Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי פיז'ו 107 רובוטית.

ברצוני להתקין בה מערכת מוגברת, אך עלתה בראשי מחשבה האם תהיה בעיה בהוספת צרכן נוסף (מגבר)?

מכיוון שהגיר מופעל ע"י מנוע השלוט על המצמד והעברת הילוכים רציתי לדעת האם יהיה עומס על מערכת החשמל ברכב בעת בעברת הילוכים?

Kia Niro 2018 | Honda civic 94 MT

פורסם

המגבר הממוצע בשוק לא יהווה שום בעיה במערכת חשמל ולא יפריעה לפעילות סדירה של הגיר.

 

סתם לדוגמא, היה לי סיאט לאון DSG עד לא מזמן עם מערכת שצורכת כ3500 וואט, על חשמל מקורי - הרכב נסע מצויין וללא בעיות.

אני חושב שאתה יכול להסיר דאגה מליבך.

פורסם

את האמת החשש נובע מכך, שבזמן פתיחת/סגירת חלון ובמקביל העברת הילוך, פעולת החלון נקטעת עד סיום החלפת ההילוך.

בנוסף לכך שהספק המנוע בפיז'ו נמוך יותר, בכל זאת מנוע ליטר בעל 3 צלינדרים...

Kia Niro 2018 | Honda civic 94 MT

פורסם

טוב אז לאחר חרישה של האינטרנט, לא הצלחתי למצוא תשובה. :-(

בכל מקרה אני שואל את השאלה שוב...

Kia Niro 2018 | Honda civic 94 MT

פורסם

כבר ראיתי כמה התקנות של מערכות מוגברות ברכבים כאלו ולא זכור לי בעיות כאלו.

 

יתכן ומנגנון החלונות מוגן נגד עומס יתר ובזמן נפילת מתח של העברת הילוך יש משהו שמפסיק את פעולת החלונות.

יתכן והחלונות הן תוצאה כושלת של התקנה מקומית? פחות סביר לדעתי זה מקורי מהיצרן.

 

אל תשכח גם שהמגבר מחובר ישירות למצבר ורק מתומסר להדלקה דרך המערכת ראש או חיווט מהסוויץ'

 

האם גם המערכת נקטעת כאשר הגיר מעביר הילוך? אם לא, אז המגבר גם לא יכבה לך.

 

ממליץ להתקין מצבר פריקה עמוקה ליתר בטחון ולשדרג את שלושת הגדולים, יעשה למכסחת הדשא החמודה הזו רק טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זכור נכון .... זה אני :)

 

אבל אצלי הרכב אינו רובוטי אלא ידני, מה שמוריד את העומס של הסולונואדים של הגיר .

הרכב אכן מתמודד יפה , השאלה איזה מגברים ואיזה הספק אתה מתכנן .

בגלל האופי הקטן של הרכב אישית הלכתי על כמו המגברים מסוג class D , חסך לי מקום, חום ונצילות משופרת .

 

 

לאנוס - לא יודע אם יש מקום שם לפריקה עמוקה .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

תודה רבה לכל העונים!

על הרכב לא מותקן כלום, כרגע אני שואל את עצמי האם סט "4 (מוגבר?) וסאב "8/"10 יספקו אותי.

Kia Niro 2018 | Honda civic 94 MT

פורסם

סט 4 אינטש וסאב שמונה שימוקם בבאר הרגליים של מושב הנוסע לדעתי יעשו עבודה פנטסטית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ושוב תודה על ההמלצה!

נראה לי שאני יחכה ויגיע למפגש ב15.9 בשביל לקבל רשמים ולהינות.

Kia Niro 2018 | Honda civic 94 MT

פורסם

תגיע ותהנה - תפנה אלי שם ישירות ואראה לך שם מספר סאב וופרים 8 אינטש בתיבות קטנות שיכולות להתאים לרעיון שהצעתי (אני מתכוון לרכוש שם בעצמי רכיבים למערכת עבור הרכב של אבא שלי - באמת, זו הזדמנות מצויינת).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אפשרות נוספת, לפעול באופן דומה למה שעשה ליאור בסופו של דבר בשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?597853

 

ראיתי שמוכרים גם בארץ עכשיו דגם של פיוניר עם מגבר פנימי מחוזק (MVH-X285FD), רק שאין לו BT או תיקוני זמן וכיוצב'.

יכול להיות שיש מוצרים דומים של חברות אחרות (בנוסף לסוני מהשרשור של ליאור).

פורסם

תיקוני הזמנים\השהיית הזמנים בסוני הזה לא עובדים בשיטות המקובלות אבל סה"כ זה עושה עבודה יפה מאוד! בהחלט פתרון מעניין ל107.

 

עוד פתרון מעניין יכולים להיות הDSPים של ניפון - האחד 25 וואט כפול 4 והשני 75 וואט כפול 4 את שניהם ניתן סה"כ לחבר פלאג אנד פליי לצמה המקורית של הרכב אבל במגבר החזק יותר היכולת לצרוך זרם תהיה מוגבלת ועדיף לחבר מתח חיצוני - לגרסא החזקה יותר יש יציאה למונובלוק.

 

אבקש מניפון להביא למפגש דוגמאות של הפרוססורים האלו ומונובלוקים קטנים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...