Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי סובארו, למה להוליך שולל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כחלק מ"המסע" שלי בחיפוש אחר רכבי הבא, חשבתי לבדוק את האימפרזה STI ואת הBRZ. (יודע שאין קשר בין הדגמים גם באופי וגם במחיר). הרמתי צלצול לסובארו בתחילת שבוע, חזרו אליי, הזמינו אותי לאירוע מכירות בשפיים. שאלתי (היות ושני הדגמים הללו לא בדיוק המשפחתיות הרגילות שלהם) האם הרכבים יהיו בתצוגה, נאמר לי ע"י הנציגה שיהיו ולא רק, אלא גם אוכל לנהוג עליהם. נהדר.

 

אתמול התקשרו אליי שוב להזמין אותי, וידאתי שוב שהרכבים שם - נעניתי בחיוב. נסעתי עד לשפיים (מרחק של כ-50 ק"מ +/-, בפקקים) רק כדי לראות שאין את הרכבים הללו בתצוגה והנציג בכלל הופתע כששאלתי אותו עליהם. כאילו באתי למקום ממש לא נכון אם אלה הרכבים שבהם אני מתעניין.

 

אז אחל'ה שירות - להזמין אדם להגיע למקום יחסית רחוק, לבזבז לי את הזמן שאצלי הוא מאוד יקר (לכן אני כמעט ולא עושה נסיעות מבחן למרות שהציעו לי כל מיני רכבים, ואני ממש לא מדבר על סובארו) אבל לנסוע לפאקינג סובארו רק כדי לראות כמה משפחתיות נוצצות - אחלה השקעה של הזמן שלי. שלא לדבר על דלק שבזבזתי. בקיצור זוועה.

נותן הרגשה של אנשים שמנסים למכור בקטע של למשוך אותי להגיע לשם, אם אני כבר שם אז אראה איזשהו רכב אחר ואז אולי אוהב ואקנה. אבל מה לי ולמשפחתיות? בקיצור טקטיקה שגויה לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נשמע לגמרי לא נעים אך אני לא חושב שהעניין נעשה בזדון.

הרי זה לא שהיית מגיע רואה שאין STI ואומר "אה, נעזוב את ה-STI ונרכוש אימפרזה רגילה".

לדעתי הנציג שהזמין אותך לאירוע המכירות לא ידע בעצמו מה הולך להיות שם, שזה חמור לכשעצמו,

אבל לא חושב שהייתה פה הולכת שולל מכוונת.

פורסם

שתי נציגות שונות עשו זאת. זה יותר מרגיש בקטע של "כן, כן, תבוא, תבוא". לא משנה מה אתה רוצה, לא משנה מה אתה מחפש, תבוא. להביא כמה שיותר לקוחות לשם "פרסום".

פורסם

לפי ההפתעה של הנציג בשפיים לגבי הsti,כניראה שהם באמת לא היו מיועדות להופיע שם וסתם נאמר לפותח השירשור שיהיו,כניראה מסוג של אולי יזמין משהו אחר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

או יותר פשוט - הנציגות במוקד הטלפוני קיבלו הוראה לשווק את אירוע המכירות.

מכיוון שרוב הסיכויים שהן לא באמת מצליחות להבדיל בין BRZ לסובארית, הן עשו מה שביקשו מהן.

 

Sent from my C6833 using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

במקרה כזה אל תגידי שיש את הרכב באירוע, ובטח ובטח אל תציעי ללקוח לנהוג בו ביום האירוע. ואם את לא יודעת במה מדובר, תבדקי או תשאלי מישהו אחר. אם את סתם דוחפת תשובות "כן, כן, יהיה, תבוא תנהג" - זה נקרא להוליך שולל.

זה כמו שתתקשר לKSP תשאל אם יש להם IPAD AIR 3 יגידו לך "כן, כן, תבוא תשחק בו תתרשם" וכשתגיע תגלה שיש KINDLE. זה לא הולכה שולל? בהחלט.

שמעתי מספר דברים לא טובים על האימפרזה החדשה, אבל בכל זאת רציתי לראות, אולי אוהב את הרכב. אולי הוא יצליח לרגש אותי כמו הOPC. למרות שאני מכוון לרכבים מסוג אחר. אבל לאחר שירות כזה, אין ספק שלא ארכוש סובארו. אבל מה זה משנה? הרי זה סך הכל מחיר של שתי משפחתיות, הם מוכרים הרבה יותר ביום יום.

פורסם

מתי אנשים יפסיקו ליפול בשטות הזאת של ה"ימי מכירות"...?

אנשים שרוצים רכב מיוחד לא יכולים ללכת לאירוע שבו כל הנציגים עובדים בשיטת ספיד דייטינג. הם רוצים לתקתק הזמנות, מה אתה חופר להם עכשיו על מכוניות ספורט? בזמן הזה הם יכלו לסגור 4 אימפרזות.

אתה רוצה שיתחסו אליך כמו אל בנאדם ולא כמו אל ארנק עם שיניים, לך לאולם תצוגה ושב עם נציג.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

SPIRE, זה מה שרציתי לעשות, לכן התקשרתי אליהם מלכתחילה בתחילת השבוע. ונאמר לי לבוא לאירוע המכירות. רציתי לקבוע פגישה בסוכנות הקרובה לביתי, ואמרו לי להגיע לאירוע המכירות ששם אוכל להתרשם מהרכבים (שהנחתי מכך שבסוכנויות אין את הדגמים הללו) ואף לנהוג בהם (שבסוכנויות צריך לתאם מראש, מה ששוב, ניסיתי לעשות).

פורסם

שניהם קיימים בסוכנות בתל אביב. יותר מזה, בסוכנויות הראשיות תמיד יהיה את כל מגוון הדגמים של המותג או לפחות את הרחב ביותר. ככה שאם אין דגם כזה או אחר באולם הראשי, כנראה שהוא לא יהיה גם באירוע כזה או אחר.

ולמה אתה צריך לקבוע פגישה באולם? כנס, תתרשם, שב דבר עם מישהו ותקבע נסיעת מבחן. זה אמנם עדיין יהיה לך משהו כמו 30-40 ק"מ פלוס מינום, אבל נראה לי שזה יהיה הרבה יותר אפקטיבי. אתה גם יכול להתנחם בזה שאני עושה 50 ק"מ ביום לכיוון לעבודה, אז זה לא כזה נורא. :wink:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני אסע גם 100 ק"מ אם צריך לעבודה, אבל זה לא בזבוז. אני בזבזתי את הזמן ואת הדלק סתם. על פארש. זרקתי לאוויר.

התקשרתי לסובארו מלכתחילה לוודא שהרכבים קיימים באולם תצוגה ורציתי גם לקבוע נסיעת מבחן, ונאמר לי להגיע לאירוע. זאת אומרת במילים פשוטות "אל תיסע לסוכנות, תגיע לאירוע מכירות" - זה מה שנאמר לך.

פורסם

אני מבין שזה מה שאמרו לך, ואני מסכים שזה לא בסדר. אבל כמו שכבר אמרו כאן לפני, זה כנראה לא כדי להוליך אותך שולל או כדי שתזמין אימפרזה 1.6, אלא פשוט כי לטלפניות שדיברת איתן אין מושג מה זה STI ו-BRZ וכנראה גם ממש לא מעניין אותן. אמרו להן שיש אירוע מכירה של הדגמים ולהזמין אנשים, זהו. אתה נפלת על תזמון לא טוב.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
מתי אנשים יפסיקו ליפול בשטות הזאת של ה"ימי מכירות"...?

 

למה שטויות?!

קפה ומאפה חינם, זה גם משהו.

 

אבל, אתה צודק.

אירועים המוניים זה לא המקום לקונים ידענים וטרחנים כמו חובבי רכב.

 

עדיין מאוד מרגיז.

אני גם חושב שמי שעונה לטלפונים זה נציגים מכירות שלא עובדים בחברה, ואין להם מושג על מה הם מדברים.

 

אני הייתי מעלה את העניין מול היבואן ונותן לו הזדמנות לתקן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זה חמור ומרתיח. אפשר להיות עכשיו חכם בדיעבד אבל אם בשתי הזמנויות היו אומרים במפורש " כן המכוניות האלה כאן " הייתי מאמין ובא .

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
למה שטויות?!

קפה ומאפה חינם, זה גם משהו.

 

צודק. צודק. לא חשבתי על זה.

לפעמים גם יש פירות חתוכים ואיזה מיץ או משהו. תכלס זה הופך את כל הסיפור לשווה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מה זה מביך

 

מרגיז ומזלזל.

 

חוסר המקצועיות חוסר הידע רעה חולה.

 

ולך סמירו

 

אם חשקה נפשך ברכב מתוצרתם, לא זה מה שצריך להפיל אותך מלבחון לגופו של הרכב ולא למחדלים מסביב.

 

הייתי פונה לסובארו מגולל את הסיפור, אולי יצ'פרו אותך שרכב המבחן יגיע אליך ולא אתה אליו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...