Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מפגשי צפון זה בששי ואני בששי לא יכול בדרך כלל. אני גם לא חושב שהחבר'ה מהמרכז יסעו במיוחד לצפון.

 

תחליטו על תאריך למפגש במרכז. מצידי מפגש של 10-20 איש, לא משהו גדול ומיוחצן אלא מפגש כזה שאפשר יותר לדבר ולשמוע.

מסכים על כל מילה של אייל חוץ ממספר האנשים..ייכוללהיות שיגיעו פחות ויכול להיות שיגיעו יותר

Suzuki Jimny

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אייל מה אתה אומר על התחרות הבאה יש מצב לישנוי תאריך אפילו שבוע אחרי או מוגדם יותר ?

ומה לגבי ה סכום הסימלי למדיהיה זה יכול להיות טוב אפילו אם זה יהיה לטובת המפגש או לטובת האתר

פורסם
נשים שומר בכניסה ומעל 20 איש לא יורשה לאף אחד להיכנס.

שומר?

ומאיפה הכסף..זה מקום פתוח אז לפי דעתי אנשים יאמרו שמותר להם להיכנס בגלל שזה שטח פרטי

Suzuki Jimny

פורסם
יום אחרי התחרות הראשונה אתה כבר רוצה תשובות על תאריכים ועניינים? תן קצת לנוח. בכל זאת אני מצטער אבל אני לא חושב שקביעת התאריך תהיה על פי בקשתו של משתמש זה או אחר.
אוטופרט כבר רשמו את התאריך הבא
פורסם

חחח עם כל הכבוד (ויש כבוד) אתה בעצמך כבר ביקשת לשנות את התאריך.

ואני כמעט יכול להבטיח לך שיהיה שינויים, וגם אם לא, אין זה אומר דבר, כשיש שלושה חודשים כמעט להתכונן אין הרבה בעיה עם קביעת תאריך. כאשר מדובר על משהו "טיפה" יותר קרובו עוד יותר "טיפה" פחות מסחרי יש הרבה שיקולים...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אני ממש מקנא בכל התוצאות שלכם.

אצלי בפונטו שומעים אחלה, אבל לא ברמות כאלה.

אולי אני אשפר קצת את המערכת בקרוב, כרגע זה העלות שעוצרת אותי. לאט לאט זה הכי בטוח לא? :-)

 

אני גם בעד מפגשים ללא מדידות תחרותיות, ככה יגיעו אנשים אבל לא יהיה המון כמו מה שהיה עכשיו, מה שלדעתי כן צריך להיות בתחרויות.

אני אשמח להגיע אם יהיו מפגשים.

!AWDSOME

פורסם

לגבי המפגש הבא.. לדעתי הוא חייב להיות יותר מאורגן

וישלב איתו תצוגה של המערכות של הרכבים.

מכיוון שרוב האנשים התקהלו סביב המדידות והרכבים היו סגורים בצד.

אם היה משולב במפגש איזה שהוא פרס על ההרכבה הכי יפה וכו.. אנשים היו פותחים את הבאגזים ומראים מה שיש להם להציע והמפגש היה עולה ב 10 רמות!!!!

פורסם

לא יודע אם על הכי יפה מגיע פרס

אלה על ההכי מפתיעה כמו שהחברה מהצפון בנו במיוחד לתחרות

אני אישית היתפעלתי ממנה והיא בהחלט לא אכזבה

 

ושוב כל הכבוד

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...