Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא טענתי לשניה שזה מה שצריך. יכול להיות שמרכבים באמת חברה כושלת, לא יעילה שמתבססת על המונופל שלה

 

פשוט יש לפעמים קו דק בין התייעלות לבין אפשרות ללכת לכול אחד שנותן שירותים בשקל יותר זול. כי כאמור, כמעט לכולנו יש תחליף במדינות המזרח שזול פי 10 וכניראה גם מוכן לעבוד יותר ובשקט.

 

עובדתית החברות האלה מתחילות ומתקדמות. אף אחד לא סגר להם את ברז הכלכלי, הם התייעלו.

הלקוח חכם. עדין יש חברות ציבוריות ופרטיות שמעדיפות את הייצור הישראלי אם הוא חדש או לא.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בתור חובב אוטובוסים, ולא רק רכבים. יש לי קצת מידע על הנושא. הנושא מעורב רגשות.

"השחיתות" לכאורה שכולם מדברים עליה: האוטובוסים הסינים לא היו תקינים לתקן הישראלי. השמועה אומרת שהיבואן של אוטובוסים הסינים של יוטונג לכאורה חבר בליכוד וישראל כץ דאג לסדר את העניין התקן בשביל ליבא. קישור לכתבה בזמנו

 

נושא התקנים הרבה יותר מורכב ממה שאתה מתאר.

 

בעבר נתפרו תקנים בהרבה תחומים כדי שלא יהיו דומים לתקנים זרים וכך התוצרת היצראלית תהיה מוגנת מתחרות. מאז המחאה החברתית מישהו התעורר והוצאה הוראת ממשלה לאמץ תקינה זרה בכל מקום שהיא ישימה (האימוץ לא נעשה אוטומטית. יש וועדת מומחים שבודקת את התקנים הקיימים בעולם ובודקת אם אחד מהם או יותר יכןלים להתאים לדרישות הארץ. במידה ולא הם מבצעים את ההתאמות בתקן הקרוב ביותר או שמשאירים את התקן המקורי אבל הם צריכים לנמק למה). במסגרת התהליך אימצןו גם תקינה בינלאומית לאוטובוסים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני חייב לציין שלא ציפיתי לכזו תמיכה בשוק החופשי בפורום, אני בהחלט מופתע.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

אולי זה יעניין פה כמה - נתקלתי היום לראשונה במה שנראה כמו ניסוי כלים של האוטובוס הסיני החשמלי במסוף רידינג בת"א. צוות מהנדסים סיניים בשילוב חבר'ה ממשרד התחבורה נכחו במקום.

עמדת ההטענה קיימת שם מזה כבר מס' חודשים, כולל הגנרטור עצמו (הצריפון ברקע).

 

IMG_20160725_124132.jpgIMG-20160725-WA0011.jpg

פורסם

הגיע הזמן, אחרי שזה קיים 80 שנה באירופה.

 

בעזרת השטן הקנדי, עוד 50 שנה תהיה פה רכבת תחתית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

שמנזר, אל תבלבל בין אוטובוס חשמלי המופעל באמצעות מצברים (דבר יחסית חדש) לבין טרוליבוס (הדבר המכוער עם אספקת החשמל העילית).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

~

חשוב גם לא להתבלבל בין הפיתוחים הרלוונטיים בתחום מבית וולוו ושאר יצרנים אירופאיים, לבין אלו שמגיעים בסין, על כל המשתמע מכך.

 

בלי קשר, הזעם הצדקני של פות"ש מזכיר לי את עצמי בגיל עשרים. משעשע לקרוא את זה.

פורסם

כבר עשור שלם אני זורק בערך בכל שרשור תשתיות/תחבורה בכל פורום אפשרי שאנחנו צריכים לתת את כל הסמכויות בעניין לסינים. אני שמח לראות שמישהו לקח לתשומת לבו.

 

ועכשיו קצת יותר ברצינות, לא קראתי ידיעות בנושא- מישהו יכול לתת קישור?

פורסם

דווקא חברה כמו מרכבים הייתה יכולה לרכב על הפיתוחים הבאים ולהציג אוטובוסים חשמליים.

עם הטכנולוגיות שיש לנו בארץ היה יכול להיות לה יתרון אם היא היתה משתפת פעולה עם חברות אחרות.

 

אז כרגע במרכז מי שקיבל את המכרזים לאוטובוס חשמלי זה BYD ובצפון זה Golden Dragon

http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4818252,00.html

פורסם

Derish, את הזעם אני שומר לשק אגרוף....

 

עצוב כי זה הכי קרוב שיש פה לייצורבתחום הרכב,ואנחנו גם פורום רכב.. יש זיקה וזה ;)

פורסם
Derish, את הזעם אני שומר לשק אגרוף....

 

עצוב כי זה הכי קרוב שיש פה לייצורבתחום הרכב,ואנחנו גם פורום רכב.. יש זיקה וזה ;)

ממש לא עצוב.

בשביל ליצר כסאות, מסגרת לאוטובוס עם חלונות וטכנולוגיה של לחצן "עצור", זה לא קרוב לידע בתחום המכוניות.

אנחנו מפגרים בשנות אור מהמזרח הרחוק מאיכות היצור, מידע ביצור. אין סיבה הגיונית שחברה פרטית צעירה תרצה לקנות מרכב יקר ופרימיטיבי לצי האוטובוסים שלה. יש היום תחרות מאוד קשה למרכבים והארגז. אם הם לא יתיעלו, שיסגרו את הבסטה. העולם מתקם, והם לא. הם נשארים מאחור. הם כמעט דואפול בתחום יצור הרכבת האוטובוסים.

פורסם

אם כבר אנחנו בדיון על אוטובוסים, ברשותכם מספר שאלות:

1. מדוע באוטובוסים העירוניים יש רעידות בלתי נסבלות כשהאוטובוס עומד?

2. מדוע בסיבובים האוטובוס מרגיש כאילו שהוא עומד להתפרק?

3. מדוע כל בלימה של נהג האוטובוס מעיפה את כל הנוסעים לכל עבר?

 

האם סעיפים 1-2 קשורים לאוטובוס עצמו, או שגם אצל החבר'ה מחו"ל זה אותו הדבר?

פורסם (נערך)
ממש לא עצוב.

בשביל ליצר כסאות, מסגרת לאוטובוס עם חלונות וטכנולוגיה של לחצן "עצור", זה לא קרוב לידע בתחום המכוניות.

אנחנו מפגרים בשנות אור מהמזרח הרחוק מאיכות היצור, מידע ביצור. אין סיבה הגיונית שחברה פרטית צעירה תרצה לקנות מרכב יקר ופרימיטיבי לצי האוטובוסים שלה. יש היום תחרות מאוד קשה למרכבים והארגז. אם הם לא יתיעלו, שיסגרו את הבסטה. העולם מתקם, והם לא. הם נשארים מאחור. הם כמעט דואפול בתחום יצור הרכבת האוטובוסים.

 

אני לא אומר שצריך להחזיק מונופולים, אבל מדינה צריכה להגן על מקומות עבודה של אזרחיה. המפעל היעיל בישראל לא מסוגל להתחרות במפעל סיני שמשלם לפועלים 10$ ביום ולא צריך לציית לאלף ואחת רגולוציות של זיהום אוויר, פינוי פסולת, בטיחות, תנאי עבודה, ביטחון סוציאלי ועוד.

 

מדיניות של למסור את היצור לסין הטיבה רק עם העשירים ומדינות מתפתחות בזמן שצעירים בעולם המערבי מובטלים וגרים אצל הוריהם.

 

אם כבר אנחנו בדיון על אוטובוסים, ברשותכם מספר שאלות:

1. מדוע באוטובוסים העירוניים יש רעידות בלתי נסבלות כשהאוטובוס עומד?

2. מדוע בסיבובים האוטובוס מרגיש כאילו שהוא עומד להתפרק?

3. מדוע כל בלימה של נהג האוטובוס מעיפה את כל הנוסעים לכל עבר?

 

האם סעיפים 1-2 קשורים לאוטובוס עצמו, או שגם אצל החבר'ה מחו"ל זה אותו הדבר?

 

1-2 קשורים לאוטובוס עצמו. באוטובוס חדש ומתוחזק אין רעידות.

3. נהגים לא מקצועיים שנוהגים באוטובוס בסגנון גז-ברקס כאילו מדובר ברכב ליסינג מהעבודה . יצא לי לנסוע עם נהגים מקצועיים ויש הבדל של יום ולילה באיכות הנסיעה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85

×
×
  • תוכן חדש...