Jump to content

mike2301

  • הודעות

    239
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי mike2301

  1. קישור לתמונות שלי בפייסבוק כשאני אעלה לאתר שלי אני אשלח קישור גם לשם
  2. שברולט מאסטר קופה 1939. עם גלגלים רזרביים בצדדים. נדירה מאוד
  3. התגובה שלי קצת נבלעה בין התמונות של אריק וחוץ מזה הוספתי לסט עוד כמה תמונות שסיימתי לערוך אתם מוזמנים לראות בקישור הבא: http://asfanoot.weebly.com/8416-1502149715041497.html דוגמה או שתיים:
  4. בגלל שלהעלות פה תמונות זה ארוךולי אין סבלנות אני שולח קישור לאתר שלי לסט עם התמונות מההשקה: http://asfanoot.weebly.com/8416-1502149715041497.html
  5. יש כבר תאריך? אם לא , (ואמרת תחילת אפריל) אפשר שזה יהיה שבוע הבא (16/4)?
  6. תחפש באיביי http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=bmw+iseta&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbmw+iseta+parts.TRS0&_nkw=bmw+iseta+parts&_sacat=0
  7. שאלה שסיקרנה אותי... איזה רכבים יש בארץ משנות העשרים?
  8. תודה על התמונות. מזל טוב בני וזהבה עד 120
  9. תמונות יפות. תודה. אהבתי את הדגם של הפיירבירד, גם לי יש אחד כזה רעיון נחמד להביא דגמים למפגש
  10. http://asfanoot.weebly.com/22115-151215041493.html התמונות שלי.
  11. [ATTACH=CONFIG]449534[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]449535[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]449536[/ATTACH] לפני ההשקה אצל אורי סהר: [ATTACH=CONFIG]449537[/ATTACH]
  12. כיף לשמוע!!
  13. ראיתי את האותו לפני ההשקה - כבר משופץ והוא מאוד יפה!!!
  14. כמה חבל שלא הגעתי..... (סיבות משפחתיות, תכננתי להגיע) אריה, תתחדש על האמג'י נראה נהדר!!!!! הפונטון האדום יפה מאוד גם כן. אבי נוף מזל טוב ליום ההולדת שלך תזכה לבריאות אושר ונחת לעוד הרבה הרבה שנים. כיף לראות את המרצדס שלך חוזרת. בריאות גם לפיז'ו. תגדיל האוסף ורק שמחה וברכות. אריק תודה על התמונות המצוינות. מיכה.
  15. mike2301

    אלבום העשור

    לדעתך לא היו בעיות כסף גל לפני 20 שנה? מועדון החמש הצליח להשיג הרבה תרומות וחסויות כדי להשיג את הכסף. ומה שונה לפני 20 שנה מעכשיו?! בדיוק כמו לפני 20 שנה מועדון החמש יכול ליצור קשר עם עסקים וחברות כדי להשיג חסויות ותרומות. חלק גדול מאוד מאלבום העשור מלא בפרסומות. אז מה הבעיה לעשות כך גם הפעם? אם תהיה כוונה של ממש אז ימצאו נותני חסות, ימצאו את הכסף שצריך ויופק אלבום.
  16. הסתכלתי קצת באלבום העשור של המועדון וראיתי כמות גדולה של רכבים מ1946 חבל שרובם כבר לא קיימים, או נוסעים...
  17. mike2301

    אלבום העשור

    חבל מאוד שאנשים לא רוצים להשתתף בפרויקט כזה.
  18. היום התחדשתי בספר מיוחד- אלבום העשור!!!! כיף ומעניין מאוד כזו כמות עצומה של רכבים שכבר חלקם לא קיימים, אני מאוד אהבתי את הספר. ועכשיו, לכבוד שנת ה- 30 של המועדון יש לי שאלה האם מתכננים להוציא ספר חדש- אלבום ה30 ???
  19. איזה רכבים שנת 1946 יש בארץ? אני ראיתי רק על ארבעה
  20. ווקסהול 12HP. באובטומוביל מספר 86 איפה שהיו כתבות של חברי המועדון הותיקים, היתה כתבה גם על הווקסהול הזאת (ע''מ 23)
  21. תמונה שהועלתה בפייסבוק
  22. אורי עצמו והמוזיאון שלו מדהימים!!! מקווה שגם הפעם זה יהיה שם
  23. האם אפשר יהיה לבוא לצלם את החגיגה ואת המוזיאון באותו יום גם בלי רכב אספנות? אם כן - אני שם!
×
×
  • תוכן חדש...