Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ, דור II, שנת 2023 - שרשור מתגלגל - מעקב ארוך טווח


menir1

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, mcshmupi כתב:

האם אתה נהנה איתה יותר משמעותית בנהיגה יום יומית וכן בטיולים בכביש?

חד-משמעית כן.

 

בגדול, הברז הרבה יותר ׳חדה׳ וכמות הפידבק גדולה משמעותית. קל יותר ׳לשחק׳ איתה וכמו כן, החלקת זנב תחת כוח אפשר לקבל רק בהנעה אחורית....

המנוע של הפיג׳ו הוא מנוע מעולה, כמעט ללא השהיית טורבו מעל 2000 סל״ד, אך אני מעדיף את אופי הפעולה של מנוע אטמוספרי חזק. 

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 13.5.2024 בשעה 13:27, menir1 כתב:

- לא אוהב את הסאונד של הבוקסר ולא אוהב את העובדה שבנהיגה לא שומעים את המנוע. יש סאונד סינטטי שמושמע דרך הרמקולים, שהאמת שהוא לא נורא (למרות שהרבה קוטלים אותו), אבל לי אישית חסר סאונד טבעי. מתכנן להתקין מערכת פליטה מתישהו. חשוב יהיה לי שזאת תהיה מערכת תקנית אשר לא תדרוש ממני תעלולים כדי לעבור טסט (אין לי כוח לשטויות האלו).

התקנת? מצאת משהו "תקני" שיעבור טסט בקלות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ מאוד  על Borla s type. הופך את חווית השמע לגמרי. זה לא יפתור את בעיית מכונת התפירה מקדימה אבל זה ישדרג משמעותית את החוויה. המנוע הזה פשוט לא נשמע טוב 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, GTאי כתב:

התקנת? מצאת משהו "תקני" שיעבור טסט בקלות?

טרם, יש לי עומס גדול בעבודה עם לא מעט נסיעות, לא מאוד דחוף. 

לפני שעתיים, AK21 כתב:

ממליץ מאוד  על Borla s type. הופך את חווית השמע לגמרי. זה לא יפתור את בעיית מכונת התפירה מקדימה אבל זה ישדרג משמעותית את החוויה. המנוע הזה פשוט לא נשמע טוב 

האם צפויות בעיות בטסט? 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה שמן "מתאים למסלול"? כל שמן שעומד בדרישות היצרן מתאים לשימוש. במסלול אתה מגיע לטמפרטורת שמן גבוהה יותר מנהיגת כביש, אך במכונית הזאת (דור II) יש קולר שמן כך שאף פעם לא חציתי את ה-120 מעלות (אני גם לא מגיע לימי מסלול בעונה החמה).

 

בהחלט מעדיף שמן איכותי יותר (עם חבילת תוספות יותר למניעת שחיקה וכד'), אבל גם כך אני אחליף שמן לפחות כל 10K ק"מ. הבנתי שלאחרונה במוסך המרכזי של סובארו מציעים אופציה לשמן של MOTUL שעל פניו נראה עדיף מזה של OWS.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.5.2024 בשעה 15:28, farkash7 כתב:

ממה שהבנתי החשש מירידת לחץ בפניות ימינה קצת יצא מפרופורציה.
קודם כל כנראה שברכב סטוק עם צמיגים סטוק לא תצליח להפעיל מספיק כוח כדי לגרום נזק בפניות ימינה גם אם תיסע במסלול נאסקאר הפוך.
דבר שני אני בספק אם בהיצע המסלולים בארץ יש מקום שבו תוכל להביא את התופעה הנ"ל לכדי משמעות גם עם רכב לא סטנדרטי.

באופן אישי אני מעדיף להיצמד להוראות. לדאוג שהשמן נמצא בטווח הנורמלי. כל מני גורויים בכל מני פורומים הם לא הגורם המוסמך.

שמח שאתה נהנה מהרכב.
לפני שקניתי את הרכב חשבתי לעצמי שהוא יכול להיות אחלה דיילי ויש מצב שהרבה לקוחות היו מוכנים לשלם פנלטי בביצועים כדי שיוכלו לתדלק אותו בכל אוקטן שתמיד זמין.
עכשיו אני יודע שטעיתי. המקום של הרכב הזה הוא על המסלול, זה המקום שבאמת אפשר להנות ממנו. הוא מספיק נוח כדי ששני אנשים יוכלו לנסוע למסלול ולחזור ולהמשיך את היום בלי כאבי גב, אבל הוא לא ממש טוב לשום דבר אחר.
טיולי נהיגה? אני יכול לחשוב על רכבים אחרים שיהיו נוחים ופרקטיים יותר ויספקו לא מעט הנאה, כנ"ל דיילי ספורטיבי. הרכב הזה נבנה ע"י מישהו שרצה שינהגו בו חזק והתאמצו כדי להוציא ממנו את המיטב ואת זה אפשר לעשות רק על המסלול.
דעתי ודעתי בלבד.

 

 

אלא אם כן יש הבדל דרמטי בין דור 2 ל 1 זאת ממש לא ההתרשמות שלי, דווקא רכב כזה הרבה יותר מהנה לדיילי וטיולים מבערך כל רכב אחר בתקציבים האלה או מעל (הוט האצ׳ים למיניהם או כל מני בימריות) דווקא כי הוא לא חזק מדי, המגבלות לא מאוד גבוהות, המתלים שלו נוחים ולא מענישים, לא קשה להרגיש את הרכב בכל מהירות בניגוד להוט האצ׳ים שמרגישים לרוב כמו רכב משפחתי סטנדרטי עם יותר כוח שם באמת צריך מסלול לדחוף אותן כדי לקבל מהן מספיק הנאה שהיא לא מהירות בקו ישר. פה זה מאוד נגיש וקל, לפחות כשהוא סטוק ללא שיפורים קיצוניים.

 

דווקא ניכר שסובארו כמו מאזדה עם המיאטה מייעדים אותו כרכב כיפי לכביש לפני כל דבר, לשם הוא מיועד כסטוק.

 

מה שנחמד בברז זה שהיא יותר מוכנה כסטוק לביקור ארעי במסלול מאשר המאזדה, אם היינו מדמיינים ציר שבצידו השמאלי מסומן מכונת מסלול ובצד הימני רכב דיילי ספורטיבי אז הברז כנראה היתה יושבת באמצע בעוד המיאטה סטוק היתה קרובה יותר לרכב ספורטיבי דיילי, אבל הברז ממש לא מכונה קיצונית שלא ניתן להנות ממנה מחוץ למסלול, רחוק מזה. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים כאן קיבלו הצעות שונות בתקופות שונות.
יכול להגיד לך שלקחתי הצעות ביוני 2023 ובספטמבר 2023. אותו נהג, אותו עבר, אותה חברת ביטוח. היה הבדל של כמעט 2000 שקלים בין ההצעות.
לפי ההצעה שקיבלתי בספטמבר המחיר הגיוני - היא הייתה מעט זולה יותר ממה שציינת. כל נהג מעל גיל 36. הגבלת נהגים כשאני לקחתי את הביטוח חסכה 300~ שקלים -> לדעתי מיותר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, GTאי כתב:

שאלה לבעלי ה BRZ - האם עלות ביטוח של 8,500 +1500 לBRZ חדשה לנהג יחיד מעל 40 ללא עבר היא הגיונית? 

נשמע סביר, זאת הצעה שקיבלת מAIG עם ההטבה של סמלת?

לפי מה שראיתי בקבוצות זה מתחלק ככה:

דור ראשון - 7+ 

דור שני - 10+ וגם כאלה שקיבלו הצעות של 20+ (אבל יכול להיות שחלקם גם נהגים צעירים).

אני משלם על דור ראשון 7200.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי FlicK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן אנשים שמשלמים 7+ על דור שני.
חלקם בני אותו גיל כמו GTאי וכמוני.
לדעתי ההבדל הוא בעיקר בעיתוי, מתי נעשה הביטוח. כפי שאמרתי לקחתי הצעה פעמיים, ביוני ובספטמבר וההבדל במחיר היה 2000~ שקלים.
יש אנשים שכבר חידשו, מעניין לשמוע מהם אם הייתה עליה במחיר, כמה הם שילמו וכמה הם משלמים היום.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, FlicK כתב:

נשמע סביר, זאת הצעה שקיבלת מAIG עם ההטבה של סמלת?

לפי מה שראיתי בקבוצות זה מתחלק ככה:

דור ראשון - 7+ 

דור שני - 10+ וגם כאלה שקיבלו הצעות של 20+ (אבל יכול להיות שחלקם גם נהגים צעירים).

אני משלם על דור ראשון 7200.

 

 

 

 

קיבלתי גם הצעה לא מ AIG של 53, ללא חובה.

אני לא טועה במספר :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חידשתי לפני כחודש וחצי. AIG שלחו לי הצעה לחידוש ב-1000 ש"ח יותר ממה ששילמתי שרכשתי את המכונית. כשראו שלא חידשתי, התקשר אלי נציג. סיפר לי סיפור שביטוח החובה התייקר בכמעט 1000 ש"ח, כי אין מערכות בטיחות. שאלתי אותו, אם כך מדוע שקניתי את המכונית הנושא לא עלה? הרי במכונית מותקנת מובילאיי. מיד המחיר נחתך חזרה וסגרתי על 6200 ש"ח חובה + מקיף. 

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, menir1 כתב:

מי המחיר נחתך חזרה וסגרתי על 6200 ש"ח חובה + מקיף. 

תאמין לי יש לך מזל :-) 

אני מנסה לחפש לאוטו של אמא שלי (סטוניק 2020 1.4) ביטוח חובה ומקיף, ולא מצליח למצוא משהו פחות מ 5000-5400 ש"ח עם דרישה לאיתוראן.... ואתה עם רכב שלא נרחיב על הסיכונים והפוטנציאל הסתבכות איתו - משלם מחיר הגיוני סה"כ (זול אפילו).
שנה שעברה המחיר היה זול בהרבה (עשתה ביטוח לפי קילומטרים כי האוטו בקושי זז) ובלי שום דרישה למיגון מיוחד, השנה גם המחיר נהיה פסיכי וגם הדרישות מיגון (זה רכב של 75K ש"ח במחירון לוי יצחק, 83K משוקלל).

 

  • מבאס 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על ה-208GTi שילמתי מחיר מגוחך של 3200 ש"ח מקיף וחובה, יותר זול משמעותית מהייטי שהייתה לי קודמת. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...