיק את הרכב כמה שנים טובות.

אם יש עוד הצעות אשמח לשמוע

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ובמה מתבטא החוסר אמינות של הספארק? הגיר והמנוע לא היו בדגם הקודם והדגם החדש לא מספיק זמן בארץ כדי לקבוע אם אמין אן לא.

יש את המיצובישי ספייס סטאר שתהיה יותר חסכונית מהפיקנטו עם הגיר המיושן שלה.

פורסם

חפש את הסיקור המקיף על הרכב של חבר הפורום יוליאן, הרכב הגיע לאחרונה לאחר מתיחת פנים ועבר כמה שיפורים.

התלונה היחידה עליו היא רפידות בלמים שנגמרות מוקדם מהצפוי, יכול להיות ששופר גם במתיחת פנים.

פורסם

יש לנו בעבודה ספארק וספייס סטאר, 2 עולמות שונים לחלוטין.

ה"ביתשימושי" כפי שהיא מכונה אצלנו הוא בימבה רועשת ולא יציבה, הספארק לעומת זו היא רכב חסכוני ולא נותן הרגשה זולה כמו הספייס.

סע נסיעת מבחן בשניהם ואז תבין.

פורסם

לפי החקירות שעשיתי אם כבר אני לוקח אוטומט ב80 אלף וחשבתי על הספארק הi10 והפקינטו שהם מוצעים באיזור ה80 אלף.

עדיף לקחת סופר מיני בדמות האיביזה עם מנוע טורבו 1.0 ב86 אלף,או הפגו 208.

אומרים על האיביזה שהוא עם גיר בעייתי מה אומרים?

מה אומרים על שני הרכבים האלו בכללי?

פורסם

הפיג'ו באזור ה80 היא בגרסה הלא מאובזרת, תראה אם זה לא מפריע לך.

מעבר לכך מדובר בגיר אוטומטי פלנטרי רגיל לעומת הכפול מצמדים של האיביזה.

לטעמי מהנוחות בקטגוריה והמושב יותר טוב מבאיביזה.

האיביזה צפופה יותר מאחור אבל מאובזרת דיי טוב ביחס למחיר הזה, ויותר זריזה וחסכונית. רק שנתיים אחריות.

פורסם

האיביזה נמכרת בפועל ב 83,לדעתי במחיר הזה לא ספייס סטאר,לא ספארק ולא פיקנטו,האיביזה הרכב הרבה יותר טוב.

הפיגו גם טובה,מרווחת יותר מאחור,מושב אחורי נוח יותר אך לא מאובזרת.

תכלס לעיר אפשר גם להיסתפק בספארק אם אין צורך בתא מטען גדול,אכן מסכין שהספארק טובה מהספייס סטאר בתחום הבידוד,התנהגות,מושבים,חיסרון עיקרי של השברולט הוא תא מטען קטן.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם אתה נוסע בעיקר בעיר - קח ספארק. מעט נוחה יותר מה-i10/פיקנטו, שקטה וחזקה יותר וברמות האבזור הגבוהות גם יותר מאובזרת. אין קשר בינה לבין הספארק הישנה בשום מובן, ובסך הכל זוהי מכונית מיני מוצלחת מאוד.

 

הספייס סטאר מכונית לא טובה מכל בחינה למעט תדמית המותג והאבזור - נוחות, בידוד רעשים, יכולת דינמית, בלמים ומנוע. פיקנטו ו-i10 שתיהן טובות ממנה באופן משמעותי, וכמובן גם הספארק.

 

הסופר-מיני מומלצות אם אתה חושב שתיסע הרבה מחוץ לעיר וזקוק לנוחות עדיפה או מרווח משופר. קח בחשבון שהן מעט יקרות יותר לאחזקה מכל בחינה (ביטוח, חלקים, טיפולים וכד').

פורסם

בלי קשר כנראה שהייתי פונה לאופציה של '0 ק"מ'. אם אתה מתכנן להחזיק את הרכב לתקופה ארוכה זה משתלם במכירה. גם ככה מחירי יד שניה של רכבים זה משהו הזוי, בגלל זה באופן אישי הייתי מעדיף למכור רכב כשהוא כבר לא שווה יותר מדי. תוריד 10% או 15% וזה יתבטא בגרושים.

סתם לצורך העניין, הספארק עולה באחד מהאתרים האלו 65900. אני לא יודע באיזה מחיר אפשר להוציא את הרכב ישירות מהסוכנות, אבל לדעתי עדיין ישאר פער של 10K לטובת ה'0 ק"מ'.

פורסם
אם אתה נוסע בעיקר בעיר - קח ספארק. מעט נוחה יותר מה-i10/פיקנטו, שקטה וחזקה יותר וברמות האבזור הגבוהות גם יותר מאובזרת. אין קשר בינה לבין הספארק הישנה בשום מובן, ובסך הכל זוהי מכונית מיני מוצלחת מאוד.

 

הספייס סטאר מכונית לא טובה מכל בחינה למעט תדמית המותג והאבזור - נוחות, בידוד רעשים, יכולת דינמית, בלמים ומנוע. פיקנטו ו-i10 שתיהן טובות ממנה באופן משמעותי, וכמובן גם הספארק.

 

הסופר-מיני מומלצות אם אתה חושב שתיסע הרבה מחוץ לעיר וזקוק לנוחות עדיפה או מרווח משופר. קח בחשבון שהן מעט יקרות יותר לאחזקה מכל בחינה (ביטוח, חלקים, טיפולים וכד').

 

אני לוקח בחשבון אחי,אבל עכשיו ראיתי שהפזו 208 בכלל עם רמת אבזור נחותה מאוד ב86 אלף שלא שווה לי.

והסיאט איביזה כנ"ל בהרבה יותר מ90.

יש סופר מיני אוטומטיות במחיר של 85 בערך?

אם כבר זה באותו מחיר של מיני אז עדיף סופר מיני


×
×
  • תוכן חדש...