Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו - מבט רחוק קדימה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנקודת הזמן הנוכחית, אלפא רומיאו נמצאת במצב בו יש לה את הפוטנציאל לזנק למעמד ההיסטורי שלה כיצרנית מכוניות ספורט אלגנטיות ומלהיבות, או למצוא את עצמה מקוששת לקוחות ומדממת מזומנים אחרי ההשקעה המסיבית בפלטפורמה החדשה.

הרבה מוטל על הכף, מה שהופך הצצה לכדור הבדולח של עתיד החברה מבחינת דגמים ואתגרים למעניין במיוחד.

 

אז אולי הייתי צריך לקרוא לזה "תקווה חדשה" אבל זה כבר שייך למלחמת הכוכבים ולא מערבבים שמחה בשמחה.

 

הכתבה המלאה כאן

 

ושאלה לקהל בבית,

איזה דגם אתם הייתם רוצים לראות בהיצע של אלפא המתחדשת ולמה

 

71761alf.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ג'ולייטה הנעה אחורית,

לא חושב שצריך להרחיב יותר מדי למה

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
ג'ולייטה הנעה אחורית

 

+1.

 

אשר לשרשור שיתפתח פה...

 

:popcorn:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ספיידר זולה וקופה נאה מבוססת ג'ולייטה הנעה אחורית (בזולה אני מתכוון לרכב נגיש לרוכשי אלפא פחות או יותר ולא 4C קטנה).

 

בא נקרא לה, אנא ערף איך נקרא לה, 2C.

 

אני חושב שאלפא חייבת בכל רגע נתון להחזיק גם ספידר וגם קופה קטנה, כך זה היה בעבר הממש לא רחוק עם ה GTV והספיידר הזהות באמצע שנות ה 90 ובסוף עם הבררה והספידר ב 2000.

 

אלפא שיש לה בהיצע הדגמים רק משפחתיות חמימות (מהמיטו ועד הג'וליה) זו לא אלפא, זו פיג'ו :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ג'ולייטה הנעה אחורית,

לא חושב שצריך להרחיב יותר מדי למה

תרחיב, תרחיב.

אלפא ידעה לעשות נפלאות בשלדת הנעה קדמית כבר לפני 45 שנה עם האלפא סוד.

ואם היא לא יודעת לעשות את זה היום, אז גם הנעה אחורית לא תעזור לה.

ואם הג'ולייטה הנעה אחורית (?) תימכר כמו הג'ולייטה הנוכחית, אז חבל על המאמץ בתכנונה כלל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

את תחזית המכירות לרכב המדומיין תשמור למשתמשים אחרים שמעוניינים בדיונים מהזן הזה - איתם אתה מוזמן גם להתחיל דיון בנוגע לתמחור הרלוונטי לדעתך, המטבע בו כדאי לתמחר לטובת מקסימום אפקטיביות, סוג הצמיגים שיתאים לקונפיגורציה, ומה אמר הטבח של הקייטרינג בFCA בנוגע להיצע הדגמים הנוכחי והשפעת הרכב המדומיין על התחזיות לשנת 2027.

 

ואני? אני עדיין אשמח להוטהאצ' הנעה אחורית שיכולה לתת אדג' מסוים לאלפא בסגמנט, מקווה שזה בסדר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני לא אדבר על אלפא, כי בתור הטכנופיל/היסטורופוב שאני, אני לא מכיר (ולא ממש מעניינת אותי) ההיסטוריה של אלפא.

מה שכן אני רוצה לציין, זה שאת כל הכתבה, הדיון והוויכוחים שיגיעו, מסכמת באופן שלא משתמע לשתי פנים התמונה שבראש השרשור. עבר עשיר ומפואר והווה עם שני האצ'בקים.

מקווה שיצליח להם.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
את תחזית המכירות לרכב המדומיין תשמור למשתמשים אחרים שמעוניינים בדיונים מהזן הזה - איתם אתה מוזמן גם להתחיל דיון בנוגע לתמחור הרלוונטי לדעתך, המטבע בו כדאי לתמחר לטובת מקסימום אפקטיביות, סוג הצמיגים שיתאים לקונפיגורציה, ומה אמר הטבח של הקייטרינג בFCA בנוגע להיצע הדגמים הנוכחי והשפעת הרכב המדומיין על התחזיות לשנת 2027.

 

ואני? אני עדיין אשמח להוטהאצ' הנעה אחורית שיכולה לתת אדג' מסוים לאלפא בסגמנט, מקווה שזה בסדר.

ביקשתי ממך להרחיב, לא לעזור לי לנהל כאן.

בינתיים אנחנו מסתדרים לא רע גם בלי עזרתך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

על מה אתה מדבר בכלל?

נראה לי שקצת התבלבלת...

 

נשאלה השאלה:

איזה דגם אתם הייתם רוצים לראות בהיצע של אלפא המתחדשת ולמה

עניתי, ואתה התחלת לדבר איתי על צפי מסירות.

 

אז אני לא יודע מאיפה קיבלת את הרעיון שאני אומר לך איך לנהל דברים, אך להציע לך לשוחח על מדיניות התמחור ותחזית המכירות - כמו בכל שרשור איטלקיות שנפתח - עם האנשים שאוהבים את הדיונים האלו, זה ממש לא עצה לניהול :roll:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

זהו שרשור פעיל שלישי על אלפא.זה רציני ? לא ברור מראש מה דינו של ת'רד הזה?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

בלי צפי מסירות אין עתיד לאף חברה, כולל אלפא רומיאו.

השלב השני, לאחר שהתקבלה ההחלטה במועצת המנהלים על פיתוח דגם חדש, הוא חישוב העלויות וצפי המסירות.

אם הצפי נמוך והעלויות גבוהות, הפרוייקט נגנז.

ובעולם הרכב נגנזו מאות פרוייקטים בשל הסיבה הזו.

רובם בצדק וחלק לא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

אכן, גם אני מצטרף למי שרוצה ג'וליטה הנעה אחורית. אם זה יתממש, יהיה לנו רכב יחיד הנעה אחורית במחיר סביר (יחסית) ולא במחיר של במוו סדרה 3. הרי כמה שאני מבין סדרה 1 הבאה לא תיהיה הנעה אחורית יותר. רק שיתקינו אותו מנוע 2 ליטר של ג'וליה ולא יסתפקו ב1.4 :p

 

למה? כי רכב הנעה אחורית זה יכול להיות משהו מאוד ייחודי ומיוחד בקטגוריה.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

השאלה היתה על רצון, לא על חישוב לכדאיות מו"פ ושיווק. ההתייחסות - בהתאם.

 

הוטהאצ' הנעה אחורית זה משהו שמאוד חסר בסגמנט, ויכול לתת לאלפא את האדג' שיוביל אליהם קהל לקוחות נוסף. בסה"כ זה מותג שמתבסס על דיאנאיי ספורטיבי ולכן פרמטר שנקשר באופן הדוק למכוניות ספורטיביות אצל הרבה נהגים יכול להתאים יופי.

האם זה כדאי? אין לי מושג, לא יודע כמה עולה לפתח/להתאים פלטפורמה.

האם זה יכול לסייע להם במכירות ומול קהל היעד? בהנחה שזה doable (אחרת זה כלל לא על הפרק), נשמע לי די ברור שכן.

 

בתכלס אם אני מחפש הוטהאצ' חדשה, הנעה אחורית מקבלת פריוריטי (אם קיימת), והנעה אחורית עם הלוקס והחבילה של אלפא... בכלל

להסברים על כך שאלפא כבר לא יודעים לייצר מכוניות מאז 19xx וכו' אני פחות מתחבר, מן הסתם. כל אחד והעדפותיו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...