Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Cuore Sportivo, ה1.75 נשמע מעולה, ללא ספק, אבל 4C זה סופר קאר (עם מערכת פליטה קצרה במיוחד, מה שלא אפשרי ברכב עם מנוע קדמי).

 

RK, מה הקשר לאלפא האמיתית האחרונה? אני כתבתי על הקשר לטורבו.

כרגע, מערכת פליטה עכשיו מה שמציעה זה בעיקר בס ולא שיר בסל"ד גבוה.

תקשיב לזה למשל:

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה נובע בין היתר מכך, שגם המתמחר גולש באתר ומזהה את ההייפ שהרכב מעורר.

 

הרי ישנם כאן כאלה שסבורים שהרכב שווה כל מחיר שידרש בעבורו.

 

אז לשלב ראשון הוא ינסה להשחיל אותם ורק אחר כך להוריד מחיר ולפנות אל הקהל הרחב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לשלב ראשון הוא ינסה להשחיל אותם ורק אחר כך להוריד מחיר ולפנות אל הקהל הרחב.

"להשחיל", כמה זה בש"ח להערכתך?

 

ובמידה והסטוק הראשון נמכר במחיר גבוה מהמשלוחים הבאים ובכך מגדיל את ההכנסות של המוכר, האם זה טוב או רע?

 

 

 

Cuore Sportivo, ה1.75 נשמע מעולה, ללא ספק, אבל 4C זה סופר קאר (עם מערכת פליטה קצרה במיוחד, מה שלא אפשרי ברכב עם מנוע קדמי).

המנוע מותקן גם בג'ולייטה וולוצ'ה (תלתן עד לאחרונה) ואמנם הצליל לא ברמה של 4C אך עדיין מעולה.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדיין רומן, לא תזכה לרכוש אותו וחבל שכך!

 

פאלו,

אני מבין מאיפה אתה בא, רק לא מסכים איתך.

בזמנו שנאתי את מהפכת ה 16V, למרות שהיא נתנה למנועים הרבה יותר סל"ד וטיפוס הרבה יותר מהיר במעלה הסקאלה, היא גם גנבה לנו את המומנט שמנוע 8V זהה נתן.

 

כ"ס וסל"ד גבוהה זה נהדר אבל גם למנוע ט"ד מודרני בעל אופי ספורטיבי יש יתרונות מוטורים גדולים מאוד (שלא לדבר על לחזור מסשן התגרזנות עם צריכת דלק ממוצעת של 1:16).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"להשחיל", כמה זה בש"ח להערכתך?

 

ובמידה והסטוק הראשון נמכר במחיר גבוה מהמשלוחים הבאים ובכך מגדיל את ההכנסות של המוכר, האם זה טוב או רע?

 

 

 

זה טוב למוכר לטווח קצר, לזמן ארוך יותר קצת פחות טוב כי מרירות מסוימת תתפתח באופן טבעי אצל אלה שהושחלו.

 

אתה בטח יודע שאהבה ושנאה הם רגשות קרובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך להתבטא בעדינות... מרשים לי את התחת, כל המומנט הזה.

נהגתי ב-Audi דיזל עם טורבו או שניים... יופי, סוחב ממש יפה. יופי. לילה טוב.

אלפא צריך לבוא עם מנוע ששר ורץ בטורים.

 

יש לך סיטרואן קקטוס לא?

אז איך אתה ככה דוגמטי? (מונית - אני עדיין לא מאמין שכך כתבת! אפילו אבא שלי כבר לא אומר כך חחח).

 

ממש לא אלפא 6 דיזל שזה באמת טעם נרכש אם לומר בעדינות.

 

במשך 6 שנים הייתה ברשותי פיאט דינו 2.0 משנת 68. (לא ה2.4 עם הבלוק ברזל - אין לי עניין בהן) אלא מנוע בעל הבלוק אלומינים שהכניסו לגוף של ברטונה במפעל של ברטונה למטרות הומולגציה (HOMOLOGATION).

הספק מרבי 160כס ב-7200 סלד

מומנט מירבי (לא זוכר את הנתון) ב-6000סלד.

 

אין ספק מנוע אגדה, מכונית אגדתית, אבל לא כל יום כל הזמן. זה מהר מאוד מתחיל לעייף.

מה שכן אין ספק שבגלל שאין היום מנועים כאלו, בעטיפה שכזו - מחירן של מכוניות אלו נמצא בעלייה מפני שההיצע מוגבל.

 

ונחזור לנושא - מנועי הדיזל האלו נהדרים, מאחל לך משמרת לילה במונית כזו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה טוב למוכר לטווח קצר, לזמן ארוך יותר קצת פחות טוב כי מרירות מסוימת תתפתח באופן טבעי אצל אלה שהושחלו.

 

אתה בטח יודע שאהבה ושנאה הם רגשות קרובים.

אוקיי, נניח. אז כמה זה יוצא לדעתך?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מ

החל מהזמן שאלפא עברו להזרקה, הסאונד כבר לא היה "זה" (זה = מנוע טוין קאם עם שני קרבורטורים כפולים או V6 במיוחד בדגם 12 שסתומים).

 

זה ממש לא נכון.

אפילו מנוע ה-T Spark נשמעו טוב בטורים גבוהים, והגיעו אליהם בשמחה, עד למנתק.

זה לא גרגור של קרבורטור, אבל זה טוב. ה-V6 בכלל נשמע מצויין.

 

(שלא לדבר על לחזור מסשן התגרזנות עם צריכת דלק ממוצעת של 1:16).

 

לדבר על צריכת דלק בשרשור של אלפא מתחדשת עם הנעה אחורית...

 

כוסומו הדלק.

קחו את הכסף, תנו מנוע שכיף להעביד אותו.

 

יש לך סיטרואן קקטוס לא?

 

כן.

קקטוס דיזל זה אחלה (למרות ששלי בנזין, כי יש מינימום ביצועים שאני לא יורד ממנו).

 

אין ספק מנוע אגדה, מכונית אגדתית, אבל לא כל יום כל הזמן. זה מהר מאוד מתחיל לעייף.

 

לא מתעייף. לא התעייפתי ולא מתעייף.

לא בקליאו ספורט, לא ב-WRX, לא בפיאט קופה... לא בשום אוטו עם מנוע כמו שמנוע צריך להיות בספורטיבית.

מה שמעייף זה מכוניות משעממות. זה מעייף.

 

בשביל זה יש קקטוס. שאם לא נוסע מהר, לפחות שיהיה נוח לנוח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, נניח. אז כמה זה יוצא לדעתך?

 

אין לי הערכה למעט הטענה שמכיוון שהרכב מכוון אל סדרה 3 ומכיוון שבארץ אלפא לא נהנית ממוניטין שמאפשר לה לגזור פרמיה גדולה מידי - אז האוטו צריך לכל הפחות להיות זול ב- 10% מול 3 מקבילה (מחיר סגירה מול מחיר סגירה - המחירון שבאולם לא מעניין אותי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנעד ההנחות קרוב כדי זהות - "הקרטל" עובד כאן די יפה. מכאן, שוב, המחיר עליו דיברו מקודם. מעיון בזה הרגע באתר ב.מ.וו. 320 בסיסית עולה 277, והטענה שלך (ולא רק שלך) מביאה אותנו ל-249, כשבאופן מעניין זה 9 מעל 318 בסיסית.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדבר על צריכת דלק בשרשור של אלפא מתחדשת עם הנעה אחורית...

זה רלוונטי לכל רכב יומיומי גם אם מחירו חצי מיליון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שהג'ולייטה מצאה מקומה מול שלושת הגרמניות ואפשר לבדוק מה פער המחירים שמאפשר זאת, הג'ולייה תמצא מקום הגיוני. זה מותג עם סקס אפיל וכנראה הג'וליה לא ממש בינונית בתכונותיה. ג'אנט וצבע יפה יהפכו אותה למושכת, תעלה 20K פחות מ BMW מקבילה ותצליח בצורה סבירה. תעלה 30-40K ותצליח לא רע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי הערכה למעט הטענה שמכיוון שהרכב מכוון אל סדרה 3 ומכיוון שבארץ אלפא לא נהנית ממוניטין שמאפשר לה לגזור פרמיה גדולה מידי - אז האוטו צריך לכל הפחות להיות זול ב- 10% מול 3 מקבילה (מחיר סגירה מול מחיר סגירה - המחירון שבאולם לא מעניין אותי).

והערכה זו מתייחס להשחלה או למחיר הרגיל שיבוא לאחר מכן?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניינו - לדגם ה-180 דיזל האוטומטי יש 46 קג"מ ב-1750 סל"ד. זה בדיוק מה שאני צריך בכבישים שאני אוהב.

מומנט כזה צריכה GMC סוואנה, לא מכונית עם קונוטציות ספורטיביות.

מכונית כמו הג'וליה צריכה מנוע שרץ היטב במעלה הסל"ד, כמו ה V6 הנפלא שהיה ב 164, ולא מנוע שגומר את הסוס ב 4,500 סל"ד ולאחר מכן מת.

וגם לג'וליה דיזל יש תגובת דוושה איטית וצליל לא נעים, בדיוק כמו לכל מכונית בעולם עם מנוע דיזל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...