Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא חוכמה גם אני יכול להגיע למצב של 10 פיוניר 400 W בתוך תיבה ולהשכיב אותה באוטו בלי מושבים רק מושב נהג.

 

הקטע הוא של מערכות עם הבניה המקורית שאתה נוסע איתה ביום יום.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק רציתי לציין שהיה אחלה מפגש..ארגון מצוין, ואני וחבריי ממש נהנינו :-D

אני מחכה בקוצר רוח לאירוע הבא (מקווה שיהיה בסוף אפריל) וכך אוכל להשתתף גם.

תודה רבה למארגנים על ערב שישי מהנה במיוחד :-P

נ.ב - אין על האמבולנס...בהתחלה אפילו חשבתי שגם הוא מצויד בכמה סאבים..:wink:

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

באמת היה מיפגש ענק ויפה...הכרתי כמה אנשים נחמדים.....

רק חבל שהוצאתי רק 126DB אבל אני יותר בקטע של SQ אז אני לא ממש מבואס:-D

מי ששמע את המערכת אמר שיש על מה ליבנות!!!

פורסם
שוב, היה אחלה של מפגש. ובכנות לא היה אכפת לי לשלם 10 ש"ח על מנת אירגון טוב יותר, אולי אפילו טיפה פחות אנשים...

.

לגבי האנשים אי אפשר לאמר להם לא לבוא הם בכל מקרה יבואו אם יירצו

**עכשיו אני מעלה את התמונות מהפגש אני מבהיר כי אין באחריותי על התמונות שהוצגו אלא אם בעל הרכב מתנגד..

Suzuki Jimny

פורסם
מסכים איתך על כל מילה,מערכת יומיומית וחלוקה לקטגורית יהיה מצויין.
תאכלס היה פצצה

אבל אם כול משתתף נותן סכום סימלי ומקבל מספר על האוטו וכול אחד יודע תסדר ויש קטגוריות אפשר לקנות יותר אוכל יותר שתיה

מקומות ישיבה רמקול או מערכת קריזה ישפר מאוד ..

אבל בשביל מפגש ראשון היה מעולה !!!

אייל ולגבי כמות האנשים הפירסום היה טוב היה ידוע שיהיה כזאת כמות לא ?

או שציפיתם לפחות ?

פורסם
רק רציתי לציין שהיה אחלה מפגש..ארגון מצוין, ואני וחבריי ממש נהנינו :-D

אני מחכה בקוצר רוח לאירוע הבא (מקווה שיהיה בסוף אפריל) וכך אוכל להשתתף גם.

תודה רבה למארגנים על ערב שישי מהנה במיוחד :-P

נ.ב - אין על האמבולנס...בהתחלה אפילו חשבתי שגם הוא מצויד בכמה סאבים..:wink:

אני ראיתי שהיה שם חייל שהוא קצין במשטרה צבאית ורשם את מספר הרכב ואמר שלא יתכן שחייל בשעת כוננות עם אמבולנס צבאי יפעיל סירנה ויגיע למקומות שהוא לא צריך להגיע ..

בכול מקום יש סמוים נמעס כבר

פורסם
חבר'ה של מי הייתה הפאסט דיזל?
מה אתה צריך מאותה הפאסאט ?

אני יוכל לעזור, היא של חבר טוב מאוד...

אם אתה בקטע של לצחוק על המדידה, וותר, וותר, יש פאשלה עם ההתקנה של סאונד אפקס, שלא תוכננה נכון מראש, והמגבר מונו שמרים את הסאב, לא מקבל מתח טוב...

 

אני אגש לעניין:

היה ממש נחמד, קצת לא פייר שאין קטגוריות, וקצת מבאס שלא תחמו את שטח המדידה...

 

מצפה בקוצר רוח לאירוע הבא, ומקווה ששם יהיה לי מצב להכנס לתחרות ולתת בראש.

G1000, הוא לא חייב לאפחד דין ודיין איפה הוא נמצא, את הסירנה הוא הדליק עקב הקפצה, אז זה שרשם את המספר, שילך...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

נ.ב - אין על האמבולנס...בהתחלה אפילו חשבתי שגם הוא מצויד בכמה סאבים..:wink:

האמבולס הזה הוא במקרה אחד מאנשי הפורום

חחח איך הוא העיף ת'אנשים עם הסירנה :wink:

אבל הכי מצחיק בקטע הזה היה שמישהו שם את המודד של ה DB ועד שהוא מצא מקום האמבולנס נסע..

חחח

Suzuki Jimny

פורסם
מה אתה צריך מאותה הפאסאט ?

אני יוכל לעזור, היא של חבר טוב מאוד...

אם אתה בקטע של לצחוק על המדידה, וותר, וותר, יש פאשלה עם ההתקנה של סאונד אפקס, שלא תוכננה נכון מראש, והמגבר מונו שמרים את הסאב, לא מקבל מתח טוב...

 

אני אגש לעניין:

היה ממש נחמד, קצת לא פייר שאין קטגוריות, וקצת מבאס שלא תחמו את שטח המדידה...

 

מצפה בקוצר רוח לאירוע הבא, ומקווה ששם יהיה לי מצב להכנס לתחרות ולתת בראש.

G1000, הוא לא חייב לאפחד דין ודיין איפה הוא נמצא, את הסירנה הוא הדליק עקב הקפצה, אז זה שרשם את המספר, שילך...

אני לא אכפת לי מיצידי גם שיכניס תאוטו בקיר

אני גם חייל פשוט היה קצין שם שרשם תמספר שלו

פורסם

היה פצצה

 

הסטרוקר מטורףף!!

דבר אחד לא הבנתי?!?! איך זה שהחברה אם החמש סאבים של פיוניר הובסו לסאב אחד?!?!

 

בכל אופן הייתה שם קליאו ספורט אם שניי קיקרים .. מי שזה לא יהיה קבל צלש!

 

מי שנישאר למיפגש מכוניות היה יכול ליראות שגם שם היו מערכות ''לא פראיריות'' וחבל שלא הקדימו להגיע

 

מחכה למיפגש הבא

פורסם

הרבה חשמל בריא, סאב אחד טוב, (במקרה של יוני) תכנון נכון, (במקרה של רוני) סאב מפלצת!!!!

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...