Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היה אחלה מפגש, תודה לכולם על האירגון!

חבל רק שבאנו קצת באיחור, את רוב הפיטות כבר אכלו.... אבל לא נורה :-)

 

 

p10100808oy.jpg

p10100057ur.jpg

באת בשביל הפיתות הא ?
  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה מפגש מצויין, נקווה שבדרך הזו יגדל שוק המתעניינים והמתחרים בתחרויות אודיו לרכב והמפגש/תחרות הזה יגיע לרמה שבועית.

 

לאחר התחרות ישבתי שעה ארוכה עם איציק BlackB וההתקנה המצויינת שלו.

פשוט סאונד מדהים, איציק גם ניצל את ההזדמנות ושמנו את הSHIVA שלי בתור סאב והוא תפקד יפה מאד ונשמע ממש מדוייק הודות לאטימה המאסיבית שאיציק עשה בתא המטען.

 

דרך אגב, רכב ה"5 ב-10" הראה מצויין מה ההבדל בין תחרות של ישראלים לתחרויות אחרות בעולם.. מקמבנים משהו ויש תוצאה לא רעה.

 

גם תאורית המדידות של אודי הוכיחה את עצמה ואכן אחרי המדידה הראשונה יש ירידה קטנה בעוצמה הנמדדת - סיבות מדוייקות קצת קשה להגיד כרגע..

פורסם
באמת היה מיפגש ענק ויפה...הכרתי כמה אנשים נחמדים.....

רק חבל שהוצאתי רק 126DB אבל אני יותר בקטע של SQ אז אני לא ממש מבואס:-D

מי ששמע את המערכת אמר שיש על מה ליבנות!!!

אדי - אחלה מערכת - אהבתי רק חבל שהיה זיוף קטן ברמקול שמואלה ! מקווה שכבר סידרת את הבעיונת !!!!

 

תודה על ההצעות

 

אחלה מפגש !

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
באת בשביל הפיתות הא ?
כן, אמרו שיהיה אוכל, אז באתי! :lol:

ועוד מאיפה? -מאשקלון!! :wink:

 

עכשיו ברצינות - היו איתי באוטו שלושה חברים, אחרי המפגש 2 מהם "נדבקו" במחלת ה"סאבופיליה".... :roll:

פורסם

וואלה, גם אני רציתי להגיד שנהנתי לפגוש חלק ניכר מחברי הפורום, רק חבל שיצא לי להיות חצי רגע :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

קודם כל תודה לאייל ולאוטופרט על האירגון והפרס.

אני בוריס, אחד מהצוות עם ההונדה וה5 סאבים.

זו תחרות SPL ללא חוקים. הבאנו כמה שיותר סאבים וכמה שיותר מגברים כדי לנצח. ניצלנו את "החוקים". זה כמו שאני יגיד שזה לא חוכמה לבוא עם סטרוקר, שעולה יותר מכל הסאבים והמגברים שלנו ועם רכב אטום. מסתכלים על התוצאה בסוף ולא על הדרך שהגיעו אליה.

זאת לא תחרות למי יש יותר כוח סבל, לא צריכים למדוד עם המערכת היומיומית שלך.. מי נוסע עם עוצמה כזאת ביום יום? רצינו להגיע תחילה עם מערכת בסגנון של תמיר ומתן. עם תיבות מוכנות שהיו לנו. 3 ימים לפני התחרות החלטנו לבנות את התיבה במיוחד לתחרות ותוך כ-20 שעות סיימנו את הרכבת המערכת. זה כל הכיף לא? להתפרע כמה שיותר. בכל מקרה כל אחד יגיד מה שנוח לו.. חלק יגיד שזה הוגן וחלק יגיד שלא. רצינו בסך הכל שיהיה מרשים ומעניין יותר מאשר לזכות בפרס. אם כל אחד יגיע רק עם 2 סאבים לא נגיע לרמה גבוהה בארץ. שימו לב לתחרויות בחול.. שם זה מעל 5 סאבים אפילו, וזאת לא המערכת היום יומית שלהם. אתם שואלים איך זה שסאב אחד יותר חזק מ5? בגלל מערכת חשמל משופרת לעומת מערכת חשמל מסכנה ביותר בהונדה. בגלל זה הלכנו על שטח ממברנה גדול. מה לעשות אין תקציב לשדרוגים.. השקענו 80 שקל כל אחד על הבנייה הזו.

תמיד יש את המתבכיינים שהם אלו שהפסידו כמובן.. ואומרים שהם גם יכולים לדחוף 5 סאבים.. אז יאללה תעשו את זה, ותפסיקו רק לדבר! לא לכל אחד יש את התקציב למגברים מפלצתיים, ואנחנו הסתדרנו ציוד זול. וזה לדעתי מכובד מאד.

ג'ניה ישב על הגג כדי לחסוך בבזבוז אנרגיה על הסאן רוף וגם כדי לשמור עליו.

אני נהנתי מאד. מקווים לעלות את הרף בתחרות הבאה. ואל תסכלו על הכמות אלא על הכסף שהושקע לעומת התמורה.

מצטער על הניסוח, השעה מאוחרת.

 

 

פורסם

אין ספק שיש צורך בחלוקה כל שהיא לקטגוריות.

אבל הפעם לא היה מדובר על איזה תחרות רשמית אלה יותר כהפנינג ומדידה בשביל הכיף והעניין.

לכן גם היה לגיטימי בניות מיוחדות ורכבים עם 235549 סאבים זרוקים ברכב ...

 

לגבי העתיד , אני באמת חושב שיש צורך להפריד לקטגוריות שונות במטרה שתהיה יותר השפעה לאיך שהציוד מותקן ומנוצל מאשר לאיזה ציוד יש. הרי באמת יש פה איזה שהיא בעיה בכך שלמי שיש כסף לציוד יקר יהיה יתרון עצום על האחרים. לכן קטגוריות יכולות להקטין את ההשפעה הזאת ולגרום להתקנה ולאופן השימוש ברכיבים להיות הגורם הדומיננטי . לטעמי זה גם יצור יותר עניין.

 

ודרך אגב סתם מתוך עניין , האם הייתם מעונינים באיזה שהיא תחרות של SQ ולא רק SPL ?

מעניין אותי כמה אנשים היו רוצים שיהיה התיחסות גם ל SQ ולא רק SPL.

 

כמו שהועלה כאן קודם , אני חושב שיכול להיות מועיל אם לתחרות הבאה כל משתתף ישלם מחיר סמלי שיעזור בארגונים וכך נאכל לארגן עוד אירועים נחמדים.

 

לילה טוב ושוב ח.ח לכולנו.

מקווה לראות עוד הרבה אירועים כאילו.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

תחשבו על זה...

יכולתי לקחת מכל החברים שלי את כל הסאבים והמגברים שלהם, לבנות להכל טיבה גדולה (בערך כמו בסיווק השחורה) ולשבור שם את כולם...

Power Is Nothing Without Control

פורסם
תחשבו על זה...

יכולתי לקחת מכל החברים שלי את כל הסאבים והמגברים שלהם, לבנות להכל טיבה גדולה (בערך כמו בסיווק השחורה) ולשבור שם את כולם...

הם חשבו על זה לפניך, עשו את זה וגם ניצחו!

אתה לא עשית את זה - ולכן לא "שברת שם את כולם"

פורסם

שאלה שאולי קצת לא קשורה אך מסקרנת אותי -

איך היו המכירות של אוטופרט?

האם אנשים אכן רכשו ציוד?

האם אכן היו מחירים אטרקטיביים?

פורסם

מחירים אטרקטיביים זה בטוח שהיו אבל מבחינת כמות המחירות של אוטופרט לא כל כך עקבתי אבל ראיתי איזה 3 - 4 אנשים קונים סאבים...

 

לירן

פורסם
אתה היית עם הפרארי 360 הצהובה? (מכונית על שלט)

מכונית מדהימה.

וכל הכבוד על התוצאה המכובדת.

 

הסיוויק עם החמש סאבים היתה פשוט מגוחכת.. כך גם הגולף של תמיר!! מצטער.

אני פשוט חושב שהחוכמה היא להגיע עם המערכת שתמיד מותקנת באוטו ששומעים ביום יום ולא לדחוף כמה שיותר סאבים שאספנו.. וליצור פשוט אוטו רועש בלי כל איכות!!

הגעתי רק עד להודעה שלך ואפילו אין חשק להמשיך ליקרוא.............

יש פה כמות די נכבדת של אנשים מגעילים חסרי כל הערכה והבנה(כמוך למשל).

זאת היא תחרות SPL והמטרה היא רכב כמה שיותר רועש(והאיכות לא חשובה).

המערכות היומיומיות שלנו כבר לא מענינות אותנו כי יש לנו כבר תוצאות שלהן.

זה הכיף שלנו, התחביב שלנו... בקיצור אין לי כח לבזבז זמן על כתיבה בשביל אנשים כמוך.

 

לילה טוב לכולם.

 

ועכשיו לנושא המקורי...

המפגש היה סבבה בסכה"כ, היה נעים להכיר כמה אנשים טובים מהפורום.

תודה לאוטופרט על הארגון והפרסים, וכמובן תודה גם לאייל(שהיה קצת עייף:wink: ) על השיפוט.

עם זאת כל הכבוד לכל המשתתפים על התוצאות המרשימות.

תודה לתמיר ומתן על התמיכה הנפשית.:-P

 

ג'ניה

:king:

פורסם
...לאחר התחרות ישבתי שעה ארוכה עם איציק BlackB וההתקנה המצויינת שלו.

פשוט סאונד מדהים, איציק גם ניצל את ההזדמנות ושמנו את הSHIVA שלי בתור סאב והוא תפקד יפה מאד ונשמע ממש מדוייק הודות לאטימה המאסיבית שאיציק עשה בתא המטען....

שעה ארוכה מאוד.... כמעט שעתיים :smile:.

 

דרך אגב סתם מתוך עניין , האם הייתם מעונינים באיזה שהיא תחרות של SQ ולא רק SPL ?

מעניין אותי כמה אנשים היו רוצים שיהיה התיחסות גם ל SQ ולא רק SPL.

אני בטוח שיהיו כאלו שירצו, אבל אם זה יימשך כמו שזה היה ב-EMMA, משהו כמו חצי שעה לכל רכב - זה לא ייגמר, מה גם שצריך שופטים...

 

איציק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...