Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2254 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ובטח אפשר להביא את המכונית לתוצאה עוד יותר טובה - תלוי בנהג ובתנאים הסביבתיים.

 

זמנים בנרבורגרינג הם פשוט לא אמת מידה מדויקת מספיק למדידת ביצועים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זמנים בנרבורגרינג הם פשוט לא אמת מידה מדויקת מספיק למדידת ביצועים.

 

צודק 100%!

בגלל זה אף אחד עוד מעולם לא הצליח לשבור את השיא שטרבנט קבעה בהקפת הרינג ב 1962...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה הייתי ברינג לפני 3 שבועות. הזמנים הם באמת לא מדד בגלל אורך המסלול. מעניין גם אם הרכב היה לבד על המסלול או ביום רגיל של הקפות שאנשים נכנסים עם הפרייבטים המשפחתיים, המשאיות ואופנועי שטח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיא לרכבי סדאן כמובן. נניח M3 צריכה עוד לפחות 20 שניות (M4 - 7:52).

 

מעניין כמה אפשר לגלח בעזרת נהיגה מסלול נקייה ומדוייקת...

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיא לרכבי סדאן כמובן. נניח M3 צריכה עוד לפחות 20 שניות (M4 - 7:52).

 

M4 GTS רשמה זמן הקפה של 7:27.88 דקות.

 

לגבי ההערות על יכולת הנהיגה ועל האפשרות לגלח עוד שניות רבות - תסלחו לי אבל האם אתם באמת חושבים שאלפא רומיאו שלחה חובבן להשתובב על המסלול ולא נהג מנוסה שהמטרה שלו היא לרשום את זמן ההקפה המהיר ביותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק ש-M4 היא לא סדאן ובטח לא בגרסת GTS - זה לא סתם גרסה משודרגת קלות. אם וכאשר תצא גרסה מקבילה של התלתן (קופה בגרסת מסלול שרשאית לנוע על כביש ציבורי) נוכל להשוות.

 

לגבי הנהג, זה לא שאני מזלזל, פשוט כפי שרואים בסרטון הנהיגה לא בדיוק נקייה ומדוייקת.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בספק עד כמה משנה העובדה שה-M4 (עד לפני 10 דקות M3 קופה) היא קופה ולא סדאן, בטח כשה-M4 הרגילה מעט כבדה מהג'וליה. בסופו של דבר שתיהן משפחתיות גדולות רק עם מרכב שונה. המיצוב והמשקלים דומים.

 

ה-GTS היא גרסה סדרתית, גם אם נמכרת במספרים נמוכים, בדיוק כמו הקוודריפוליו. לצורך העניין היא לא פחות סדרתית מהמגאן RS 275 Trophy-R ששברה את שיא ההאצ' בפעם השנייה ויוצרה אפילו בפחות יחידות מה-GTS.

 

בכל מקרה, בשביל להחליט עד כמה מרשים ההישג של הג'וליה צריך לחכות עד שאלפא תואיל לחשוף את המפרט בו השתמשה ביום קביעת השיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ההערות על יכולת הנהיגה ועל האפשרות לגלח עוד שניות רבות - תסלחו לי אבל האם אתם באמת חושבים שאלפא רומיאו שלחה חובבן להשתובב על המסלול ולא נהג מנוסה שהמטרה שלו היא לרשום את זמן ההקפה המהיר ביותר?

 

הקפה באמת מ-ו-ש-ל-מ-ת היא הישג גם לאלוף מירוצים בשיא אונו, בטח כשהיא כל כך ארוכה. זכור לי נהג F1 שטען לימים שהיו לו רק שתי הקפות כאלו בכל הקריירה. רוב הזמן גם האלופים נוהגים מעט מתחת ל-100%.

 

לא כל שכן הנהג הזה שביטל בדקה התשעים כמה פגישות שהוא כנראה קבע מראש עם הגדר. זה בהכרח עלה לו בזמן.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בספק עד כמה משנה העובדה שה-M4 (עד לפני 10 דקות M3 קופה) היא קופה ולא סדאן, בטח כשה-M4 הרגילה מעט כבדה מהג'וליה. בסופו של דבר שתיהן משפחתיות גדולות רק עם מרכב שונה. המיצוב והמשקלים דומים.

זה לא השם שמשנה אלא הקשיחות המבנית הנוספת שיש לקופה בעלת 2 דלתות לעומת סדאן בעלת 4 דלתות. בנוסף, מרצדס לדוגמא שידרגו את גרסת הקופה של ה-C רוחב סרנים מוגדל, דיפ' משודרג ושיפורי מתלה. ייתכן שגם ב.מ.וו פעלו בצורה דומה.

אגב, עזוב את מה שאני חושב, עיתונות הרכב העולמית גם באותה דעה. EVO אפילו טרחו להשוות לגרסאות הקופה של מתחרותיה כדי לבחון האם היא לא סתם טובה מאוד אלא מצטיינת גם מול מתחרות רציניות יותר.

 

ה-GTS היא גרסה סדרתית, גם אם נמכרת במספרים נמוכים, בדיוק כמו הקוודריפוליו. לצורך העניין היא לא פחות סדרתית מהמגאן RS 275 Trophy-R ששברה את שיא ההאצ' בפעם השנייה ויוצרה אפילו בפחות יחידות מה-GTS.

ה-GTS היא גרסה קיצונית ואינה ברת השוואה. קודם כל, אתה לא יכול לקנות אותה כי כל מכסת הייצור נמכרה כבר מזמן. שנית מדובר על רכב מופחת משקל, בעל שדרוגים מאוד משמעותיים למתלים ולמנוע. כפי שציינתי, ברגע שאלפא תוציא גרסה מקבילה (ג'וליה קופה בגרסת קיצון מקבילה ל-GTS, ויש סיכוי סביר שזה יקרה בעתיד הקרוב) נוכל להשוות ביניהן.

 

בקיצור, גרסת ה-GTS ממש לא רלוונטית. לכל היותר אתה יכול להשוות בין M4 לתלתן (למרות שגם זה לא ממש הוגן).

 

בכל מקרה, בשביל להחליט עד כמה מרשים ההישג של הג'וליה צריך לחכות עד שאלפא תואיל לחשוף את המפרט בו השתמשה ביום קביעת השיא.

לא צריך לחכות, זה פורסם בגוף הסרטון - מדובר על תלתן אוט'.

 

-------------------------------------------------------------

 

הנהג הוא פאביו פרנצ'ה Fabio Francia והוא נהג מבחן של מזראטי ואלפא רומאו.

הנהיגה שלו בסרטון נראית פרועה למדי ונוצר הרושם שאמנם את המסלול הוא מכיר גם מכיר, אך את הרכב פחות.

 

ניתן לראות בכל מיני נקודות כי הוא צולל מוקדם מדי ואז מתקן, כאילו לא בטוח בכניסה של האף. מעבר לכך, היו כמה מצבים בהם הייתה החלקה יקרה מבחינת זמנים ועוד.

 

אני בטח לא מזלזל בבחור, נראה שיש לו ביצים בגודל של שור וגם יכולות גבוהות, אבל לעניות דעתי עוד כמה הקפות תרגול היו בהחלט תורמות להיכרותו עם הרכב.

 

בשורה התחתונה, להערכתי, ניתן לגלח שם עוד כמה שניות ולהביא את התוצאה לאיזור ה-7:20/25.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובטח אפשר להביא את המכונית לתוצאה עוד יותר טובה - תלוי בנהג ובתנאים הסביבתיים.

 

זמנים בנרבורגרינג הם פשוט לא אמת מידה מדויקת מספיק למדידת ביצועים.

 

הנורברגרינג זה אחד המסלולים היחידים בעולם שיכול לתת לך מדידת ביצועים ליכולות של הרכב.

אין שום מקום בעולם שיכול לתת לך אינדיקציה יותר טובה.

 

עם הנהיגה שלו לדעתי בטוח אפשר לקזז כמה שניות טובות מהזמן, ועדיין - דעתי על זמני הרינג ידועה.

 

אי אפשר לקזז כמה שניות ואפילו לא שניה! נכון שזה לא נראה כמו נהיגה חלקה ומדויקת אבל ב100 אחוז מהזמן הוא נמצא על מיגבלות הרכב ומעבר להם!

Mהנהג מכיר את המסלול טוב מאוד ומשתמש בכל סנטימטר פנוי.

 

 

רק ש-M4 היא לא סדאן ובטח לא בגרסת GTS - זה לא סתם גרסה משודרגת קלות. אם וכאשר תצא גרסה מקבילה של התלתן (קופה בגרסת מסלול שרשאית לנוע על כביש ציבורי) נוכל להשוות.

 

לגבי הנהג, זה לא שאני מזלזל, פשוט כפי שרואים בסרטון הנהיגה לא בדיוק נקייה ומדוייקת.

 

מה שיש לך להשוות זה יחס של משקל מול כוח סוס.

 

בקיצור, גרסת ה-GTS ממש לא רלוונטית. לכל היותר אתה יכול להשוות בין M4 לתלתן (למרות שגם זה לא ממש הוגן).

 

 

לא צריך לחכות, זה פורסם בגוף הסרטון - מדובר על תלתן אוט'.

 

אין לך מושג איזה מיפוי יש לרכב הזה, לדעתי יש לו הרבה יותר כוח סוס ממה שהנתונים אומרים.

מהירות הפניה שלו ממש לא מהירה אבל המהירות ״בישורות״ על גבול הלא הגיוני לרכב סטנדרטי.

 

 

אני אישית מאוד נהנתי מהווידאו והנהג נוהג לדעתי מדהים!

 

נ.ב

עדיין הייתי קונה M3 ולא אלפא

עריכה אחרונה על ידי MORAN GOT
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2254 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...