-
הודעות
239 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי mike2301
-
בדיוק מהסיבה הזו פתחתי את האתר שלי, בוויבלי העלאת תמונות זה תהליך של כמה דקות לסט גדול, הקישור בחתימה שלי, מוזמנים לראות
-
מפגש בעלי סטודבקר לדורותיו 18 ליולי. עודכנו תמונות
mike2301 פרסם הודעה בנושא של זמי לוין בתוך רכבי אספנות
יש ללחוץ על פליי (למעלה משמאל) על מנת להפעיל את הסליידשואו היה אחלה מפגש, הסטודיבייקר יפהפיות, ובזאת אני מוכרח לציין את הסטודיבייקר הוק, הבעלים בהחלט הפתיע, יפהפיה. תודה לרון אקרמן על סקירה מרתקת ואני מאחל למועדון עוד אירועים מוצלחים ויפים כמו זה! רק קרירים יותר... מאחל לסטודיבייקר של עופר בריאות ושלא תחלה שוב! הייתה חסרה! -
מפגש בעלי סטודבקר לדורותיו 18 ליולי. עודכנו תמונות
mike2301 פרסם הודעה בנושא של זמי לוין בתוך רכבי אספנות
את התמונות שלי אפשר לראות בקישור הבא: http://asfanoot.weebly.com/150514961493149114971489149714971511151214971501-18715.html דוגמית: -
כל כמה זמן נערך האירוע ע''ש גלאי
-
איזה יופי! תהנה
-
תקרא בשני הקישורים: http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_fjrelated&view=fjrelated&iotype=w&id=127&Itemid=204&lang_ovrrde=ENG http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_fjrelated&view=fjrelated&iotype=w&id=128&Itemid=203&lang_ovrrde=ENG
-
דובר חדש למועדון החמש - רון אקרמן
mike2301 פרסם הודעה בנושא של SPIDER LOVES GIULIETTA בתוך רכבי אספנות
תודה לרון פז ובהצלחה לרון אקרמן -
40 שנה לאחת האמריקאיות המיוחדות, AMC Pacer
mike2301 פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
הייתה אחת בחמישי חופשי -
מועדון החמש מזמין למפגש שבת החודשי במפגש יד- מרדכי בדרום ב-11.07.15
mike2301 פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
איזה מפגש יפה! יש עוד תמונות של הטריומף? -
המפגש הצפוני לרכבי אספנות - השקת VOLVO 121 של רפי לויט ב-"BIG קריות" 10.7.15
mike2301 פרסם הודעה בנושא של Amotz בתוך רכבי אספנות
מקווהלבוא -
פשוט מדהים!! תהנה!!
-
מפגש רופין החודשי יתקיים במיקומו החדש במשמר השרון, בשבת 4.7.15
mike2301 פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
איזו באסה שהייתי צריך ללכת ב11 לא היספקתי לראות כלום... -
באיחור לא קטן- מה זה האוטו האדום?
-
קודם כל לפארק הגיע מרצדס SSK רפליקה משנת 1929 אך לא ראיתי אותו בשיירה, אז לפי מה שידוע לי הרכב המבוגר בשיירה הוא הפורד GPW האפור ואחריו הפיאט 1100 של זמי. הרכבים שהיו לפי סדר הנסיעה: מרצדס 450SL קאדילאק דהוויל קונברטיבל ג'יפ פולקסוואגן חיפושית פורד GPW פורד מוסטנג (אני לא בטוח- הלבן עם הפסים השחורים) אולדסמוביל (דגם?) מרקורי קומט קונברטיבל פיאט 1100 סטודיבייקר לארק לינקולן קונטיננטל וולבו 244 סטיישן? מרצדס 280SE? כחול בורגוורד איזבלה קופה קאדילאק דהוויל פורד תנדרבירד מרצדס 220? שחור מרצדס 220? קרם סיטרואן DS מרצדס 450SL מרצדס 220? כחול פולקסוואגן חיפושית שחור שברולט מליבו ג'יפ ג'יפ אאודי 1980 קרייזלר אימפריאל ב.מ.וו סוסיתא קובייה מרצדס (דגם?) כחול שברולט בל אייר בורדו בנוסף היו בפארק ולא בשיירה: שברולט בל אייר 1957, מרצדס SSK רפליקה 1929. אם שחכתי מישהו- סליחה אם יש טעות- תתקנו
-
תתחדש
-
השקת ה'ביאנקינה' 64 תתקיים בסניף מועדון החמש בשרון במיקומו החדש בנתניה, ב-26.6.15
mike2301 פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
אני מאחל לאביב ואישתו הרבה הנאה והנעה, השיפוץ 10 תתחדשו מיכה קפוליאנסקי -
השקת ה'ביאנקינה' 64 תתקיים בסניף מועדון החמש בשרון במיקומו החדש בנתניה, ב-26.6.15
mike2301 פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
