Jump to content

mike2301

  • הודעות

    239
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי mike2301

  1. בדיוק מהסיבה הזו פתחתי את האתר שלי, בוויבלי העלאת תמונות זה תהליך של כמה דקות לסט גדול, הקישור בחתימה שלי, מוזמנים לראות
  2. יש ללחוץ על פליי (למעלה משמאל) על מנת להפעיל את הסליידשואו היה אחלה מפגש, הסטודיבייקר יפהפיות, ובזאת אני מוכרח לציין את הסטודיבייקר הוק, הבעלים בהחלט הפתיע, יפהפיה. תודה לרון אקרמן על סקירה מרתקת ואני מאחל למועדון עוד אירועים מוצלחים ויפים כמו זה! רק קרירים יותר... מאחל לסטודיבייקר של עופר בריאות ושלא תחלה שוב! הייתה חסרה!
  3. את התמונות שלי אפשר לראות בקישור הבא: http://asfanoot.weebly.com/150514961493149114971489149714971511151214971501-18715.html דוגמית:
  4. איזה וולוו יפה! כבר מחכה לראות אותה משופצת במפגשים
  5. כל כמה זמן נערך האירוע ע''ש גלאי
  6. איזה יופי! תהנה
  7. תקרא בשני הקישורים: http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_fjrelated&view=fjrelated&iotype=w&id=127&Itemid=204&lang_ovrrde=ENG http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_fjrelated&view=fjrelated&iotype=w&id=128&Itemid=203&lang_ovrrde=ENG
  8. תודה לרון פז ובהצלחה לרון אקרמן
  9. הייתה אחת בחמישי חופשי
  10. איזה מפגש יפה! יש עוד תמונות של הטריומף?
  11. פשוט מדהים!! תהנה!!
  12. איזו באסה שהייתי צריך ללכת ב11 לא היספקתי לראות כלום...
  13. באיחור לא קטן- מה זה האוטו האדום?
  14. תודה לדוד כרמל, יוסי שומרוני ורון אקרמן על התמונות. תודה מיוחדת לאודליה על הצילומים היפהפיים. לגבי ההודעה הקודמת, הרכבים שלא זיהיתי או טעיתי בבקשה תתקנו- אני רוצה להיות בטוח
  15. קודם כל לפארק הגיע מרצדס SSK רפליקה משנת 1929 אך לא ראיתי אותו בשיירה, אז לפי מה שידוע לי הרכב המבוגר בשיירה הוא הפורד GPW האפור ואחריו הפיאט 1100 של זמי. הרכבים שהיו לפי סדר הנסיעה: מרצדס 450SL קאדילאק דהוויל קונברטיבל ג'יפ פולקסוואגן חיפושית פורד GPW פורד מוסטנג (אני לא בטוח- הלבן עם הפסים השחורים) אולדסמוביל (דגם?) מרקורי קומט קונברטיבל פיאט 1100 סטודיבייקר לארק לינקולן קונטיננטל וולבו 244 סטיישן? מרצדס 280SE? כחול בורגוורד איזבלה קופה קאדילאק דהוויל פורד תנדרבירד מרצדס 220? שחור מרצדס 220? קרם סיטרואן DS מרצדס 450SL מרצדס 220? כחול פולקסוואגן חיפושית שחור שברולט מליבו ג'יפ ג'יפ אאודי 1980 קרייזלר אימפריאל ב.מ.וו סוסיתא קובייה מרצדס (דגם?) כחול שברולט בל אייר בורדו בנוסף היו בפארק ולא בשיירה: שברולט בל אייר 1957, מרצדס SSK רפליקה 1929. אם שחכתי מישהו- סליחה אם יש טעות- תתקנו
  16. כל הכבוד, מטרה נעלה הייתי וצילמתי- אעלה תמונות חבל שהיו רכבים שהיו באיצטדיון אך לא נסעו בשיירה לדרייב אין
  17. אני מאחל לאביב ואישתו הרבה הנאה והנעה, השיפוץ 10 תתחדשו מיכה קפוליאנסקי
  18. הסוף, הביאנקינה מדהימה, רון- היית מצוין! כל הכבוד! היה מצוין!
×
×
  • תוכן חדש...