Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא יודע כמה - אני מכיר את הרוכבים, מכיר את המאמצים ובניגוד לעבר, יש את ההחלוקה לקטגוריות שמוסיפה המון המון פלפל: מצד אחד, קטגוריית ה-S1 ש"הפסידה" לא מעט רוכבים טובים וגדולים לטובת ה-S2, התדלדלה, אך מצד שני, יש בה כעת מס' מצומצם של רוכבים שיותר ממחצית מהם (!) מאמינים שיסיימו על הפודיום (לא פחות!), והודיעו שהם מאוד יתאכזבו אם לא.

 

ואל תשכח שבקטגוריה הגדולה (S1) יש עדיין כמה וכמה רוכבים "לא פראיירים" : שי שמר (הרוכב השני, מלבד כפיר לוין, שהצליח להשאיר את ניר שפיצר מאחוריו), אלי פאנגס ודני אנגלברג (אין מה להוסיף...:wink: ) אבל גם שחר עמרמי (מקום רביעי בדירוג הכללי של ליגת 2003), שי נווה ואפילו אביעד ( DR XR של פול גז) שהחליף את ה-XR סופרמוטו לטובת ק.ט.מ 520 קרבי לחלוטין (זה הזמן גם לאחל לבחור מזל טוב לרגל הרכישה...) - אגב, ניר שפיצר יתחרה ג-ם בקטגוריה הזו על ק.ט.מ 360 (או 380?:shock: לא זוכר) דו פעימתי...

 

 

ה-S2, (המוגבלת ל-450 סמ"ק) לעומת זאת, צפויה למשוך המון תשומת לב... יותר מה-S1 !

לפחות 6 אופנועי CRF450 כמעט זהים יעלו על הגריד (ויהיו עוד, כמובן), ויבטיחו שהרוכב הטוב, ולא האופנוע הטוב, הוא זה שיעלה לניצחון.

בקטגוריה הזו, שנראה ש-10 אופנועים יזנקו למרוץ מתוכה, יש שמות כמו ניר שפיצר (מנצח 2 מרוצים בליגת 2003, מתוך השניים בהם השתתף), כפיר לוין (מקום שני בדירוג הכללי של 2003 ומצח המרוץ היחידי של 2004) אבל גם שמות כמו אביב גואטה, אורן שקד, שלום אוחיון שצפויים לעשות כותרות...

 

בקטגוריית הספורטסמן (אופנועים ללא ג'אנטים בקוטר 17 אינץ'), צפוי להיות מעניין לא פחות - השמועה מספרת על כמה כוכבים מליגת המוטוקרוס והאנדורו שמתכוונים להשתתף במרוצים (כמו עידו כרמון, אליקו אוחנה ואפילו אוריה כרמלי...).

מה שמבטיח שמרוץ הראוה בגמר האירוע, יהיה מותח במיוחד כששלושת המנצחים מכל אחד מהקטגוריות, יעלו להתחרות.

 

 

אכן, יהיה חם...מאוד.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

כרובי, מה קורה במקרה של גשם?

 

אני מגיע לצפות, עושה רושם שבאמת יהיה רותח..

 

אסור לפספס אקשן כזה! :multi:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

והנה בדיוק החיסרון בזה שאני גר בגליל העליון..

 

עד שיש קצת אקשן אופנועים בארץ הזאת, אני לא יכול להגיע..

אפילו שאבא אוהב מאוד אופנועים.. הוא לא יכול כל הזמן לנסוע לתחרויות...:/

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

מה עם קטגורית מתחילים ?

 

לתת סיכוי להריח פודיום למתחילים/כאלה שעוד לא עלו לפודיום ואין להם סיכוי בS1-2 בגלל אופנוע נחות.

פורסם

אני עוד לא ראיתי פודיום, גם אחרי 2 עונות. האם אני יכול להתחרות כ"מתחיל"?

 

מה מגדיר אופנוע כ"נחות" ומתי הוא מתחיל להחשב כ"מספיק קרבי"?

לפי כמות השיפורים? איכותם? או רק עלותם?

 

יש מצב (לא במרוץ הקרוב, אבל באלו שיגיעו בעתיד), לפתוח קטגוריה עבור אלו שזו הפעם הראשונה בה הם מתחרים (בתנאי כמובן, שיהיו מינימום מתחרים, הרי לא תזניק 2 רוכבים למרוץ, נכון?)

 

מצד שני, מה תעשה במרוץ שלאחר מכן? לא יישארו "מתחילים"...

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אני עוד לא ראיתי פודיום, גם אחרי 2 עונות. האם אני יכול להתחרות כ"מתחיל"?

 

מה מגדיר אופנוע כ"נחות" ומתי הוא מתחיל להחשב כ"מספיק קרבי"?

לפי כמות השיפורים? איכותם? או רק עלותם?

 

יש מצב (לא במרוץ הקרוב, אבל באלו שיגיעו בעתיד), לפתוח קטגוריה עבור אלו שזו הפעם הראשונה בה הם מתחרים (בתנאי כמובן, שיהיו מינימום מתחרים, הרי לא תזניק 2 רוכבים למרוץ, נכון?)

 

מצד שני, מה תעשה במרוץ שלאחר מכן? לא יישארו "מתחילים"...

כן, בהחלט תוכל להשתתף, אם תרצה זה כבר משהו אחר:wink: .

 

לפי ה"חוקים" אתה רשאי להשתתף בקטגורית המתחילים כל עוד לא עלית לפודיום בקטגוריה.

לא משנה על איזה אופנוע ולא משנה כמה ניסיון יש לך, השאלה האם רוכב מנוסה יעלה לקטגורית מתחילים כדי לזכות בפודיום ? לרוב לא, רוכב בעל נסיון יעדיף להשתתף בקטגוריה שהוא שיך אליה למען התחרות ולא להתחרות עם מתחילים כמו לשחק כדור-סל מול ילדי גן שרה:-D .

 

 

ניתן להמשיך להתחרות בקטגורית המתחילים עד לעליה לפודיום, כך שהקטוריה לא תתרוקן כל כך מהר.

פורסם

כפי שאמרתי - זהאפשרי, אך לא לאורך זמן (בטח ובטח לא עם הכמות הנוכחית של רוכבי סופרמוטו).

 

 

שהרי, כל מרוץ "מקצץ" לך 3 רוכבים (שעלו לפודיום), ובמרוץ שלאחר מכן, יש פחות רוכבים כדי לעלות למרוץ "נורמאלי" (נורמאלי=יותר משלושה רוכבים...).

בקיצור, זה טוב לשניים שלושה מרוצים ולא יותר - מהר מאוד הקטגוריה תתרוקן.

 

(שים לב שה-S2, שהיא הקטגוריה "העמוסה" במרוץ הקרוב, לא תכיל יותר מ-12 רוכבים...)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

לפי דעתי קטגורית ה"מתחילים" צריכה להיות קטגוריה פתוחה .כל מי שרוצה יוכל להשתתף כל עוד הוא עומד בסטנדארת בטיחותי.ללא שום הכתבות מתי לעבור לקטגוריה אחרת.

 

הקטגוריה אמורה לספק במה למשיכת מתמודדים חדשים ואם ניר שפיצר ירצה להשתתף בה זו זכותו.אני חושב שכל מי שיראה שהוא תחרותי מספיק לקטגוריות "הרציניות" יעבור וכל מי שלא ישער גם אחרי הפודיום .

Dead but dreaming

×
×
  • תוכן חדש...