כמה חבל שלא הגעתי..... (סיבות משפחתיות, תכננתי להגיע)
אריה, תתחדש על האמג'י נראה נהדר!!!!!
הפונטון האדום יפה מאוד גם כן.
אבי נוף
מזל טוב ליום ההולדת שלך
תזכה לבריאות אושר ונחת
לעוד הרבה הרבה שנים.
כיף לראות את המרצדס שלך חוזרת.
בריאות גם לפיז'ו. תגדיל האוסף
ורק שמחה וברכות.
אריק תודה על התמונות המצוינות.
מיכה.