Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני זוכר כי בשנות הששים נעה בארץ מכונית פורד דגם A, שנת ייצור 1929, בבעלות תושב מושב עמינדב שליד ירושלים.

פגשתי את בתו של בעל הרכב (גם היא כבר לא ילדה :| ), והייתי שמח אם מישהו יזכור פרטים על רכב זה ויודע מה עלה בגורלו.

ואם אפילו יש תמונה, מה טוב...

עודד

פורסם

אם הבעלים היה הגנן של עירית ירושלים באותם ימים, אז הרכב נמצא כיום אצל אורי סהר. לפני כן היה בבעלות יואכים לוין.

אני זוכר היטב את הרכב מימי כסטודנט בירושלים, ומכתבה עליו ב"במחנה נח"ל" של אותם זמנים, שהשפיעה עלי רבות והיתה אחת הסיבות שרכשתי את הרובר בסוף שנות הששים...

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

תודה ישראל,

דיברתי עם בתו של בעלי ה- "A" - ואכן -אביה היה הגנן של עירית ירושלים (או, למען הדיוק - האחראי על החינוך החקלאי).

קצה החוט נמצא.

נמשיך אצל אורי סהר...

עודד

פורסם

יכול להיות שיש כאן בלבול.

הרכב משנת 1929 הוא בצבע ירוק/שחור ואכן היה בבעלות הגנן המפורסם.

הרכב של יואכים לוין (איש יקר) הוא, למיטב זכרוני, משנת 30 או 31 בצבע כחול/שחור ואכן מצוי היום בסדנה של אורי סהר (לאחר שעמד תקופה ארוכה במחסן של המוזיאון בתפן).

 

עוד מישהו זוכר/יודע כמוני?

פורסם

גם אני זוכר את הפורד הזו נוסעת בירושלים בשנות החמישים והשישים.

אז זה היה סתם רכב ישן...

שלמה דן גדרון

פורסם
התמונה צולמה ב- 1985

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]456852[/ATTACH]

מזה הרכב האדום מאוחור? נראה מאוד מעניין

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
יכול להיות שיש כאן בלבול.

הרכב משנת 1929 הוא בצבע ירוק/שחור ואכן היה בבעלות הגנן המפורסם.

הרכב של יואכים לוין (איש יקר) הוא, למיטב זכרוני, משנת 30 או 31 בצבע כחול/שחור ואכן מצוי היום בסדנה של אורי סהר (לאחר שעמד תקופה ארוכה במחסן של המוזיאון בתפן).

 

עוד מישהו זוכר/יודע כמוני?

 

 

DSCF1448_resize.JPG

 

הכחולה היתה במוזיאון תפן

 

 

 

זאת הירוקה

 

scan0007.jpg

פורסם
מזה הרכב האדום מאוחור? נראה מאוד מעניין

 

שברולט מאסטר קופה 1939. עם גלגלים רזרביים בצדדים.

נדירה מאוד

האתר שלי: asfanoot.weebly.com

בלוג, צור קשר ותמונות מתצוגות ומוזיאונים של רכבי אספנות

סירטונים, ראיונות וסקירות בקרוב :king:

פורסם

אני דווקא זוכר אותו מגיע לבקר את המורה לחקלאות בבית הספר היסודי בתחילת שנות השישים עם פיאט ישנה מאוד טורפדו או בלילה

1926_fiat_503_tourer_img_68060.jpg

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
[ATTACH=CONFIG]457079[/ATTACH]

 

הכחולה היתה במוזיאון תפן

 

 

 

זאת הירוקה

 

[ATTACH=CONFIG]457078[/ATTACH]

 

הגיעה תשובה מבתו של הגנן הירושלמי: ה"A" שלו היתה, אכן, ירוקה.

 

האם זה אומר שזאת לא המכונית שהיתה בידי יואכים לוין?

 

אולי רק נצבעה בצבע אחר?

 

אשמח לפתרון התעלומה!!!

עודד

×
×
  • תוכן חדש...