Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תפסיקו להתווכח על זה.. חכו שיהיה תאריך חכו שירשמו אנשים. אחר כך נחשוב איך לחלק.

אם כבר.. אז מחלקים לפי הספק וכמות סאבים. גם וגם.

אבל זה לא יהיה אפשרי אם לא יהיו איזה 50 מתחרים.

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חובבנים עם סאב אחד ?

 

סאב אחד של סטרוקר 18 אינטש עם איטום מערכת חשמל וכיוונים של ימים שלמים ?

יכול להתמודד מול סאב יחיד "רגיל" ?

 

זה בעיה אין הרבה מה לעשות או שתעשו מצב כמו שאמרת רק שמעל וואט מסויים זה יהפוך להיות קטגוריה של כמה סאבים ולא יחיד

פורסם

אני מאמין שבתחרות הבאה יהיה באיזור ה50 רכבים(בתחרות הזאת היה משהו כמו 24-25..)

 

וצריך להפיץ את התחרות יותר בחנויות וביותר אתרי אינטרנט שיהיה מודעות לכך שיש תחרות..

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

 

וצריך להפיץ את התחרות יותר בחנויות וביותר אתרי אינטרנט שיהיה מודעות לכך שיש תחרות..

למה הרגשת שהיה חסר אנשים? לדעתי יותר ממה שהיה וכבר יהיה מבולגן מידי...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
למה הרגשת שהיה חסר אנשים? לדעתי יותר ממה שהיה וכבר יהיה מבולגן מידי...

אולי התכוונת שהיו הרבה אנשים ומעט מכוניות מתחרות?

Suzuki Jimny

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל אני חושב שלקחת את כול הסאבים משכונה ולידחוף אותם לרכב וללכת להיתחרות זה לא ממש מוסרי ומכובד תחשבו לבד כול אחד יכול לעשות את זה.....הכי טוב ומוסרי ומוכבד זה לקחת את המערכת שלך שכול הזמן ברכב שלך שאתה בנית וחישבת ואז להיתחרות ולקבל את כול הכבוד אבל לא כמו שהיה בתחרות שאחרי זה פירקתם את סאבים והחזרתם למקום אותם..

זו דעתי בנושא....

ולכן בחור שיש לו סרוקר שהוא קנה ובנה את המערכת סביבו ולא אסף את הסאבים של השכונה יקבל יותר כבוד ומהאנשים שמבינים בתחום ולא מאלה שלא מבינים עניין.....

פורסם

אבל אמרו את זה כבר! זאת תחרות SPL נטו! להיפך! המטרה פה היא לעשות משהו מיוחד לתחרות (כרגע לא משנה אם זה 5 פיוניר או ווגה ווגה 15 אינצ')

 

ובגלל זה אני בטוח שבתחרות הבאה תיהיה חלוקה שונה.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...