Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מנוע בראשלס 540 6S .

1.8 כוח סוס (חשמלי)

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
רק דבר אחד שלא הבנתי עם ההונדה וה 5 סאבים, למה קפצו על הגג של הרכב ? ראיתי מישהו שפשוט ישב על הגג...

זה היה בשביל לקרוא לו ? או פשוט למנוע רטט ואיבוד SPL.... ?

 

זה היה משעשע לא משנה מה הסיבה. פשוט מעניין אותי.

במדידה השניה ישבה על הסאנרופ איזה ילדה ופשוט מחצה אותו..

וכל האנשים מאחורה החזיקו את הבגז'..:shock:

פחדו שכל האוטו יתפרק..:wink:

כנראה הם רצו לחלתר וליצור איטום עם הגוף ..:roll:

פורסם
עם החמש סאבים היתה פשוט מגוחכת.. כך גם הגולף של תמיר!! מצטער.

אני פשוט חושב שהחוכמה היא להגיע עם המערכת שתמיד מותקנת באוטו ששומעים ביום יום ולא לדחוף כמה שיותר סאבים שאספנו.. וליצור פשוט אוטו רועש בלי כל איכות!!

מגוכך? תנסה לעשות חצי מיזה. זה עבודה זה השקעה זה זמן אפילו אם התוצאה לא גבוהה.

אתה חושב שחוכמה להגיע עם מה שיש ? אז לא. זה לא חוכמה. לדעתי החוכמה זה לנסות

לארגן את כול הכוח וכול המשאבים שאתה יכול לאותו היום ולתכנן הכול ולתת בראש. ולבוא סתם

עם מערכת. זה לא תחרות לדעתי.

 

"מה החוכמה להשתתף ברייסים עם אוטו משופר?! זה מגוחך... צריך להתחרות עם האוטו איך שהוא בלי לשפר". זה הדיבור שלך בשפה אחרת.

 

וזה כולה אוטו רועש בלי איכות ליום אחד. מה מפריע?.

 

אני מקווה שתפנים את מה שאמרתי.

 

תמיר

 

כול הכבוד לזאניה ולבוריס על היוזמה!:beerchug:

 

 

עופר:

תגיד המכונית שלט שלך זה חשמלית? הבנתי שהמנועי בנזין הכי מהירות?.

והסוללות נגמרות מהר? ומה עם מטען מהיר? אתה מתחרה איתה?

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

באמת היה מפגש מהמם, נהנתי מאוד, היה שווה לבוא הייתי עם בוריס, ג'ניה ואדי עם האצ'בק השחורה.

 

רק דבר אחד שלא הבנתי עם ההונדה וה 5 סאבים, למה קפצו על הגג של הרכב ? ראיתי מישהו שפשוט ישב על הגג...

זה היה בשביל לקרוא לו ? או פשוט למנוע רטט ואיבוד SPL.... ?

 

זה היה משעשע לא משנה מה הסיבה. פשוט מעניין אותי.

ג'ניה ישב על הסאנרוף בגלל שמהוויברציות הוא היה נפתח אם נגעת בכל חלק באוטו היית מרגיש איך הפח מתנפח והשמשה האחורית עומדת להפתח.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

אני חס וחלילה לא ממעיט בהשקעה הגדולה שעשית בשביל התחרות אבל אמרתי את דעתי האישית..

ומכוניות אתה לא משפר ליום אחד.. אתה ממשיך לנסוע איתה משופרת יום יום.. אתה לא תיסע עם הסאבים של פיוניר בחלון נכון??..

תוצאה לא רעה הוצאת!! מזל טוב.

פורסם

תודה אחי.

 

לא אני נוסע עם 3 של קליפורניה בתיבה קטנה ממש. לא רואים אותם כי הם בתוך הבא'ג.

 

הקטע הכי מעייף.....זה להגיע הבית ולהוציא הכול........לא מקנא ברגעים אילו בגאניה :-) .

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

היה אחלה מפגש אני גם נהנתי למעט כמה שהחליטו לעצבן אותי וכמעט הלכתי להוציא להם את האוויר מהגלגלים למה התחילו לעשות שטויות עם הרכבים לקראת הסוף היה כיף היה מאורגן בלי בלאגן בלי נעליים בשביל מה השטויות האלה??!?!?!?!?

אני גם בדעה שקטגוריות היו עוזרות בהרבה אבל לא נורא יחסית למפגש ראשון היה פאגז...

דבר שדי ביאס אותי שהיה במפגש אוטוסאונד ולא אצלנו למה אנשים לא השאירו את המכוניות פתוחות עם המערכות רצינו לצלם כמה שיותר ולא פתחו את כל המכוניות...

לא נורא בכללי היה מפגש מעולה יישר כוח לכולם על זה שלא סתם דיברתם ובאתם ויישר כוח למארגנים...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אני לא יכלתי לבוא וניראה שהיה מפגש פצצה מפגש הבא אני בטוח בא . . .

מי שיכול שיעלה תמונות בבקשה לפי מה שאומרים אמור להיות פצצה, אז תעלו כמה שיותר בבבבקשה!

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם
היה אחלה מפגש אני גם נהנתי למעט כמה שהחליטו לעצבן אותי וכמעט הלכתי להוציא להם את האוויר מהגלגלים למה התחילו לעשות שטויות עם הרכבים לקראת הסוף היה כיף היה מאורגן בלי בלאגן בלי נעליים בשביל מה השטויות האלה??!?!?!?!?

אני גם בדעה שקטגוריות היו עוזרות בהרבה אבל לא נורא יחסית למפגש ראשון היה פאגז...

דבר שדי ביאס אותי שהיה במפגש אוטוסאונד ולא אצלנו למה אנשים לא השאירו את המכוניות פתוחות עם המערכות רצינו לצלם כמה שיותר ולא פתחו את כל המכוניות...

לא נורא בכללי היה מפגש מעולה יישר כוח לכולם על זה שלא סתם דיברתם ובאתם ויישר כוח למארגנים...

אני יסביר לך למה לא השאירו בגאז פתוח כי היה יותר מדי המוני וישראלים אוהבים לגעת יותר מדי ואנשים לא אוהבים את זה ברוב המפגשים שההינו תמיד האוטו היה פתוח כי היתה אווירה משפחתית כזאת לא רעיות טוב לעשות במקום שיש מפגש תמיד ..
פורסם

סבבה אני מבין גם את זה שמע אני למרות כל הםחד שיגעו והכל פתחתי והשארתי פתוח קצת יותר זמן מהשאר גם תאחלס הגדול הכל התרכז במדידות אני חושב שהיו צריכים להגיע לתת שעה ככה להסתובב בין המכוניות לצלם מי שרוצה להתרשם ואז להתחיל עם המדידות...

אז הייתה התעניינות יותר גדולה בהרבה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...