Jump to content

mike2301

  • הודעות

    239
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי mike2301

  1. בין 10:00 עד 13:00 בתחנת הדלק דור אלון, בכניסה למשמר השרון.
  2. ניקית, ניקית רק מה- לא ראיתי שהיית
  3. היה אירוע מדהים! תודה על השיתוף בתמונות, את שלי אני יעלה לאתר שלי ואתן פה קישור.
  4. עם איזה רכב אתה מגיע? הרולסרויס תשתתף ברונדו?
  5. תודה על השיתוף בתמונות רק מה- לא הייתה זו הופעת הבכורה של המושקת, הגיע לאירוע רמת גן שנה שעברה.
  6. נכון, יש תשלום שנתי ומן הסתם צריך לשלם אותו. הוא הולך למועדון להפקת אירועים כמו זה או להפקת והדפסת בטאון האבטומוביל. הנסיעה עצמה לאילת היא כמו טיול כי אני בטוח שיהיו עצירות בכל מיני מקומות, באילת עצמה רק. תצוגה של הרכבים. חוץ מזה המועדון מארגן טיולים, שוקעתיק, השקות, תצוגות ומפגשים שבועיים בתל אביב, נתניה, חוצות המפרץ, נס ציונה וירושלים ויש מפגשים שבועיים במשמר השרון, יד מרדכי ובאר שבע. חוץ מאפשרות השתתפות באירועים אתה מקבל חולצה של המועדון, תעודת חבר, מדבקה לרכב, גיליון של האבטומוביל ואתה מצורף לעדכונים של המועדון במייל. מקווה שהסברתי טוב לפרטים נוספים: 037319059 משרד המועדון, סמדר.
  7. תיכנס לאתר של מועדון החמש, בדף הבית תרד קצת למטה ויהיה לך ''הורד טופס הרשמה'', תמלא אותו ותשלח. 5club.org.il
  8. חבל שזה יוצא ביום של האירוע הגדול ברמת גן. אנשים יצטרכו ללכת רק לאחד מהם, וזה יקטין אתנפח האירועים
  9. mike2301

    מדור איתור "קרובות"

    00-687 *הועבר בשביל מישהו מהפייסבוק שמצא לוחית רישוי עם המספר*
  10. אני צילמתי אבל זה לא נותן לי להעלות אני אנסה מחר בבוקר
  11. תנסה אאודי קווטרו קופה (audi quattro coupe) ייצרו אותו משנת 1980 בטח תמצא משהו... מצרף תמונה:
  12. במהירות עבר לו שבוע, והנה שוב הגיע יום שישי. וכמו בכל יום שישי מתקיים היום מפגש השרון- הבלתי תלוי לרכבי אספנות בגעש. המפגש יתקיים בין השעות 16:00 - 18:30. היום יהיה מפגש מיוחד- קודם כל, לפי מה שידוע לי, כנראה יגיע אורח מהשפלה. ובנוסף היום מצולם במפגש הפרק הראשון של תוכנית היוטיוב שלי, ''איך היא נוסעת?'' אני מזמין את כל האספנים להגיע ולמלא את החנייה. ניתראה במפגש! :lol::lol::lol:
  13. מפגש מצוין, אשמח לראות את כולם ברמת גן
  14. מקום יפה, רכבים יפים, תודה על השיתוף בתמונות
  15. כל הכבוד, נראה מצוין, מתי השקה?
  16. איזה כיף שחמישי חופשי חזר!
  17. אני מקווה מאוד שמישהו יצלם
  18. מפגש מצוין, אני מגיע עוד שבועיים!
  19. יש גם תמונות של הרכבים?
  20. ותמונות היום והמשך יבוא מחר! בני, הרולס נהדרת! וגם שאר הרולס רויסים שהיו! גם שאר הרכבים שהגיעו יפהפיים! היה יפה הרעיון של שורת הרכבים ששיפץ בני! קובי- תודה על הסקירה, התגעגנו... מקום נהדר!!! ותודה לבני, קובי, קובי, סיגל ושאר המארגנים! היה מצוין! ניפגש בקרוב!
  21. תהיה השקה ענקית לרולס רויס סילבר שאדואו של בני לוי בחוות אלנבי קיבוץ נצר סירני יום שישי הזה, תבוא יהיה הרבה מה לצלם
  22. יוחאי, שאלה שלא קשורה לשירשור, לאן נעלמת? הפסקת לצלם?
  23. אחלה, אני לא אבריז , גם אירוע משותף עם מפגש השרון? ולגבי האירועים המשותפים תעשו פעם גם הפוך צפון פוגש שרון, שהטיול יהיה לאנשהו בשרון- יש הרבה מקומות יפים בשרון- קיסריה, נחל אלכסנדר, אפולוניה, אוטופיה, המוזיאון רכב בקיבוץ אייל, גבעת האירוסים, אני יכול לעזור באירגון של משהו בכפר סבא- תצוגה באיזה קאנטרי או כל מקום אחר... קחו את זה כחומר למחשבה
×
×
  • תוכן חדש...