נכון, יש תשלום שנתי ומן הסתם צריך לשלם אותו.
הוא הולך למועדון להפקת אירועים כמו זה או להפקת והדפסת בטאון האבטומוביל.
הנסיעה עצמה לאילת היא כמו טיול כי אני בטוח שיהיו עצירות בכל מיני מקומות, באילת עצמה רק. תצוגה של הרכבים.
חוץ מזה המועדון מארגן טיולים, שוקעתיק, השקות, תצוגות ומפגשים שבועיים בתל אביב, נתניה, חוצות המפרץ, נס ציונה וירושלים ויש מפגשים שבועיים במשמר השרון, יד מרדכי ובאר שבע.
חוץ מאפשרות השתתפות באירועים אתה מקבל חולצה של המועדון, תעודת חבר, מדבקה לרכב, גיליון של האבטומוביל ואתה מצורף לעדכונים של המועדון במייל.
מקווה שהסברתי טוב
לפרטים נוספים:
037319059 משרד המועדון, סמדר.