Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהייתי צריך לקחת רכב ליסינג נכנסתי למשרדים של קצין הרכב והוא בישר לי בשמחה.."אתה מקבל הונדה גאז' הייבריד מודל 2014"..באותה השניה נפל לי הלב ואמרתי לו שעל הונדה גאז' הייבריד אני לא עולה..למזלי הייתה איביזה 2014 עם מנוע 1.2 וDSG פנויה..מזל..

אני חייב לומר שנהגתי על הגאז' והיא פשוט רכב לא לי..לא נוחה,רועשת ואיטית באופן מורגש(ביחס לריו שהייתה לי,ביחס לאיביזה וביחס לרוב הרכבים שנהגתי עליהם - גם הפשוטים שבהם).

 

האיביזה מבחינת מנוע-גיר רכב הרבה! יותר טוב עם החסרונות שלו..המושבים(גם של החדשה) קשים מאוד ופשוט לא נוחים לי..הDSG לא גיר לפקקים וקיבלתי את הרכב עם 37 אלף קילומטר תחת יד לא אוהבת שנהגה עליה דיי באלימות ולכן הרכב נדרש לתיקון בגיר(לא יודע מה חברת הליסינג תיקנה) כי הוא היה רועד מאוד בגלישה איטית.

 

אם אתה מתכנן לנהוג בהמון פקקים ותנועה עירונית צפופה רכב עם DSG לא מומלץ - אם הנסיעות שלך יחסית פתוחות ובלי הרבה פקקים או עומסי תנועה הDSG גיר מעולה.

 

ה208 אקסס פשוט לדעתי רכב לא מאובזר באופן בלתי נסלח(כיוון מראות ידני ברכב חדש זה לא מתקבל על הדעת) - ולכן לא הייתי מסוגל לרכוש כזאת.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני במחיר הזה הלכתי על הפיקנטו שאני פשוט מחזיק ממנו הרבה יותר טוב מהאיביזיה. אוטו׳ עם מנוע 1.2 מצויידת טוב ונוסעת נהדר. יש לה שוק יד 2 הרבה יותר טוב ושבע שנים אחריות אז למי שמתכוון להחזיק רכב כמה שנים זה פשוט יותר כדאי

אני לא מת על האיביזה, רחוק מכך, אבל הפיקנטו פשוט לא שם משום בחינה למעט כמובן שנות האחריות והתחושה שהיא תשמור ערך ותמכר במהירות כמשומשת, תזה שלפחות על פי נסיוני הפרטי לא ממש מחזיקה מים.


×
×
  • תוכן חדש...