Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא מכיר זאת בעיה ידועה בפיג'ו שהאיתות פשוט לא עובד למרות שאתה מאותת עם הידית,

פעם ראשונה שזה קרה לי זה לפני חודש וחצי בערך, ומאז זה קרה לי בערך 8 פעמים זאת אומרת בתדירות נמוכה אבל התדירות רק עולה עם הזמן, ממי שמכיר את הבעיה איך זה יכול להתפתח? זאת אומרת זה פשוט יפסיק לעבוד לי עד שזה ימות?. יש לי טסט עוד חודש, יש איזשהי דרך שהם יכולים לבדוק את זה? חוץ מכמובן לבקש ממני לאותת ולראות שהאיתות לא עובד?

PEUGEOT 206XS

פורסם

היחידה הזו החליפה בזמנו כמה חלקים שונים:

ידית האיתות

ידית המגבים

בקרת השיוט

שליטה על ההגה

צופר

כרית אויר

 

היום כל הרכיבים מתחברים אליה ומתקשים "החוצה" דרך מחשב.

אצלך התקלה היא רק בנושא האיתות או שאתה חווה בעיות נוספות שקשורות?

 

היצרן לא השכיל לרכוש את המוצר מספק בודד ויש 2 סוגים של חלפים.

הראשון של ולאו שהוא גם הנפוץ יותר. בארץ אפשר להשיג את החלק גם במקורי (אריזה של PSA) וגם תחליפי של ולאו. מחירים נעים בין 450 ל-700 לתחליפי. מקורי כ-1300.

השני מיוצר ע"י דלפי. למיטב ידיעתי מורכב בעיקר על פיג'ו 206 עם מנוע 1.6, קסארה ועוד כמה דגמים ספציפיים.

 

החלפה ברכב ביחידה שאינה תואמת מביאה עימה הימור שכן יש סיכוי שהמשבת מנוע המקורי לא יזהה את המפתח של הרכב. היחידה הזו נמכרת כמקורית בלבד (לא מצאתי עדות לחליפי) ע"י היבואן בכ-2000 ש"ח ויותר. בחו"ל קיים תחליפיים. המחיר לייבוא עצמי מגיע ל-1000-1100 שקלים.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
היחידה הזו החליפה בזמנו כמה חלקים שונים:

ידית האיתות

ידית המגבים

בקרת השיוט

שליטה על ההגה

צופר

כרית אויר

 

היום כל הרכיבים מתחברים אליה ומתקשים "החוצה" דרך מחשב.

אצלך התקלה היא רק בנושא האיתות או שאתה חווה בעיות נוספות שקשורות?

 

היצרן לא השכיל לרכוש את המוצר מספק בודד ויש 2 סוגים של חלפים.

הראשון של ולאו שהוא גם הנפוץ יותר. בארץ אפשר להשיג את החלק גם במקורי (אריזה של PSA) וגם תחליפי של ולאו. מחירים נעים בין 450 ל-700 לתחליפי. מקורי כ-1300.

השני מיוצר ע"י דלפי. למיטב ידיעתי מורכב בעיקר על פיג'ו 206 עם מנוע 1.6, קסארה ועוד כמה דגמים ספציפיים.

 

החלפה ברכב ביחידה שאינה תואמת מביאה עימה הימור שכן יש סיכוי שהמשבת מנוע המקורי לא יזהה את המפתח של הרכב. היחידה הזו נמכרת כמקורית בלבד (לא מצאתי עדות לחליפי) ע"י היבואן בכ-2000 ש"ח ויותר. בחו"ל קיים תחליפיים. המחיר לייבוא עצמי מגיע ל-1000-1100 שקלים.

 

בנוסף נמצא בה רמקול שאחראי על צליל מאותתים, זמזם אורות וכו', ובמכוניות על ESP - חיישן זווית הגה (זה לא רלוונטי ל 206).

 

החלפת הידית לידית זהה, אותו מק"ט בדיוק, לא אמורה לגרום לבעיות באימובלייזר. מפרק ידית ישנה ומרכיב חדשה. אם אין ESP לא צריך כלום מעבר לזה. אם יש ESP, צריך כיול חיישן זווית הגה עם סורק.

 

בשביל להחליף את הידית צריך לפרק את כרית האוויר ואת גלגל ההגה.

 

לפותח השירשור - בטסט תמיד בודקים תקינות איתותים. לא עובד - לא עובר. וגם בלי קשר לטסט, חשוב שהם יעבדו.

 

לאביעד13 -הידית שלך תקינה? אם כן, אל תזמין אחרת. לא כולן מתקלקלות, אצלי האוטו עשה 350 אלף ק"מ והיא לא התקלקלה.

 

תטפל בבעיה אם היא תופיעה. ידית משומשת - היא משומשת. לא שווה להתעסק לדעתי, אתה יכול להרכיב ובעוד חודשיים גם היא תתקלקל.

 

 

פורסם

בעיות באימבולייזר רק שמנסים להרכיב מק"ט שונה ובעיקר שהיצרן לא מתאים.

 

בדרך כלל התקלה מתרחשת כאשר הרכב כבר ישן יחסית. זה אומר שהשווי שלו נמוך ועלות התיקון מהווה סכום שלפעמים כואב להוציא.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
בנוסף נמצא בה רמקול שאחראי על צליל מאותתים, זמזם אורות וכו', ובמכוניות על ESP - חיישן זווית הגה (זה לא רלוונטי ל 206).

 

החלפת הידית לידית זהה, אותו מק"ט בדיוק, לא אמורה לגרום לבעיות באימובלייזר. מפרק ידית ישנה ומרכיב חדשה. אם אין ESP לא צריך כלום מעבר לזה. אם יש ESP, צריך כיול חיישן זווית הגה עם סורק.

 

בשביל להחליף את הידית צריך לפרק את כרית האוויר ואת גלגל ההגה.

 

לפותח השירשור - בטסט תמיד בודקים תקינות איתותים. לא עובד - לא עובר. וגם בלי קשר לטסט, חשוב שהם יעבדו.

 

לאביעד13 -הידית שלך תקינה? אם כן, אל תזמין אחרת. לא כולן מתקלקלות, אצלי האוטו עשה 350 אלף ק"מ והיא לא התקלקלה.

 

תטפל בבעיה אם היא תופיעה. ידית משומשת - היא משומשת. לא שווה להתעסק לדעתי, אתה יכול להרכיב ובעוד חודשיים גם היא תתקלקל.

אבל היא פעם עובדת פעם לא עובדת, היא עובדת יותר מאשר לא עובדת, ובעיקרון אתה צודק אבל זה עסק לא זול, כמה אמור לעלות לי העסק הזה?, האם זה מסובך להרכיב את זה עצמאי?

PEUGEOT 206XS

פורסם

הקטע ה"מסובך" ועדין ביותר הוא לפרק כרית אויר. כל השאר זה ברגים וקונקטורים.

תקלות בסגנון הזה כדאי לתקן לא רק בגלל הטסט. בעיקר בגלל הסיכוי שלא ישימו לב אלייך בכביש בזמן שתרצה לפנות או לעבור נתיב.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
פורסם

שאתה כותב ידית אתה מתכוון למה שהתכוון Buki?

או מתכוון להחליף רק את ידית האיתות?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

רגע, איזה שנה הרכב? עד מודל 2001-2002 היו באמת שתי ידיות נפרדות.

 

אחרי זה הוחלפו ביחידה אחת שכוללת את ידית האיתות והמגבים יחד + מחשב. ביחידה הזאת אי אפשר להחליף רק ידית אחת, מחליפים את כל היחדה.

 

 

פורסם

מוכרים רק את הידית. הרי שמייצרים אותה צריך להרכיב את זה בחלקים. בטוח שיש אופציה.

השאלה איך אתה מתאים אותה ליחידה שלך ואיך אתה יודע לגבי איכות. בחו"ל גם מוכרים יחידות מחודשות ומחייבים את הרוכש להחזיר את שלו כדי לשפץ ולמכור.

 

אני לא בעד להחליף ידית, הכי טוב להחליף מכלול שלם.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

תבדוק מה המק"ט אצלך ותנסה להזמין מפירוק בEBAY. יכול להיות שבמחיר של 200-300 ש"ח תמצא את עצמך עם חלק משומש אבל תקין שימשוך עוד שנה שנתיים. נראה לי שזה די הרבה זמן כשמדברים על רכב בן 16 - אולי כבר תמכור אותו עד אז.

 

כמו כן - אם אכן יש אפשרות להשיג תחליפי חדש שיתאים בול, במחיר של 750 ש"ח - הייתי מעדיף את זה, ולו בשביל השקט הנפשי.

גם בעת מכירה של הרכב זה משהו שמשחק לטובתך.

פורסם

הרכב שלו מודל 2006 לפי הודעות קודמות.

הכותרת מבלבלת, COM 2000 זה השם של החלק המדובר, לא שנת ייצור[emoji1]

 

 

פורסם
הרכב שלו מודל 2006 לפי הודעות קודמות.

הכותרת מבלבלת, COM 2000 זה השם של החלק המדובר, לא שנת ייצור[emoji1]

 

אז אין בכלל מה להתלבט. רכב בן 10 יש לו עוד לא מעט למשוך. זו לא גרוטאה בסוף ימיה.

הייתי קונה את התחליפי החדש ונוסע בראש שקט.

×
×
  • תוכן חדש...