Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בינתיים תשתית הסלולר בישראל שהייתה מהטובות בעולם הדרדרה לרמה של מדינת עולם שלישית ואלפי ישראלים איבדו את עבודתם. מתחרות פרועה מרוויחים אולי בטווח הקצר, אבל מפסידים בגדול בטווח ארוך.

 

אתה רציני או שאתה ציני?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ChemGuy - הסיבה היחידה שעלינו ברמת החיים מאז שנות ה- 80 היא פתיחת ענפים לתחרות מול העולם. אם לא כולנו היינו עובדים בחקלאות\טקסטיל\בניה\מפעלי מזון\ריהוט כדי לספק את צרכינו.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

עוד סיבה להצלחה של הסינים היא בגלל מכרזי התחבורה החדשים.

במכרזים האלה דורשים שאוטובוסים לא ישרתו אם הגיעו לגיל של 8 שנים (בניגוד לאגד ודן ששם אוטובוס עושה קדנציה של 15 שנים).

בנוסף קריטריון חשוב במכרז זה כמות צי האוטובוסים.

 

שילוב של שני הסיבות האלה מובילים לזה שחברות תחבורה ציבורית מעדיפות לרכוש אוטובוסים סיניים זולים יותר.

 

אגב, למה אף אחד לא אמר מילה שייבאו אוטובוסים זולים מטורקיה? (bmc של עפיפי וטמסה)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מישהו ראה ירידה במחירי התחבורה?

מחיר נסיעה של תחבורה ציבורית תלוי בשיקול דעתו הבלעדית של משרד התחבורה.

משרד התחבורה כאילו משכיר את השירות של החברות שמפעילות תחבורה (פרט לדן ואגד).

עוד סיבה להצלחה של הסינים היא בגלל מכרזי התחבורה החדשים.

במכרזים האלה דורשים שאוטובוסים לא ישרתו אם הגיעו לגיל של 8 שנים (בניגוד לאגד ודן ששם אוטובוס עושה קדנציה של 15 שנים).

בנוסף קריטריון חשוב במכרז זה כמות צי האוטובוסים.

 

שילוב של שני הסיבות האלה מובילים לזה שחברות תחבורה ציבורית מעדיפות לרכוש אוטובוסים סיניים זולים יותר.

 

אגב, למה אף אחד לא אמר מילה שייבאו אוטובוסים זולים מטורקיה? (bmc של עפיפי וטמסה)

 

Bmc זו חברה שפשטה את הרגל. טמסה לא הצליחה לשרוד בשוק בארץ.

דווקא האוטובוס סולריס (הפולני) מראה סימנים טובים בדן. אבל יחד עם זאת, לא נראה הצלחה גדולה.

פורסם

מישהו מהמגיבים פה בכלל נסע באוטובוס לאחרונה? האוטובוסים הישראלים נחותים מהסיניים? ברצינות?

סעו באוטובוס של גולדן דרגון , או אפילו יוטונג ואח"כ באוטובוס של מרכבים, ותחזרו להגיב פה.

אין בכלל מה להשוות מבחינת נוחות ואיכות של האוטובוס, האוטובוסים הסיניים ממש מתישים אחרי שעה של נסיעה.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם (נערך)
ChemGuy - הסיבה היחידה שעלינו ברמת החיים מאז שנות ה- 80 היא פתיחת ענפים לתחרות מול העולם. אם לא כולנו היינו עובדים בחקלאות\טקסטיל\בניה\מפעלי מזון\ריהוט כדי לספק את צרכינו.

 

 

תלוי איך אתה מגדיר עלייה ברמת חיים. מבחינה צרכנית ללא ספק רמת החיים בישראל זינקה ב-20 השנים האחרונות. מבחינת ביטחון תעסוקתי, יציבות, שעות עבודה, פנסיה בכל העולם יש נסיגה מאוד קשה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
מישהו מהמגיבים פה בכלל נסע באוטובוס לאחרונה? האוטובוסים הישראלים נחותים מהסיניים? ברצינות?

סעו באוטובוס של גולדן דרגון , או אפילו יוטונג ואח"כ באוטובוס של מרכבים, ותחזרו להגיב פה.

אין בכלל מה להשוות מבחינת נוחות ואיכות של האוטובוס, האוטובוסים הסיניים ממש מתישים אחרי שעה של נסיעה.

 

נראה לי שאתה הוא זה שלא נסע באוטובוסים הרבה זמן.

קווי 100 שיוצאים מהנתיב המהיר לג'רוזלם כולם יוטונג. אלה אוטבוסים נוחים מאוד, מרווחים, שקטים, חלונות כהים ומזגן מעולה. הייתי עד לשיחה של נהג עם אחד הנוסעים ששאל מה זה האוטבוס הזה. הנהג הסביר לו שזה אוטבוס סיני, מנוע של דאף ולא ממש ציין איזה חסרון. הוא גם אמר שבמחיר של שניים ישראליים קונים 3 סינים, ככה שאפשר להבין מה פשר ההשתלטות ההמונית של האוטובוסים הסיניים על כבישי הארץ.

 

לגבי העירוניים וככל הידוע לי יש הבדל גדול בין תוצרת מרכבים לתוצרת הארגז. שמעתי נהגים רבים מתלוננים על תוצרת מרכבים.

העירוניים החדשים של דן (MAN, לא הסולריס) פשוט מצויינים. נוחים, שקטים (יחסית) ומזגן משובח מה שלמשל לא ניתן לומר על ה B8R החדשים של קווים שמאוד מאכזבים בקטע הזה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הסולריס עושים שימוש במנוע של MAN, לפחות אלו שנסעתי בהם. לטובה אציין את איכות המזגן, לרעה את סידור המושבים אם כי אין בעיה של מרווח לרגליים. נהג אחד התלונן על סידור מראות בעייתי ושטח מת גדול יותר מאשר באוטובוסים של MAN וזהו פחות או יותר.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם
נראה לי שאתה הוא זה שלא נסע באוטובוסים הרבה זמן.

 

אני נוסע באוטובוסים כמעט בכל יום.

נוסע בעיקר עם סופרבוס שרוב רובו של הצי שלהם מורכב מגולדן דרגון, והאוטובוס פשוט נוראי, המושבים גרועים, יש המון רעש, ועוד לא ראיתי אוטובוס כזה שהיה נטול בעיות חשמל.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
אני נוסע באוטובוסים כמעט בכל יום.

נוסע בעיקר עם סופרבוס שרוב רובו של הצי שלהם מורכב מגולדן דרגון, והאוטובוס פשוט נוראי, המושבים גרועים, יש המון רעש, ועוד לא ראיתי אוטובוס כזה שהיה נטול בעיות חשמל.

 

כן הגולדן דרגונים של סופרבוס באמת זוועה שלא ברא השטן.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

סופרבוס מעולם לא הצטיינה במצבת כלי הרכב שלה, לא ברכישה ולא באחזקה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

4 דפים ואף אחד לא הזכיר את שמות הדגמים של האוטובוסים האלה? יוטונג y730fg682noiav

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
נראה לי שאתה הוא זה שלא נסע באוטובוסים הרבה זמן.

קווי 100 שיוצאים מהנתיב המהיר לג'רוזלם כולם יוטונג. אלה אוטבוסים נוחים מאוד, מרווחים, שקטים, חלונות כהים ומזגן מעולה. הייתי עד לשיחה של נהג עם אחד הנוסעים ששאל מה זה האוטבוס הזה. הנהג הסביר לו שזה אוטבוס סיני, מנוע של דאף ולא ממש ציין איזה חסרון. הוא גם אמר שבמחיר של שניים ישראליים קונים 3 סינים, ככה שאפשר להבין מה פשר ההשתלטות ההמונית של האוטובוסים הסיניים על כבישי הארץ.

 

לגבי העירוניים וככל הידוע לי יש הבדל גדול בין תוצרת מרכבים לתוצרת הארגז. שמעתי נהגים רבים מתלוננים על תוצרת מרכבים.

העירוניים החדשים של דן (MAN, לא הסולריס) פשוט מצויינים. נוחים, שקטים (יחסית) ומזגן משובח מה שלמשל לא ניתן לומר על ה B8R החדשים של קווים שמאוד מאכזבים בקטע הזה.

 

הדגם הבינעירוני של יוטונג שמופעל בנתיב המהיר הגיע גם לדן בדרום, קווים (שגם הכניסה את המידיבוס לקווים שלה) ולעוד חברה שפועלת בקווים ברמת הגולן.

 

לגבי העירוניים, כדאי לשים לב שיש כמה דגמים עירוניים שמורכבים בארץ, אחד זה המאן ליון סיטי שמורכב גם בארגז וגם במרכבים ונחשב לדגם העירוני היקר והטוב (בגלל זה היום רק אגד ודן קונים אותו), לעומת זאת יש למרכבים דגם עירוני זול יותר שנקרא פיוניר (המוכר לרוב), הוא לא רק על וולוו - מורכב גם על שלדה של VDL (אגד תעבורה), מרצדס (דגם נסיוני באגד), מאן (מטרופולין - שלדה יותר זולה מהליון סיטי) וסקניה (אגד).

לארגז יש גם דגם עירוני מוזל, אבל הוא פחות נפוץ - למי שנתקל בו, יש לו את החזית הקדמית כמו של המטרונית וכרגע הוא נמצא בשימוש אצל אגד על שלדות של סקניה ובמטרופולין על השלדה הזולה של מאן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

3. נהגים היסטריים עם המון עצבים ובלי התחשבות בנוסעים. אם אתה היית נוהג כל היום במכונה עם כל כך הרבה רעש, רעידות ואנשים מעוצבנים ומעצבנים, גם אתה היית נוהג ככה.

 

אתה טועה- לכל נהג אוטובוס יש מכסת נסיעות, כלומר יש לו לו"ז באיזה שעה הוא יוצא לעשות את הקו.

בין כל קו יש לו הפסקה קצרה להתרעננות.

 

ככל שיסיים את המסלול מהר יותר אותה הפסקה תתארך, איחור בהגעה לתחנה הסופית יפגע לו במשך ההפסקה ואם מדובר באיחור משמעותי זה יגרום לו לנסוע אגרסיבי יותר בנסיעה הבאה כדי לקזז זמנים על מנת שיוכל להנות מההפסקה בגמר המסלול.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...