Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי דעתי קטגורית ה"מתחילים" צריכה להיות קטגוריה פתוחה .כל מי שרוצה יוכל להשתתף כל עוד הוא עומד בסטנדארת בטיחותי.ללא שום הכתבות מתי לעבור לקטגוריה אחרת.

 

הקטגוריה אמורה לספק במה למשיכת מתמודדים חדשים ואם ניר שפיצר ירצה להשתתף בה זו זכותו.אני חושב שכל מי שיראה שהוא תחרותי מספיק לקטגוריות "הרציניות" יעבור וכל מי שלא ישער גם אחרי הפודיום .

אבל אז אתה מאבד את כל הענין בלעשות קטגוריה כזאת :roll: , כל הענין הוא לתת למתחילים הזדמנות לקטוף פודיום ולהתחרות מול מתחרים ברמה שלהם. חוץ מזה אתה נותן להם הזדמנות להשתפשף בחוית המירוץ, תירגול של זינוק, ובכלל הרכיבה במוד של מירוץ היא שונה מכל רכיבה שאתה מכיר (כולל נסיעות אטרף עם חבריך).

 

כרובי, אני חושב שאתה טועה, הקטגוריה לא תתרוקן כל כך מהר, תמיד יש מתחרים חדשים או כאלה שמעולם לא טעמו את הפודיום. ניתן כל להקל את הסילוק מהקטגוריה ליציאה ממנה רק לאחר עליה למקום ה1 ואז ירד רק מתחרה אחד בכל מירוץ.

 

בכל מקרה אתה נותן הזדמנות להריח את זיעת המירוץ למתחרים שבכל קטגוריה אחרת היו מרגישים מאוימים ע"י המשתתפים האחרים.

בעתיד עדין יבואו צעירים חדשים וירצו להוכיח את עצמם, אז הם יוכלו לבוא עם הבתא המשופר שלהם ולתת גז בקטגורית המתחילים:wink: .

 

זו קטגוריה שניתן להריץ גם עם 5 משתתפים במירוץ מקוצר.

פורסם

אם לא היתי ברור,

 

בקטגורית המתחילים ניתן לעלות עם כל אופנוע שעובר את בדיקת התקינות לפני עליה למסלול, ללא קשר לנפחו או גודל הגלגלים.

פורסם
אבל אז אתה מאבד את כל הענין בלעשות קטגוריה כזאת :roll: , כל הענין הוא לתת למתחילים הזדמנות לקטוף פודיום ולהתחרות מול מתחרים ברמה שלהם. חוץ מזה אתה נותן להם הזדמנות להשתפשף בחוית המירוץ, תירגול של זינוק, ובכלל הרכיבה במוד של מירוץ היא שונה מכל רכיבה שאתה מכיר (כולל נסיעות אטרף עם חבריך).

 

כרובי, אני חושב שאתה טועה, הקטגוריה לא תתרוקן כל כך מהר, תמיד יש מתחרים חדשים או כאלה שמעולם לא טעמו את הפודיום. ניתן כל להקל את הסילוק מהקטגוריה ליציאה ממנה רק לאחר עליה למקום ה1 ואז ירד רק מתחרה אחד בכל מירוץ.

 

בכל מקרה אתה נותן הזדמנות להריח את זיעת המירוץ למתחרים שבכל קטגוריה אחרת היו מרגישים מאוימים ע"י המשתתפים האחרים.

בעתיד עדין יבואו צעירים חדשים וירצו להוכיח את עצמם, אז הם יוכלו לבוא עם הבתא המשופר שלהם ולתת גז בקטגורית המתחילים:wink: .

 

זו קטגוריה שניתן להריץ גם עם 5 משתתפים במירוץ מקוצר.

:mm_yeah: זו בדיוק הסיבה לקיום קטגוריית מתחילים.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...