Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את התיאוריה שלי קשה ליישם.

הנהג של הבמוו מיישם אותה דווקא די בול. יכול להיות שהסיבה לזה נובעת שהרבה יותר קל לנהוג את הבמוו ככה, ובשביל להוציא את אותו זמן מהאלפא צריך לעבוד קשה יותר.

יכול להיות שמאוד מאוד קשה לנהוג את האלפא נקי בקצב הזה, אבל אם תצליח, תהיה מהיר יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אה, מילברוק, MIRA, או כל מסלול אחר שנועד ספציפית לבחון רכבים חדשים.

 

אף מסלול אחר בעולם לא בוחן ומאתגר רכבים בתנאים הכי דומים לנהיגת כביש כמו הנורדבורג.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסרטון של הM4 גורם לי לתהות אם יצרני רכב מורחים דבק סופר גלו על הצמיגים לפני תחילת ההקפה. WTF? היא נראית דבוקה לכביש ברמת הפלייסטיישן. כאילו תלחץ גז ותסובב את ההגה ואנחנו נדאג לשאר.

האלפא נראית נהדר ברינג. ממש אהבתי את הסרטון. זו תלתן סטנדרט?

 

אני לגמרי רואה איך נהג טוב ומדויק יעדיף את בימרית על מסלול. אחיזה אינסופית.

לי תארזו אלפא ותנו לי לריב עם ההגה :lol:

[דברים שלעולם לא חשבתי שאכתוב].

 

האמת, תנו לי דייהטסו סיריון אוטומט אבל קחו אותי לרינג. אני צריך להיות שם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-GTS בהשוואה לרגילה: הפחתת משקל, שיפורי מנוע משמעותיים, צמיגי Cup 2, מתלי KW ועוד ועוד. זהו רכב מסלול ייעודי. כל זה הופך את הביצוע של הג'וליה לעוד יותר מרשים.

 

ברור שאם תיקח תלתן ותעביר אותה "טיפול" דומה לזה שעברה M4 בדרכה להפוך ל-GTS, גם היא תתנהג כמו רכב מסלול (ניחוש שלי, לא יעבור זמן רב מדי עד שזה יקרה).

 

בכל אופן, יש כאן גם הבדלים בין סגנונות הנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשורה התחתונה, להערכתי, ניתן לגלח שם עוד כמה שניות ולהביא את התוצאה לאיזור ה-7:20/25.

 

.Highly unlikely

 

עם כל הכבוד לג'וליה תלתן, 7:20 זה בטריטוריה של 991GT3-RS ופרארי 488GTB.

 

בתוצאות נמוכות כאלה, כל חצי שניה שקוזזה היא חתיכת הישג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.Highly unlikely

 

עם כל הכבוד לג'וליה תלתן, 7:20 זה בטריטוריה של 991GT3-RS ופרארי 488GTB.

 

בתוצאות נמוכות כאלה, כל חצי שניה שקוזזה היא חתיכת הישג.

ידוע לך הזמן של ה-488?

 

בכל אופן, אולי אני קצת אופטימי מדי, אבל לדעתי כן יש שם כמה שניות טובות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסרטון של הM4 גורם לי לתהות אם יצרני רכב מורחים דבק סופר גלו על הצמיגים לפני תחילת ההקפה. WTF? היא נראית דבוקה לכביש ברמת הפלייסטיישן. כאילו תלחץ גז ותסובב את ההגה ואנחנו נדאג לשאר.

האלפא נראית נהדר ברינג. ממש אהבתי את הסרטון. זו תלתן סטנדרט?

 

אני לגמרי רואה איך נהג טוב ומדויק יעדיף את בימרית על מסלול. אחיזה אינסופית.

לי תארזו אלפא ותנו לי לריב עם ההגה :lol:

[דברים שלעולם לא חשבתי שאכתוב].

 

האמת, תנו לי דייהטסו סיריון אוטומט אבל קחו אותי לרינג. אני צריך להיות שם.

 

השקיעו המון אווירודינמיקה בGTS כדי ליצור את האחיזה הזו

ליפ של 10 ס"מ מקדימה וכנף של מטוס קרב

כמובן לא רק אלה, אבל כמות הדאון פורס שזה מייצר גורם לרכב להרגיש על מסילות

 

אגב, שימו את הסרטונים של האלפא וה M4 אחד ליד השני כשהם מתחילים מאותו המקום, חוויה לראות רכב מסלול רגוע על הכביש, מול רכב משפחתי עם מתאבד שיעי בתוכו

אני לא חושב שהמתלים והכסא באלפא מאפשרים לנהוג באלפא בצורה רגועה, הבנאדם כמעט על שם מהמושב

ב GTS יש באקטים, כלוב ומלא אווירודימינה

יחי ההבדל הקטן.

עריכה אחרונה על ידי elik0

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ זו דעתך, אבל אי אפשר להתכחש למציאות - רואים שהוא עושה טעויות פה ושם. שנייה פה, שנייה שם ויש לך כבר כמעט 10 כאלו.

 

בנוגע למפרט, אתה לא צריך להסביר למה הוא התכוון, זה ברור. אך כאמור, פורסם באופן רשמי כי מדובר על תלתן אוט' סטנדרטית.

 

נ.ב. באמת רשמת "נוסע בו פאקינג 250 קמ"ש"?!

 

א. כנראה יש לך עיני נץ אם אתה מזהה טעויות פה ושם של שנייה פלוס. פשוט לא אפשרי לראות מוידאו כזה טעויות שאפשר לחבר אותן לכדי כמות זמן שעושה שכל שהוא הפסיד. לראיה, שחק GT5 ברינג עם מכונית דומה, עשה איזה עשר הקפות ואני אומר לך שאתה לא תדע להעריך כמה הפסדת בכל פנייה (אלא רק אם אתה באמת אשף רינג). מעבר לזה, עשר שניות הפרש ברינג זה הבדל מאוד משמעותי כשמדובר באותו נהג על אותו הרכב. שאל את מורן.

ב. עזוב שהיא "סטנדרטית" - איזה צמיגים שמו ומה היה מצבם בזמן ההקפה.

ג. סליחה, אבל היית ברינג? אתה יודע כמה מפחיד זה לנסוע 250 במקומות שבהם אפשר פיזית להגיע ל-250? (עם הרכב המתאים) כי אני יכול להגיד לך - בנאדם שמרשה לעצמו לנסוע ככה מכיר גם את המסלול וגם את הרכב מ-מ-ש טוב. סלח לי, אבל הטענה ש"אם היה לו יותר זמן עם האוטו הוא היה מצליח יותר" היא המגוחכת פה.

 

גם ההנחה שנהגי הניסוי של החברות השונות הם כולם ברמה זהה של נהיגה ושהם באמת מצליחים לנהוג את ההקפה המהירה ביותר האפשרית על ידי נהג בשר ודם באשר הוא - היא הנחה מאוד מרחיקת לכת, לטעמי.

 

אני לא בטוח. במרבית המקרים מדובר בנהגי מירוצים, ובכל המקרים מדובר בנהגים שמכירים את הרינג פרפקט. אתה לא יכול לעשות זמני שיא מבלי להיות אשף רינג. במצב כזה, ההפרשים בין נהגים שונים על מכוניות דומות יהיו שניות בודדות גם לאורך הקפה של 21 ק"מ. אני משווה לצורך העניין (השוואה לא מדויקת כמובן) למירוצי GT במסלול כמו ספא שהוא שליש מהאורך. 20 הנהגים הראשונים בקוואליפיינג הם בטווח של פחות משנייה על הקפה של 2:20. תכפיל פי 3 בשביל המרחק ותוסיף ריפוד של פי 2 - עדיין תראה תוצאות מאוד צמודות (שוב - בהנחה ומדובר ברינג ריק, ללא מכוניות).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. כנראה יש לך עיני נץ אם אתה מזהה טעויות פה ושם של שנייה פלוס. פשוט לא אפשרי לראות מוידאו כזה טעויות שאפשר לחבר אותן לכדי כמות זמן שעושה שכל שהוא הפסיד. לראיה, שחק GT5 ברינג עם מכונית דומה, עשה איזה עשר הקפות ואני אומר לך שאתה לא תדע להעריך כמה הפסדת בכל פנייה (אלא רק אם אתה באמת אשף רינג). מעבר לזה, עשר שניות הפרש ברינג זה הבדל מאוד משמעותי כשמדובר באותו נהג על אותו הרכב. שאל את מורן.

ב. עזוב שהיא "סטנדרטית" - איזה צמיגים שמו ומה היה מצבם בזמן ההקפה.

ג. סליחה, אבל היית ברינג? אתה יודע כמה מפחיד זה לנסוע 250 במקומות שבהם אפשר פיזית להגיע ל-250? (עם הרכב המתאים) כי אני יכול להגיד לך - בנאדם שמרשה לעצמו לנסוע ככה מכיר גם את המסלול וגם את הרכב מ-מ-ש טוב. סלח לי, אבל הטענה ש"אם היה לו יותר זמן עם האוטו הוא היה מצליח יותר" היא המגוחכת פה.

 

 

 

 

א. אני ממש לא היחיד.

 

ב. הצמיגים של התלתן הם צמיגים יעודיים של פירלי ולמיטב הבנתי זה מה שהיה שם.

 

ג. הטענה של ה-250 מגוכחת. לחלוטין. כאילו מה באת להראות כאן? שהוא נסע מהר? ברור שהוא נסע מהר. מה זה מהר, טירוף - הקפת שיא בכל זאת. רק שזה לא העניין פה.

 

זה שהוא מכיר את המסלול זה ברור, גם ברור שהוא מכיר את הרכב - זה לא שהוא עלה על הרכב פעם ראשונה ועשה 7:32 ברינג - אבל עדיין, הנהיגה פה היא לא מדוייקת בסגנון של מה שניתן לראות בסרטון של M4 GTS.

 

השערה אחת היא שהוא בכל זאת לא נסע מספיק על הרכב כדי להכיר אותו inside out.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח. במרבית המקרים מדובר בנהגי מירוצים, ובכל המקרים מדובר בנהגים שמכירים את הרינג פרפקט. אתה לא יכול לעשות זמני שיא מבלי להיות אשף רינג. במצב כזה, ההפרשים בין נהגים שונים על מכוניות דומות יהיו שניות בודדות גם לאורך הקפה של 21 ק"מ. אני משווה לצורך העניין (השוואה לא מדויקת כמובן) למירוצי GT במסלול כמו ספא שהוא שליש מהאורך. 20 הנהגים הראשונים בקוואליפיינג הם בטווח של פחות משנייה על הקפה של 2:20. תכפיל פי 3 בשביל המרחק ותוסיף ריפוד של פי 2 - עדיין תראה תוצאות מאוד צמודות (שוב - בהנחה ומדובר ברינג ריק, ללא מכוניות).

 

זו באמת השוואה לא מדויקת.

 

קודם כל, מידת האחידות בזמנים בין נהגים משתנה ממסלול למסלול. בדרך כלל, ריבוי של פניות אטיות ושל פניות רודפות מדגישים יותר הבדלי סגנון, שהרי כמעט ואין הבדלי סגנון בפניות מהירות.

 

מעבר לכך, בנהיגה תחרותית יש יותר אחידות כי רוב הזמן הנהגים שומרים על רזרבה מכובדת ונוהגים בקצב שאיננו מאתגר אותם כנהגי מירוצים מקצועיים.

 

אחרי הכל, במירוץ אתה צריך לשמור על ריכוז (וכוח) למספר רב של הקפות, להיות מוכן למהלכים של נהגים אחרים ואתה גם לא רוצה לטחון צמיגים, אז אתה נותן 100% רק כדי לעקוף או למנוע עקיפה.

 

כאן יש לנו נהגים שמנסים לבצע את ההקפה האופטימלית, או שלוש הקפות במונחים של מסלול מירוצים רגיל. זה הישג לא טריוויאלי גם לאלוף פורמולה-אחת בשיא אונו ויש יותר מקום לטעויות והפרשי זמנים.

 

מה גם שבנהיגה תחרותית כולם נמצאים על המסלול באותו זמן אז אתה יודע שהתנאים הסביבתיים (טמפרטורה, רוח) זהים. בנרבורגרינג מספיק שנשרה קצת יותר שלכת על המסלול וזה משחק שונה....

 

ועוד לא דיברנו על אחידות בין מכוניות, שהיא לכאורה גדולה יותר במירוץ (בשל התקנות) לעומת בין המכוניות השונות מאוד זו מזו שנבחנות בנרבורגרינג, ועוד מרכיבים.

 

אני לא מתיימר להעריך כמה זמן הנהג המצולם איבד. זו שאלה לא קלה גם למהנדס מירוצים עם מכשור מלא. אבל וודאי הוא שההקפה שלו לא היתה ההקפה האופטימלית.

 

נכון שטווח הסטיה בזמנים כנראה לא קולוסלי, אבל מצד שני כיום גם ההבדלים בין הזמנים שמכוניות שונות עושות בנרבורגרינג הם לא גדולים....

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל עדיין, הנהיגה פה היא לא מדוייקת בסגנון של מה שניתן לראות בסרטון של M4 GTS.

 

השערה אחת היא שהוא בכל זאת לא נסע מספיק על הרכב כדי להכיר אותו inside out.

 

שוב, אתה מבסס את ההצהרה שלך שהנהיגה לא מדויקת על כרעי תרנגולת - ההנחה שלך שאתה יודע להבחין בכך דרך סרטון וידאו. ומההצהרה הבעייתית אתה משער שהוא לא נסע מספיק על הרכב, שזו השערה בעייתית לא פחות כי ברור לך שמדובר בבנאדם שזו העבודה שלו והוא מקצוען שיותר מה שהוא עושה.

 

אגב, ה-M4 GTS היא הרבה יותר מוכוונת מסלול מהאלפא, כך שהגיוני שהנהיגה בה תהיה חלקה יותר. שוב אני שולח אותך לשחק GT5 או GT6 ולבדוק את ההשפעה של כיול מתלים או צמיגים על אופן הנהיגה. עם צמיגים יותר מוכווני מסלול אתה תראה שהנהיגה חלקה, ועם צמיגים פחות דביקים תשים לב שהרכב "משחק" הרבה יותר.

 

אני לא מתיימר להעריך כמה זמן הנהג המצולם איבד. זו שאלה לא קלה גם למהנדס מירוצים עם מכשור מלא. אבל וודאי הוא שההקפה שלו לא היתה ההקפה האופטימלית.

 

נכון שטווח הסטיה בזמנים כנראה לא קולוסלי, אבל מצד שני כיום גם ההבדלים בין הזמנים שמכוניות שונות עושות בנרבורגרינג הם לא גדולים....

 

הכל טוב, וברור שאין כמעט דבר כזה "הקפה אופטימלית". בטח ברינג. הטענה שלי היא שההפרשים לא גבוהים כפי שנדמה, אפילו במסלול כמו הרינג. שוב - כשמדובר בנהגים שזו המומחיות שלהם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמת, סגנון הנהיגה מושפע מהרכב עצמו. אפילו משחק בכיול של אותו רכב יכול להוביל נהג להתאים את האופן שבו הוא נוהג. גם הבדלים במסלול ובתנאים (יבש מול רטוב, למשל) משנים את הסגנון.

 

אף אחד מהדברים הללו לא יהפוך נהג אגרסיבי מובהק לנהג חלק במובהק או להיפך - אבל אלו עדיין הבדלים שיש לתת עליהם את הדעת.

 

העובדה שהנהג המצולם מצא את עצמו נוהג בצורה הזו, אומרת על הרכב יותר מאשר זמן ההקפה כשלעצמו והיא אולי פרט המידע המעניין ביותר על חווית הנהיגה ברכב הזה.

 

איך פיטר אמר? יש רכבים שמערימים יותר קשיים לנהג שמנסה לנהוג אותם בצורה אופטימלית (קרי, חלקה ומדויקת). כנראה שהאלפא היא מהזן הזה.

 

עדיין, הנהיגה בסרטון אינה מושלמת, זה ברור.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת שינוי נושא:

אני עכשיו בברצלונה אז נכנסתי לסוכנות של אלפא רומיאו.

הייתה כאן אחת לבנה, קצת אכזבה אותי, חשבתי שהלבן יפה לה.

הרכב נראה טוב ומרשים, אבל כמו שכמה פה אמרו, לא נראה כמו אלפא, חוץ מהמשולש.

 

הכפתורים אכן לא מהודקים אם זה באמת משנה למישהו.

 

סה״כ המסקנה שלי זה שאני יחכה כשתגיע לארץ, לראות את האבזור והמחיר וכמובן לראות אותה בצבע אחר(נראה שמה שראיתי בסוכנות היא הכי פשוטה) ואז נחליט.

 

צירפתי סרטון קצר

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...