Jump to content

mike2301

  • הודעות

    239
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי mike2301

  1. צביקה, אנחנו מחכים...
  2. פשוט יפהפיה, אולי תבוא איתה היום להשקת הביאנקינה? אשמח לראות אותה!
  3. באיזו שעה יהיה האירוע, האם יהיה אפשר לבוא ולראות את הרכבים?
  4. קניתי מצלמה חדשה, מצפה לצלם כמה שיותר רכבים...
  5. איזה אירוע מדהים! הפיג'ו יפהפיה! ברכות!
  6. היתה אחת במצב נסיעה בהוד השרון
  7. מתי חמישי חופשי חוזר?
  8. תודה, עלתה לי שאלה נוספת... האם עדיף לקנות בארץ או בחו''ל- איפה יצא זול יותר (כי ברור לי שהאיכות והמבחר בחו''ל הרבה יותר גדולים)
  9. מתי זה מאוחר יותר? מחכה לתמונות
  10. אבי, תתחדש (ותתישן) הרבה הנאה בהנעה סע בשמחות אשמח לראות את הפג'ו במפגש השרון הבא
  11. הפיאט משופץ יפה להפליא, היתה השקה מכובדת, נהנתי מאוד! היום אין תמונות- שכחתי את המצלמה בבית...
  12. יש לי אוסף של דגמים בגדלים שונים בעיקר 1:32 אך הלהיבו אותי דווקא ה 1:18 האם מישהו יודע היכן אפשר לקנות דגמים איכותיים (לא מכוניות צעצוע...) עדיף אזור המרכז או השרון (אני כפר סבאי) מיכה
  13. איזה יפה הת'נדרבירד, פשוט מכור לאוטו הזה!
  14. תודה על העזרה, כעת אוכל לארגן תצוגה טובה לאירוע!
×
×
  • תוכן חדש...