Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מומנט כזה צריכה GMC סוואנה, לא מכונית עם קונוטציות ספורטיביות.

מכונית כמו הג'וליה צריכה מנוע שרץ היטב במעלה הסל"ד, כמו ה V6 הנפלא שהיה ב 164, ולא מנוע שגומר את הסוס ב 4,500 סל"ד ולאחר מכן מת.

וגם לג'וליה דיזל יש תגובת דוושה איטית וצליל לא נעים, בדיוק כמו לכל מכונית בעולם עם מנוע דיזל.

גרסת ה-280 כ"ס בנזין תקבל מעל 40 קג"מ וגרסת ה-350 כ"ס בנזין עוד יותר, שלא לדבר על התלתן.

 

50% ואולי יותר מכלל המכירות של הג'וליה באירופה יהיו דיזל. לא הייתי מזלזל.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין פה עיניין של זלזול, אלא של העדפה.

אני, אישית, לא אוהב מנועי דיזל, למרות השיפור המטאורי שעברו בעשורים האחרונים.

אם חבל על משהו בג'וליה, זו העובדה שמנוע ה V6 הנפלא (בוסו), שללא ספק היה ה V6 הטוב בעולם, כבר אינו איתנו.

אני זוכר את הצליל המשגע שלו, בייחוד ב 164, וזה כל כך מתאים למכונית כזו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מומנט כזה צריכה GMC סוואנה, לא מכונית עם קונוטציות ספורטיביות.

מה סידני שלבי אמר לגבי מומנט? זה מה שמנצח את התחרויות. ואם כבר, בשביל סוואנה זה מעט מידי מומנט, יש לה בסביבות 60קג"מ.

 

 

 

וגם לג'וליה דיזל יש תגובת דוושה איטית וצליל לא נעים, בדיוק כמו לכל מכונית בעולם עם מנוע דיזל.

נהגת על ג'וליה דיזל? כי זה ממש לא נכון. דיזלים מודרניים מגיבים מהר מאוד. למשל אצלי 2.0TDI מתפס מהר מאוד בסל"ד כשרוצים בהילוכים הנמוכים.

 

מכונית כמו הג'וליה צריכה מנוע שרץ היטב במעלה הסל"ד, כמו ה V6 הנפלא שהיה ב 164, ולא מנוע שגומר את הסוס ב 4,500 סל"ד ולאחר מכן מת.

כל אחד והעדפות שלו. בעיני: מי צריך 4500סל"ד. אני רוצה מנוע מגיב מהר ללחיצה בלי צורך להוריד הילוכים, מה שמאפשר תמרון זרזיז - זה דורש תאוצות ביניים חזקות - זה בדיוק הצד החזק של הדיזל עם מומנט בריא. אני רוצה אלפא ולא רוצה לראות סל"ד גבוה.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה עיניין של זלזול, אלא של העדפה.

אני, אישית, לא אוהב מנועי דיזל, למרות השיפור המטאורי שעברו בעשורים האחרונים.

אם חבל על משהו בג'וליה, זו העובדה שמנוע ה V6 הנפלא (בוסו), שללא ספק היה ה V6 הטוב בעולם, כבר אינו איתנו.

אני זוכר את הצליל המשגע שלו, בייחוד ב 164, וזה כל כך מתאים למכונית כזו.

מבחינת העדפה, אני איתך. אני גם בטוח ש-RK מעדיף את האופי של מנוע בנזין טוב, אך יש שיקולים נוספים.

 

אני בכל מקרה מעדיף בנזין.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה עיניין של העדפה; אני רוצה באלפא מנוע שמטפס ל 7,000-8,000 סל"ד בקלילות ומשמיע צליל ערב.

ובעידן הגדישה הממוחשבת, גם המומנט יהיה בריא.

בלי לנהוג בג'וליה דיזל, אני יכול להגיד לך שהעליה בסל"ד תהיה איטית, כנ"ל גם תגובת הדוושה וחיתוך הסל"ד לאחר שיא ההספק יהיה חד ופתאומי.

זה אופיו של מנוע דיזל, ואי אפשר לשנות אותו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שלא נהגתי על הדיזל של ג'וליה. אצלי למשל שיא ההספק ממש לא פתאומי וממש לא חיתוך חד. אני מקבל את ההספק המירבי ב3500~4000סל"ד. ובדיזל באמת שאין שום צורך או טעם לתפס מעבר לזה.

אצלי ב3000סל"ד רק נפתחות מצערות של 4 שסתומי יניקה נוספים ומקבלים דחיפה נוספת בכל מהירות.

 

אני ממליץ לך לנהוג על דיזל מודרנית ולראות איך הסל"ד מתפס במהירות. הדבר היחיד שיכול להגביל מהירות עליה בסל"ד של דיזלית מודרנית זה רק יחסי העברה. אבל בגירים עם הרבה הילוכים זה כבר מזמן עבר מן העולם.

 

עריכה:

חן אגב, באלפא טורבו מודרנית לא תקבל מנוע שמטפס ל8000סל"ד, המקסימות יהיה בסביבות כ6,000. עם טורבו לעלות מעבר לזה די מאתגר.

 

בשביל ג'וליה אני מוכן יהיה בשלב מסויים להתפשר וללכת על בנזין אם לא יהיה דיזל זמין. אבל רק בגלל שיש לה הנעה אחורית שבגללה אני מוכן לסבול מנוע בנזין עם כל המגרעות שלו (צריכה, אורך חיים לאומת הדיזל, הצורך לעלות בסל"ד ועוד).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על הרבה דיזלים מודרניים, כולל מרצדס וב.מ.וו, ובכולם מנוע הדיזל התנהג כמו מנוע דיזל, לטוב ולרע.

לדעתי, במכונית עם זיקה ספורטיבית כמו הג'וליה, מנוע בנזין טוב יתאים יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, מנועי הדיזל איטיים בטיפוס בסלד בעיקר בגלל חלקי פנים (בוכנות/ טלטלים/ קרנק) כבדים מאוד ובהתאם, בכדי לאזן את המנוע, גלגל תנופה כבד מאוד. מנועי דיזל ספורטיביים מיוצרים היום מסגסוסוגות מודרניות ושוקלים מעט מאוד יותר ממנוע מקביל בנזין ובהתאם, מדלגים מעלה, מטה במעלה הסל"ד כמו איילות.

 

אין שום סיבה אמיתית שמנוע דיזל מודרני לא יתאים כמו כפפה ליד במכונית ספורטיבית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה סידני שלבי אמר לגבי מומנט? זה מה שמנצח את התחרויות. ואם כבר, בשביל סוואנה זה מעט מידי מומנט, יש לה בסביבות 60קג"מ.

 

סידני שלבי? נשמע כמו שם של שחקנית פורנו :roll:

 

התכוונת ל carroll shelby. יחי ההבדל הקטן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, מנועי הדיזל עלים בטיפוס בסלד בעיקר בגלל חלקי פנים (בוכנות/ טלטלים/ קרנק) כבדים מאוד ובהתאם, בכדי לאזן את המנוע, גלגל תנופה כבד מאוד. מנועי דיזל ספורטיביים מיוצרים היום מסגסוסוגות מודרניות ושוקלים מעט מאוד יותר ממנוע מקביל בנזין ובהתאם, מדלגים מעלה, מטה במעלה הסל"ד כמו איילות.

 

אין שום סיבה אמיתית שמנוע דיזל מודרני לא יתאים כמו כפפה ליד במכונית ספורטיבית.

אין חיה כזו.

מנועי דיזל מודרניים עובדים ביחס דחיסה משולש מזה של מנוע בנזין, וכל הסגסוגות האלו יתפרקו תוך שניות לשבבים קטנטנים..

גם מנועי הדיזל הכי מודרניים שוקלים 50% יותר ממנועי בנזין מקבילים.

גם בעוד 70 שנה מנועי הדיזל יהיו כבדים וחסונים משמעותית (מאד) ממנועי בנזין, כל זמן שהם יצטרכו לדחוס אוויר כפעימת עבודה שלהם.

וזה גם מכתיב את אופי הפעולה שלהם.

לא טענתי שזה טוב או רע, זה פשוט שונה, זה הכל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

favorite 1 צודק, טעות שלי :oops:

 

מנועי דיזל מודרניים עובדים ביחס דחיסה משולש מזה של מנוע בנזין, וכל הסגסוגות האלו

לבמוו יש מנועי דיזל אלומיניום שבהרבה חלקים יש אוניפיקציה עם מנועי בנזין. זה הטרנד החדש שלהם.

יחס דחיסה משולש? מנועי טורבו מודרניים עובדים על 1:12 (רק למנועי ביצועים גבוהים במיוחד לעיתים יש יחס דחיסה נמוך יותר ו1:8.5 זה כבר ממש נדיר) ומנועי דיזל 1:17~1:19. זה לא ממש יחס משולש.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין חיה כזו.

מנועי דיזל מודרניים עובדים ביחס דחיסה משולש מזה של מנוע בנזין, וכל הסגסוגות האלו יתפרקו תוך שניות לשבבים קטנטנים..

גם מנועי הדיזל הכי מודרניים שוקלים 50% יותר ממנועי בנזין מקבילים.

גם בעוד 70 שנה מנועי הדיזל יהיו כבדים וחסונים משמעותית (מאד) ממנועי בנזין, כל זמן שהם יצטרכו לדחוס אוויר כפעימת עבודה שלהם.

וזה גם מכתיב את אופי הפעולה שלהם.

לא טענתי שזה טוב או רע, זה פשוט שונה, זה הכל.

אז כדאי שתכיר את מנועי הסקייאקטיב2 שמאזדה מפתחת.

 

http://www.autoblog.com/2014/01/08/mazda-skyactiv-2-engine-hcci/

 

http://www.motortrend.com/news/mazda-skyactiv-2-engines-to-feature-hcci-tech-debut-by-2020/

 

מדובר על יחס דחיסה של 1:18, כאמור במנוע בנזין אטמוספרי.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה די הרבה עוינות כלפי הג'וליה בשרשור הזה. החל מכפתורים שלא מכפתרים כראוי וכלה ב-כל תחום אחר.

 

ראבק חברים, האם גיוון בסגמנט הזה הוא דבר ככ בזוי בעיניכם?

האם לא כולנו מתלוננים כל הזמן על כך שהאופק המוטורי מצטמצם לכדי יצרן וחצי?

 

האלפא הזו לא טובה מספיק בישביל באגירה/ 504L/פאלו? מצוין. שיקנו אוטו אחר.

לא טובה מספיק בישביל ישראל ישראלי? אחלה.

 

למרות ספקותיכם היצרן קיים, ומוציא מכונית חדשה. בשעה טובה - ובהצלחה.

כולנו יודעים שהיא תחליד ושהחשמל פסולת, ושהפנסים הראשיים חלשים כי ההארקות לא מחוברות טוב, והאוטו עשוי ממכונות כביסה ממוחזרות/ פח רוסי שעמד בנמל - מה שתרצו חברים.

 

הג'וליה 'קיימת, יוצאת לשוק. איחלתי לחייל בהצלחה.

 

ממש לא עוינות. אם תקרא לאורך השרשור, תגלה דווקא סימפטיה מכיוון "השלישיה" שסימנת - ותקווה שהרכב יצליח.

 

גיוון? בתור אחד שממש לא גרופי של מותגים/מוצרים מארץ מסויימת/סגמנטים אני הכי בעד. אילו רק המכונית היתה מיוחדת למראה, הייתי עוד יותר בעד.

 

א ב ל, כשהשרשור הזה מתרומם מרוב הייפ וקריאות תיגר על כל השוק - ועוד על מוצר שעדיין לא הוכיח את עצמו מעבר למבחנים ראשוניים, מישהו צריך לאזן את כל הפלברה.

 

האם זה הופך אותי לעוכר שמחות מבחינתך? מבחינת עוד כמה אלפיסטים? מצטער, אבל אחיה עם זה :wink:.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...